Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Net Virgin sanoi:Tänään noin klo. 13.50 Haapaniemenkadulla Kuopiossa pizzeria Quatron edessä käveli vastaan kaksi pakkispipo tyyppiä...
Ite olin pankkiin menossa ja vilkasin kumpaakin omituinen virne naamalla --> eli melekein kalju tyyppi vaaleassa "fleese"-takissa
Jay-J sanoi:joo niin mä arvelinkii että nyt meidät bongattiin! :D oli tosiaan nii arveluttava virnistys kasvoilla että odottelinkii jo viestiä tähän ketjuun :thumbs:
jambo sanoi:Keskikeho........alkaako potarilla raksuttaa?:D
jambo sanoi:Keskikeho........alkaako potarilla raksuttaa?:D
Mr.Referee sanoi:Äsken bongattu Porin Pripolissa pakkis-pipoinen henkilö salaatti pöydän kimpussa. Muisti sentään ottaa pipon pois ruokapöydässä, toisin kuin kaverinsa.
smouk sanoi:Bongasin Mr.Refereen hetki sitten Porissa Samk:in käytävällä. Taisi murista ja heittää moustin opettajien taukohuoneen lasioven takana....? :D
JLA sanoi:Kuopiossa eilen kello 15:55 bongattu pakkispipo Leväsen Shellin kohalla pyörällä polkemassa. Ite menin autolla ohi ja huomasin vaa ohimennen punasen P:n
rustinki sanoi:Todennäköiseti olin minä, jos oli musta pyörä ja reppu selässä.
Jusander sanoi:Pyörä selässä? .
Assis on varmaan bongannut meikäläisen.
jambo sanoi:Joo, kuvattaisko mua kuitenkin silleen että muutkin tuntee tarvittaessa "168.5 cm pantterinomaista savannin auringon alla värähtelevää lihasta, karulla maskuliinisella tavalla komeat kasvot, kobramaisen pistävä katse ja muinaisten galadiaattoreiden hiustyyli". :D
J_mp sanoi:Timba79 juttusilla olin äsken salilla. Monesti olen miehen siellä nähnyt, mutta nyt vasta tunnistin kun näin tuon jyväskylän kimppatreeni videon. Rento mies, jutusteltiin niitä näitä.
Timballe paljon onnea!
En jaksanut alkaa huudella kahden kassatätin ylitse... Ku et sä edes vilkaissut muhun päin. ;)Yhtä#Hauista sanoi:Niin ja elä piileskele aina ;)