Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Larzan sanoi:
Heh, ehdit ensin! :D

Mikä se sun "pähkinänsärkijä" -liike eilen oli mitä teit. Näytti siltä, että siinähän voi sattua arkaan paikkaan... ;)

Hyppääjän mave, jossa tosiaan täytyy olla hieman varovainen ;) Erinomainen liike kyllä, josta löytyy paljon variaatioita. Yhden jalan mave on vielä parempi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongattu mies pakkispipo päässä järvenpään prisman läheltä. Tyypillä oli siniset farkut, musta takki ja kauppakassi kädessä :)

Heikki722 bongattu plattarilla tänään, tai heikki bongasi mut pakkispiposta ja jotain siitä mainitsikin. Mä sitten menin ihan hämilleni kun semmoinen iso ukko mulle jotain sanoo ja menin ihan sanattomaksi.

P-paita eilen torstaina 6.4. Kisahallilla joskus klo 20.30 tjsp. Paidan omistaja (?) ja taisteluparinsa tänään samassa paikassa ilman P-paitaa.

Helsingin yo:n päärakennuksen salilla bongattu mieshenkilö pakkissheikkerin kanssa, mutta mokoma ei kuulemma suuremmin palstalla vaikuta.

Saatu Tampereella kalusteliikkeestä tarjoushinnasta 8e "Pakkis-alennus" ;) :D , mutta valitettavasti myyjän nick meni ohi...

Bongattu risteilylle lähtevä pakkisporukka Shamrock baarista eilen klo 18:30! Ainaki referer vaikutti olevan helvetin hyvissä fiiliksissä.

Mä lupaan maistaa sitä taviksen rahkasettiä "joskus" :)

EDIT: on se taica sitte helvetin kovassa kunnossa :eek:

Leelucky sanoi:
mxm bongattu tänään klo: 17.00 Jyväskylän Mäki-Matista rivuuttelemasta polkupyörällään ;)

Kävelitkö kenties Cyggin koululle päin? Mä vilkaisin pikaisesti, että onpa tutun näköinen kaveri mutten malttanut pysähtyä kun olin salilta sotkemassa.
Pääsi pitkästä aikaa ajamaan kovaa kun ei ollut loskaa tiellä:D

mxm sanoi:
Kävelitkö kenties Cyggin koululle päin? Mä vilkaisin pikaisesti, että onpa tutun näköinen kaveri mutten malttanut pysähtyä kun olin salilta sotkemassa.
Pääsi pitkästä aikaa ajamaan kovaa kun ei ollut loskaa tiellä:D

juurikin siinä ennen koulua olevassa risteyksessä hurjastelit ohi. Oisin hypänny kyytiin jos vauhti ei ois ollu niin hurja sulla :D ajoitko "kello vastaan" jotta ehdit ottaa palkkarin ajallaan? :)

timse sanoi:
EDIT: on se taica sitte helvetin kovassa kunnossa :eek:

hmmm. timse on ilmeisesti ollut itse jo tuossa vaiheessa sopivasti ´alkuvauhdeissa´, tai sitten optikon määräämät apuvälineet jäivät kotiin... ;)

Hei hei! Määki bongasin laivalta kasan jotain "kauheita" pakkislaisia...

[inside]bongattu myös kasa katkarapujen röniä pöydältä[/inside]

;) :lol2:

Leelucky sanoi:
juurikin siinä ennen koulua olevassa risteyksessä hurjastelit ohi. Oisin hypänny kyytiin jos vauhti ei ois ollu niin hurja sulla :D ajoitko "kello vastaan" jotta ehdit ottaa palkkarin ajallaan? :)

No joo, mä en oo koskaan oikein oppinut ajamaan "normaalinopeutta" vaan tulee aina vedettyä niin kovaa kuin pääsee jalankulkijoiden ja autoilijoiden iloksi:D Suihkuun mulla oli lähinnä kiire, hikoan varsinkin salilla ku pieni sika. Kyllä mä palkkarin hörpin oikeaoppisesti heti jumpan jälkeen;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom