Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Faidra sanoi:
Hohhoh... Ripe bongasi mut Wolffilla tänään, tosin itse olin luullut Ripeä aivan täysin eri ihmiseksi. Noh, tulipahan taas yksi samalla salilla käyvä pakkislainen silti kaapista ulos. ;)

Ripe bongaa meitsikin, kun apina ei taas tunne ketään :D

Copacabana (muistinko oikein) tuli eilen ihan puskista ja yllätti mut Wolffilla kesken selkärimpuilun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jhulmi sanoi:
Bongattu Larzan tekemässä monnarilla mavea, kyykkyä, penaa jne ;)

Enemmänkin tein nopeusvoimamavea vaikka näytti varmaan tosiaan enemmän tekniikkareenille :)

Heh, ehdit ensin! :D

Mikä se sun "pähkinänsärkijä" -liike eilen oli mitä teit. Näytti siltä, että siinähän voi sattua arkaan paikkaan... ;)

Melly sanoi:
Copacabana (muistinko oikein) tuli eilen ihan puskista ja yllätti mut Wolffilla kesken selkärimpuilun.

Oikein meni.
Ajatella et Pori on niinkin meitä yhdistävä tekijä kuin se on :kippis1:

Faidra sanoi:
Hohhoh... Ripe bongasi mut Wolffilla tänään, tosin itse olin luullut Ripeä aivan täysin eri ihmiseksi. Noh, tulipahan taas yksi samalla salilla käyvä pakkislainen silti kaapista ulos. ;)

Heh no aattelinkin ekoista kommenteista, että tuskin olet tunnistanut :D

Melly sanoi:
Ripe bongaa meitsikin, kun apina ei taas tunne ketään :D

No hei aika vaikean tehtävän annoit :lol2: suurella todennäköisyydellä olen varmasti nähnyt mutta mistäpä minä tiedän kuka on kuka.

edit: tosin jos tähän liittyy Bull's paita niin sitten olen varmaan huomannut. Mikäli taas tuonnäköinen ihminen kun sun avatarissa niin sitten voi olla vaikeampi.

Ripe sanoi:
edit: tosin jos tähän liittyy Bull's paita niin sitten olen varmaan huomannut. Mikäli taas tuonnäköinen ihminen kun sun avatarissa niin sitten voi olla vaikeampi.

Me ollaan Anitan kanssa samiksia, noo tukka nyt ainakin on saman värinen :D

Kride sanoi:
Wtf, lisää wolffilaisia? Näköjään tiedänkin vain murto-osan Wolffilla käyvistä aktiivi-pakkislaisista. :eek:

Tarttis vissiin kaikkien laittaa p-pipa reeneihin niin ei tarvi sitten arpoa hohoo.

Katos, ehän tolla hirvoskalla ees oo tossa punanen tukka, no mulla on, punasin ikinä!

En tiedä oliko Pakkislainen mutta äiti bongas tänään Espoossa, Tapiolan keskustassa World's Gym paidassa olevan ruskeen bodarin joka oli apteekissa.
Kaveri oli itsepalvelutiskillä ja selitti kuin dietillä syö niin paljon roheiineja että ilmanvaihto häiritsee. Sai sit lääkettä kiusalliseen ongelmaan.

Gangst3ri sanoi:
En tiedä oliko Pakkislainen mutta äiti bongas tänään Espoossa, Tapiolan keskustassa World's Gym paidassa olevan ruskeen bodarin joka oli apteekissa.
Kaveri oli itsepalvelutiskillä ja selitti kuin dietillä syö niin paljon roheiineja että ilmanvaihto häiritsee. Sai sit lääkettä kiusalliseen ongelmaan.

Onko proteiini pieruja vastaan lääkitystä ? :eek:

Minkä nimistä/hintasta ?

g0bler sanoi:
Wolelta bongattu useaan otteeseen ainakin Faidra,Richard75,emmah,fättis,ZannaZ,Lilith,hömppä? ja kolter :)

OMG! Joku mutkin tunnistaa :hyper:.. Mä bongasin Faidran ja Fitnesspimun salilla kun lopettelin aerobistarääkkiä. Muita en ainakaan ole tunnistanut, jos oonkin nähnyt. Paitti tietty rakas treenipiiskuri Lilith :love:.

AM sanoi:
Onko proteiini pieruja vastaan lääkitystä ? :eek:

Minkä nimistä/hintasta ?

Varmaan ilmavaivoihin löytyy lääke. Siis jos mahakaasun tuotanto on jotain omaa luokkaansa niin luulisi siihen olevan apukeino.

g0bler sanoi:
Wolelta bongattu useaan otteeseen ainakin Faidra,Richard75,emmah,fättis,ZannaZ,Lilith,hömppä? ja kolter :)
mitäs mussa on vaikeata tunnistaa? ukko:haart: sanoi että voisi tehdä lyhytelokuvan musta salilla.
Pääsosissa minä ja muut treenailijat. Salilla soi sielua hivelevä kultturelli ja rauhallinen treenimusa. Treenailijoiden tasainen ähinä, rautojen kolina ja punttimimmien hymyilevät naamat hohtavat treenaamisen iloa. Hehkeinä nutturoineen, saparoineen ja ponnareineen vääntävät rautaa nurin. Mimmien ympärillä liuhuttelee sateenkaaren väreihin puettuja perhosia ja treenihousujen lahkeista tipahtelee niittyjen ihanilta tuoksuvia kukkia... Sitten tulen minä, naama rutussa, pään päällä musta pilvi ja lahkeesta valuu silkaa räntä-sade-kuravettä ja musiikkina joku iänikuisen vanha suruvirsi. Siinä meni sekin tunnelma.
Mun ukosta tulee se äijä joka teki elokuvaa niistä linnuista.:rolleyes: :lol2:

g0bler sanoi:
Wolelta Tampereelta bongattu useaan otteeseen ainakin Faidra,Richard75,emmah,fättis,ZannaZ,Lilith,hömppä? ja kolter :)

Näillä kahdella postilla oli aikaeroa reilu 30min ;) Eli kysymyksessä taisi olla viime viikko?

FINSGT sanoi:
Richard75 bongattu tänään Rovaniemellä lounastamassa Hai Long:ssa.

Näinkin että tuttu naama Jiipeen salilta ja pakkis pipo :)

Richard75 sanoi:
Näillä kahdella postilla oli aikaeroa reilu 30min ;) Eli kysymyksessä taisi olla viime viikko?

Viime viikko tais olla.Tehtiin kaverin kanssa jotain siinä vieressä, kun sää kuritit smithiä.Ei ihan heti tullu mieleen,että oot pakkotoiston Richard,vaikka oishan se pitäny arvata ku noin iso kaveri kyseessä :thumbs:

hömppä sanoi:
mitäs mussa on vaikeata tunnistaa? ukko sano...

Varma ei voi olla, mutta pieni haju saattaa olla kuka oot. Kuitenkin pelkkää arvailua :)

Ukki sanoi:
Ainiin, maanantai-iltana Kuopiossa Kuopio-hallilla kaverini mukaan bongattu nuori mies, jolla oli pakkis-rannetuet tms. Säädettiin painojen kanssa smithissä, eli kasattiin 1,25kg:n painoista ja 2,5kg:sta kymmenen kiloa, epäkkäitä tehtiin. Ilmeisesti kyseinen pakkislainen tarjosi kymppiä sen jälkeen kun oltiin saatu kasattua se pikkupainoista :lol2:

Tunnistaako kukaan itseään? Saa nykäistä hihasta ensi kerralla, itsellä jo kasvot jotenkin kadonnut muistista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom