jambo sanoi:Keskikeho........alkaako potarilla raksuttaa?:D
Tuttu paikka ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jambo sanoi:Keskikeho........alkaako potarilla raksuttaa?:D
Bloo
Taitaa iteasiassa olla meidän koulussa muutama minua(kin) nuorempi pakkisjannu, ainakin aulassa pakkispaidan näin eilen
Kuopio, Minna Canth siis.
Jaa-a, nyt on joku haamu ollut kaupalla myymässä, sillä ei kyllä ole mulla sinistä hupparia, eikä kyllä Jounillakaan. Eli joko joku muu mesta myy Mass blastia, tai sitten olet katsonut vaatetuksen kieroon. Ja meitsillä oli pipo päässä, eli Jouni varmaankin myynyt.AM sanoi:Myitkö sinä Mika mulle(lyhyet hiukset ja miehekäs vaaleensininen huppari) MassBlastia tänään kaupalla kolmen aikaan?
Ei ehtinyt kysymään siinä, kun oli auto sakkopaikalla ja täynnä väkeä, jotka piti heitellä ympäri Helsinkiä.
Hämmeinnyin, kun ison äijän suusta tuli niin "pehmeetä" puhetta.
Mike sanoi:Jaa-a, nyt on joku haamu ollut kaupalla myymässä, sillä ei kyllä ole mulla sinistä hupparia, eikä kyllä Jounillakaan.
Fiona sanoi::D
Jospa AM tarkoitti, että hänellä oli päällä vaaleansininen huppari?
Ja Melly:D Kiva törmätä "uusiin" naamoihin salilla...Melly sanoi:Bongattu Hömppä Wolffilla
Pitkä työpäivä näkyi jo meitsissä ja ymmärsin tuon päin persettä. Enköhän minä sitten ollut joka myi blastin, en kyllä muista sinistä hupparia kun niitä blasteja nyt menee pitkin päivää. Moikkaa ens kerralla.Fiona sanoi::D
Jospa AM tarkoitti, että hänellä oli päällä vaaleansininen huppari?
Mr.Referee sanoi:Bongattu Jallis ja Smouk Porin yöelämässä, asiakkaiden muodossa.
ÄSSÄT!!