Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
on tunnistettu, ei oo paitaa. tatuoinneista yks tarkkasilmäinen tunnisti:)

Reeni kaverini oli eksynyt tänne ja oli bongannut minut! (käänteis bongaus) :) Muuten kyl on pakkislaisia livenäkin tullut nähtyä jokunen. Oon ootellut et joku ois tullut salilla hihasta nykimään mut ei... vielä

Jehjeh, torstaina hommaan ittelleni pakkispaidan, ja tulen varmaan pitämään sitä loppuelämäni. Ehkä joku tunnistaa mut joskus ku oon niin pieni ja lyhytkin vielä :) ...

Meidän salilta bongasin toisen punttimimmin ihan vain treenipainojen ja -metodien perusteella (siis mitä täällä kirjoitteli). *Rita the salapoliisi :hyper: * Tosin tehtävä oli helppo, siksi riski mimmi on kyseessä :worship: .

Näin runsas viikko sitten Kaarinan Prismassa valkoiseen pakkotoiston paitaan pukeutuneen, pienen poikansa kanssa kävelevän, jääkaappi-pakastin -yhdistelmän.

Tallustelit maitotuotteiden suuntaan, itte olin lappaamassa (tarjous)jauhelihaa kärryihin.

timse sanoi:
Tallustelit maitotuotteiden suuntaan, itte olin lappaamassa (tarjous)jauhelihaa kärryihin.

Nää rupee yhä enemmän kuulostamaan deitti-ilmoituksilta:lol2:

Viime kesänä havahduin selaavani palstaa käyttäjätunnuksella Hippa. Kyseisen koneen keksejä ei ollut tyhjennetty pitkään aikaan ja Hipan yli kuukauden takainen käynti oli siis venähtänyt pitkäksi. Hetken pähkäiltyäni selvisi Hippiksen fyysinen henkilöllisyyskin. :)

Edit: Ennen palstanimimerkkini selviämistä olin kuulemma ollut pelottavan oloinen :hyper:

Ainoan pakkikseen viittaavan vaatteen olen nähnyt vuosia sitten entisen työpaikkani salilla, kun paikalle asteli pelottavan kokoinen ja näköinen järkäle roinaforum-paidassa.

Willie sanoi:
Viime kesänä havahduin selaavani palstaa käyttäjätunnuksella Hippa. Kyseisen koneen keksejä ei ollut tyhjennetty pitkään aikaan ja Hipan yli kuukauden takainen käynti oli siis venähtänyt pitkäksi. Hetken pähkäiltyäni selvisi Hippiksen fyysinen henkilöllisyyskin. :)

Edit: Ennen palstanimimerkkini selviämistä olin kuulemma ollut pelottavan oloinen :hyper:

No onneksi ensivaikutelma petti :)

Buttis bongattu Pakkiksen kaupan tiskin edustalta utelemassa Vip-alennuksen pyytäjien palsta-nickejä... Ja oikein kätteli. :thumbs:

P.s. eka postaus piiiitkän taustalurkkimisen jälkeen. :lol2:

Minä jo Mikeltä tiedustelin Pakkis-pipojen saatavuutta, ajattelin hankkia sellaisen niin sitten kun talsii lettipäinen MerZi jossain Kuopion kiemuroissa vastaan pakkispipo päässä niin nykäiskää hihasta! :) Hirveesti en oo Pakkotoiston porukkaa tavannut, mitä nyt Fitness Expossa ja sitten paikallisella salilla yks nuori mies.

Kyllä muutaman pakkislaisen oon bongannu ja muutama on bongannu mut. Aina on tullu jotain juteltua vaikka periaatteessa ihan vieraita ollaan, mutta on yksi yhdistävä asia.. kivaa porukkaa näin ylipäätään :)

Itse olen pongannut salilla 3 Pakkislaista ja 2 näistä on sitten suoraan multa kysynyt oonko mää mää. Mistä lie tunnistaneet :jahas: Lisäksi bongasin kirjastossa joskus vuosi sitten sellaisen vantteran lyhyehkön blondin kundin pakkispaita päällä. Kävi selailemassa nettiä musiikkiosastolla :)
Salilla olen yrittänyt bongailla muitakin pakkislaisia ku nää em. mutta huonolla menestyksellä... Periaatteessa kun kuka tahansa voisi olla. Hmm. Minuakin varmaan epäillään... minuksi. Kääk.

mää bonkasin tänään marchin :D :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom