Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Net Virgin sanoi:
Tänään noin klo. 13.50 Haapaniemenkadulla Kuopiossa pizzeria Quatron edessä käveli vastaan kaksi pakkispipo tyyppiä...

Ite olin pankkiin menossa ja vilkasin kumpaakin omituinen virne naamalla :eek: --> eli melekein kalju tyyppi vaaleassa "fleese"-takissa

joo niin mä arvelinkii että nyt meidät bongattiin! :D oli tosiaan nii arveluttava virnistys kasvoilla että odottelinkii jo viestiä tähän ketjuun :thumbs:

Jay-J sanoi:
joo niin mä arvelinkii että nyt meidät bongattiin! :D oli tosiaan nii arveluttava virnistys kasvoilla että odottelinkii jo viestiä tähän ketjuun :thumbs:

oisin ehketi sanasen vaihtanu, jos ei ois ollu niin helevetinmoinen kiire pankkiin, ku ol aika varattuna kaheksi ja piti siinä välissä vielä hoitaa yks muukin asia.. :D

jambo sanoi:
Keskikeho........alkaako potarilla raksuttaa?:D

Ootko kalju ja vähän mua lyhyempi? olinko Haukkarin kanssa liikenteessä kun törmättiin ja puhuttiin ison kaupungin ihanuuksista ,siitä kuinka on outoa kun mäcit ja heset on ihan kulmantakana? :D mä oon päivä päivältä näköjään enempi jäässä :D josset oo se ketä nyt kuvailin niin sit menee kyllä vaikeaksi :)

Joo, kuvattaisko mua kuitenkin silleen että muutkin tuntee tarvittaessa "168.5 cm pantterinomaista savannin auringon alla värähtelevää lihasta, karulla maskuliinisella tavalla komeat kasvot, kobramaisen pistävä katse ja muinaisten galadiaattoreiden hiustyyli". :D

Miken iloksi lisää Jykylä-pongauksia: Yhtä#hauista ja Leelucky ruokaostoksilla lauantaina Forumissa. :)

Eilen puoli seiskan jälkeen Kauppakadulla yläkaupungin puolella pakkispipoinen tyyppi urheilukassi olallaan käpsyttelemässä jossain Makuunin kohdalla muistaakseni - jo toista kertaa sama naama ihan samassa paikassa...

Mr.Referee sanoi:
Äsken bongattu Porin Pripolissa pakkis-pipoinen henkilö salaatti pöydän kimpussa. Muisti sentään ottaa pipon pois ruokapöydässä, toisin kuin kaverinsa.

Juu.. Hyvät oli sapuskat taas. Pitäis opettaa kaveri tavoille..

Vastabongauksena:
Bongasin Mr.Refereen hetki sitten Porissa Samk:in käytävällä. Taisi murista ja heittää moustin opettajien taukohuoneen lasioven takana....? :D

Kuopiossa eilen kello 15:55 bongattu pakkispipo Leväsen Shellin kohalla pyörällä polkemassa. Ite menin autolla ohi ja huomasin vaa ohimennen punasen P:n

smouk sanoi:
Bongasin Mr.Refereen hetki sitten Porissa Samk:in käytävällä. Taisi murista ja heittää moustin opettajien taukohuoneen lasioven takana....? :D

Ja mitään en tunnusta ;)

P.S. tarvii näyttää opettajille kaapin paikka :rolleyes:

JLA sanoi:
Kuopiossa eilen kello 15:55 bongattu pakkispipo Leväsen Shellin kohalla pyörällä polkemassa. Ite menin autolla ohi ja huomasin vaa ohimennen punasen P:n

Todennäköiseti olin minä, jos oli musta pyörä ja reppu selässä.

Assis: Otin Leelin kaveriks kun piti ostaa muutama kilo sitä tarjouksessa olevaa kesäkurpitsaa ja munakoisoa h0h0:D Meillä oli jenkkikassi ja Leeli sen riskinä miehenä kantoi käpilleni. Että on poikaa kun keksivät dieettaajien iloksi tollasia tarjouksia :hyper: TUlis nyt tämänkin päivän lehdessä joku rehutarjous. On niin nannaa semmoset :kuola:

Niin ja elä piileskele aina ;)

jambo sanoi:
Joo, kuvattaisko mua kuitenkin silleen että muutkin tuntee tarvittaessa "168.5 cm pantterinomaista savannin auringon alla värähtelevää lihasta, karulla maskuliinisella tavalla komeat kasvot, kobramaisen pistävä katse ja muinaisten galadiaattoreiden hiustyyli". :D

Olisin kuvaillut juurikin näin, mutta aina kun aloin kirjoittamaan tuota litaniaa sormeni kramppasivat kivuliaasti :)

J_mp sanoi:
Timba79 juttusilla olin äsken salilla. Monesti olen miehen siellä nähnyt, mutta nyt vasta tunnistin kun näin tuon jyväskylän kimppatreeni videon. Rento mies, jutusteltiin niitä näitä.

Timballe paljon onnea!

Oli kyl mukava bongata teikäläinen, vaikka mulla vähän ajatuksen muualla olikin silloin...ja on vieläkin. Oli pakko lähtee jumpalle tappamaan aikaa siinä välissä ja virtaa ois riittäny vaikka toiseenkin reenin, tuntui ettei perkele väsytä mikään. No nyt väsyttää jo vähän enemmän. ;)

Bongattu eilen Clubilla, ei siis pickwickissä, pakkis-hupparilla varustettu miehen kutvake, ja todistan, lähti nainen kainalossa ovasta ulos.:thumbs: En tosin nähnyt narikasta käsin lähtivätkö samaan suuntaan...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom