Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Ripe sanoi:
- Taistelupari Emmah + se tumma kaverisi (joskus näin Pakkis-pipo päässä)

Minäpä taisin olla... Ja näinkin kun Riku pyysi sua varmistamaan, vaan kasvot jäi piiloon... ens kerralla nykäse hihasta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fättis sanoi:
Nonih, pongattu Richard75 Wolffilla, olipa mukava saada Rikulle kasvot ;)

Kuin myös :)
Bongattu siis aika monta Wolffilla ( joka aivan loistava sali ) Fättis, Emmah, Faidra, Pulla, Melly, Ripe,+pari muuta joiden nimiä en muista :nolo:
Ei täällä Helsingissä bongaile läheskään näin usein. Saapa nähä montako tuas ens koulutusreissulla :)

Jos Richard75 olit Hervannassa koulutuksessa ni sitte mäki bongasin sut siel koululla. :)

jänkäkoira sanoi:
Viime viikolla bongattu punakorkillinen sheikkeri Kumpulan liikuntakeskuksessa.

Hmm..onneksi bongasit vaan sheikkerin - sama helpotouksen huokaus myös siitä, että punakorkillisia sheikkereitä löytyy useammalta valmistajalta.. :nusnus: ;) Or else, it could be me. :)

Richard75 sanoi:
Kuin myös :)
Bongattu siis aika monta Wolffilla ( joka aivan loistava sali ) Fättis, Emmah, Faidra, Pulla, Melly, Ripe,+pari muuta joiden nimiä en muista :nolo:
Ei täällä Helsingissä bongaile läheskään näin usein. Saapa nähä montako tuas ens koulutusreissulla :)

Mmm, minäkin sinut bongasin, en vain jaksanut tulla häiritsemään teidän tumpputreenejä.

Wolfilla treenaaminen välillä kyllä tuntuu Pakkis-minimiitiltä kun edustusta on niin pirusti yleensä.

Kokeillaas aika kaukaa haettua bongausta, josko ois ollu pakkislainen kyseessä:

Tänään tossa klo 18 aikoihin Sellon prisman kassalla (numero tais olla 13-16) sänkipartainen mies mustassa pitkässä takissa lappasi hihnalle n. 10 purkkia ehrmannia, n.1,5kg raejuustoa ja läjän tonnikalapurkkeja. Tais olla muutama banaani ja jotain laktoositonta maitoakin. Kiinnitin vain huomiota kun viereisellä kassalla jonottelin.

:kyylä: :evil:

Kride sanoi:
Mmm, minäkin sinut bongasin, en vain jaksanut tulla häiritsemään teidän tumpputreenejä.
Vai muka häiritsemään, no johan on kumma kun ei kehata muka tulla moikkaamaan, hyvä mieli vaan tulee kun vieraassa kaupungissa joku tulee juttelee :)
Vajaan kuukauden päästä kun oon taas Wolffilla, niin tuut sit moikkaamaan.

Kride sanoi:
Wolfilla treenaaminen välillä kyllä tuntuu Pakkis-minimiitiltä kun edustusta on niin pirusti yleensä.
Jep, todellakin. Ketutti ihan tänään treenata Helsingissä, kun Wolffilla oli niin hyvä fiilis. :thumbs:

Ripe sanoi:
Jaha meikäläinenkin voisi tulla kaapista...Wolffilla lukuisia bongauksia tänään tossa 1700 pintaan.
Ai sinäkös se oot se tumma nappisilmä? :)

Hö, miks ei pakkislaiset tuu mulle ikinä sanomaan mitään (paitsi tutut). Viitsukin ois kävellyt Wolffin edessä mun ohi jos ei ois menny höpöttämään. Tai no, mahtoikohan mulla edes olla mitään vetimiä mistä mut ois pakkislaiseksi voinut tunnistaa... Anyway, Viitsu bongattu!

Tänään bongasin J-Ko:n aamulenkillä. :evil:

Faidra sanoi:
Ai sinäkös se oot se tumma nappisilmä? :)

Hö, miks ei pakkislaiset tuu mulle ikinä sanomaan mitään (paitsi tutut). Viitsukin ois kävellyt Wolffin edessä mun ohi jos ei ois menny höpöttämään. Tai no, mahtoikohan mulla edes olla mitään vetimiä mistä mut ois pakkislaiseksi voinut tunnistaa... Anyway, Viitsu bongattu!

Tänään bongasin J-Ko:n aamulenkillä. :evil:

:nolo: Minä se varmaan olen sitten ollut tai no ainakin noi täsmää.

Ei kai kukaan uskalla häiritä naista joka kuuntelee intensiivisesti soundeja MP3-soittimestaan :D

Faidra...ei sulla ollu mitää tunnistettavaa päällä.
Ja mä en tunnista ketään kasvoista oli tuttu tai ei...ihmettelin vaa hetken et miks sä kyyläät :D
No mut siis Faidra bongattu kans siis...

tänään joskus 12 maissa bongattu Joensuun Fittarilla mustaan pakkis t-paitaan naamioitunut mies selkää vääntämässä.
tunnusta heti kuka olet! tai muuten..:whip: :D

Tänään illalla puoli kuuden maissa P-pipoinen taistelija lenkittämässä matalajalkaista koiraa Vaasankadulla (Jyväskylässä).

Kuka tunnustaa?

Yussi sanoi:
Tänään illalla puoli kuuden maissa P-pipoinen taistelija lenkittämässä matalajalkaista koiraa Vaasankadulla (Jyväskylässä).

Kuka tunnustaa?

Minä taisin siellä koiraa ulkoiluttaa.. sellanen musta turrukka. Ainakin noihin aikoihin sen kanssa ulkona olin. sohwiltako bongasit? :) ei tuu mieleen ketään siinä matkalla. tai sitten oli.. yleensä kävelen niin omissa aatoksissa etten huomaa vaikka uffo mies kävelis vastaan.

Eilen puolen yön aikoihin bongattu pakkishuppari jollain karjulla. Tapahtumapaikka Tennispalatsin viereinen McDonald's (en tiedä kadun nimeä). Tunnustakaa!

alppix sanoi:
Minä taisin siellä koiraa ulkoiluttaa.. sellanen musta turrukka. Ainakin noihin aikoihin sen kanssa ulkona olin. sohwiltako bongasit? :) ei tuu mieleen ketään siinä matkalla. tai sitten oli.. yleensä kävelen niin omissa aatoksissa etten huomaa vaikka uffo mies kävelis vastaan.

Kurvailin siinä autolla katua alas ohitsesi kun haukankatseeni bongas tutun P:n otsassasi.

Wolffilla tulee äkkiä paranoidiseksi jos ei sitä valmiiksi jo ole...Kun epäilee kaikkia jotka sattuvat katsomaan pidempään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom