Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Vana sanoi:
Tänään noin klo 17.00 Pakkispaitainen mies bongattu poistumassa Oulun Raksilan Citymarketista. P-paidan kantajalla takki auki ja silmälasit, seuranaan valkoiseen takkiin ja samanväriseen pipoon sonnustautunut tyttöystävä. Pakkotoiston taistelijalla ei lakkia päässään. Tunnistatko itsesi?
Kuvaus taitaa sopia meikäläiseen. Eka ponkaus minusta, miksen minä bongaa ketään?
Lakki viuhahti päähän ulkosalla, sisällä tulee muuten hiki:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mike ja amis bongattu citygymiltä, tosin ei mitään tietoa kuka niistä oli amis mutta jos siellä oli niin varmasti osui silmään.

Hyrylän mäkissä bongattu poika pakkiksen pipo päässä... Muutaman kerran ainakin...

Mike sanoi:
Amiksesta ei tietoa kuka on.

erkjetter sanoi:
tosin ei mitään tietoa kuka niistä oli amis mutta jos siellä oli niin varmasti osui silmään.

Amis treenas valkonen sotilaspoliisi paita, ja sinivalkoset tuulihousut päällä.
Selkää sielä yritin kasvattaa..

+Battery- sanoi:
Sielläpäs se näkyy Kemin kamaralla pyörivän. Pakkis-pipo päässä eilen hiihti MK-kisoissa katsojana. On se AMK:ssa joskus näkynyt myös pyörivän. Ei mitään hajua kuka täältä?

Joo mut oot sieltä ja tekulta bongannu, aika vähissä taitaa olla kemin pakkislaiset..

Täysin epävirallinen bongaus mutta vapaa-ajan messuilla Pavilla oli punttimimmien oloisia tyttöjä kun sunnuntaina siellä kävin.:D Yks niistä saattoi olla...tai no ...enpäs lähde arvailemaan kun en varmaks tiedä ;)

Mika1979 sanoi:
Täysin epävirallinen bongaus mutta vapaa-ajan messuilla Pavilla oli punttimimmien oloisia tyttöjä kun sunnuntaina siellä kävin.:D Yks niistä saattoi olla...tai no ...enpäs lähde arvailemaan kun en varmaks tiedä ;)

Yhtä#hauista ja J0ssu oli ainakin Sportheavyn standilla hommissa. Muita true punttimimmejä mä en siellä nähny ;)

Leelucky sanoi:
Yhtä#hauista ja J0ssu oli ainakin Sportheavyn standilla hommissa. Muita true punttimimmejä mä en siellä nähny ;)

Jep, no epäilyni osuivat oikeaan eli Yhtä#Hauista oli se jota ajattelinkin. Nyt kun varmistui niin onpa nähty hänet kaupungilla aiemminkin..;)

Pitäisiköhän alkaa kieliä tähän ketjuun Pakkis-bongauksiani City Gymillä, itse kun väijyn siellä liki päivittäin tiskin takana(kin)...

Nimimerkillä "se hiljainen hämäläinen vastaanottohenkilö ja vaatimaton sunnuntaijumppailija" :nolo:

Nastja sanoi:
Pitäisiköhän alkaa kieliä tähän ketjuun Pakkis-bongauksiani City Gymillä, itse kun väijyn siellä liki päivittäin tiskin takana(kin)...

Nimimerkillä "se hiljainen hämäläinen vastaanottohenkilö ja vaatimaton sunnuntaijumppailija" :nolo:

oi kerro kerro heti ;)

edit: jos treenailet siellä ja tiskin takana vietät aikaa niin aika varmasti tiedän kuka olet.

Pakkispipoinen nuorimies bongattu Helsingin paciuksenkaaressa ilmeisesti äiteensä kanssa aamukävelyllä noin klo 9.30 eilen 28. päivä.

Jaha meikäläinenkin voisi tulla kaapista...Wolffilla lukuisia bongauksia tänään tossa 1700 pintaan.

- Richard75 joka pyyteli varmistamaan smithiä (ihme logiikkaa hakea se pienin mies salin toiselta puolelta)
- Faidra
- Taistelupari Emmah + se tumma kaverisi (joskus näin Pakkis-pipo päässä)
- ja varmasti siellä oli vielä muutama muukin :)

edit: onhan noita joitain tullut aikasemmin nähtyä mutta ei tälläistä ruuhkaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom