Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään noin klo 17.00 Pakkispaitainen mies bongattu poistumassa Oulun Raksilan Citymarketista. P-paidan kantajalla takki auki ja silmälasit, seuranaan valkoiseen takkiin ja samanväriseen pipoon sonnustautunut tyttöystävä. Pakkotoiston taistelijalla ei lakkia päässään. Tunnistatko itsesi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eka bongaus: tänään 17.3. Tampereen rautatieaseman siellä sivulippuluukulla pakkispiponen heebo tasan 16.40. Tais olla kolmen hengen porukka. Tunnusta!

Ozzy sanoi:
Meikäläisen eka bongaus ever: Ex-tavis bongattu perjantaina salilta.

:hyper: !!!Oho!Hui, nyt ongelmanani onkin se etten yhtään muista ketään sieltä kun painoin vaan hirveellä sykkeellä eteenpäin koko treenin:D . Varmaan se oli pääteltävissäkin kauheesta huohotuksesta ja hikisestä naamasta. Nykäise seuraavan kerran kun näät hihasta!

Pakkotoisto- pipo bongattu rautatientoria vastapäätä olevasta Pickvikistä. Ovimies kantoi selkeällä pakotoisto ylpeydellä tuota komiaa pipoa...

Ja sisään pääsi :D

Purtsi pipoineen tulee bongattua joka viikonloppu kun keskustaan eksyy. Siinä on aatteen mies, P-pipa päässä säällä kuin säällä :)

...säällä kuin säällä, se alkaa Peellä...

Tuomas H. sanoi:
Tänään bongattu mieshenkilö Tampereen rautatieasemalla klo 14.58. Miestä koristi musta punaisella P-kirjaimella varustettu pipo ja oli matkalla Helsinkiin ilmeisesti (??).

Mä ainakin olin noihin aikoihin menossa Helsingin suuntaan.

Tänään Tapanilan Erällä bongattu pukkarissa puoli kuuden aikoihin mies pakkis-t-paidalla varustettuna. Kaverin kanssa siinä reenin jälkeen rupateltiin tärkeitä proteiinien mauista... :rolleyes:

Käsi ylös jos joku tunnistaa itsensä!

alppix sanoi:
Jos sillä pipopäällä oli maastokuvio takki ni taisin olla minä. Tunsin katseen selässäni mutta en tunnistanut varmasti ketään :D

Joo, sinähän se sitten olit. En ehtinyt tulla moikkaamaan kun oli kiirus eteenpäin. Seuraavan kerran sitten... :kippis1:

Bujinkan Shinden Dojon Pakkotoisto ninja pongattu jälleen kerran liikuntahallilta Jämsästä. Ylätaljaa hirveellä heijarilla ;) ja ukemilla ulos.

YhtäHauista pongattu kävelykadulla J-kylästä.

jambo sanoi:
Bujinkan Shinden Dojon Pakkotoisto ninja pongattu jälleen kerran liikuntahallilta Jämsästä. Ylätaljaa hirveellä heijarilla ;) ja ukemilla ulos.

YhtäHauista pongattu kävelykadulla J-kylästä.

BLING! Jämsä mainittu, tunnetaanko me? :D

Noi Jyväskylä / TTK bongaukset alkaa kärsimään inflaatiosta kun samat jampat bongaa samat jampat. Ultimaalisin bongaus mitä koskaan kukaan on tehnyt, oli aikanaan kun joku bongasi New Yorkissa Roinaforum paidan.

Pode-edit:

Jahas, oli sitten kolmas kerta tässä tredissä kun asiasta mainitsen, pitää hommaa uusi muisti.

Tänään noin klo. 13.50 Haapaniemenkadulla Kuopiossa pizzeria Quatron edessä käveli vastaan kaksi pakkispipo tyyppiä...

Ite olin pankkiin menossa ja vilkasin kumpaakin omituinen virne naamalla :eek: --> eli melekein kalju tyyppi vaaleassa "fleese"-takissa

Leelucky sanoi:
BLING! Jämsä mainittu, tunnetaanko me? :D

Joo jos arvaan yhdistää oikein nimimerkin ja naaman, just nähtiin joku aika sitten Jyppäkylässä. Siis vittu liikuntahallillakin saa jo pongata :eek: . Pitää varmaan ostaa anopille Pakkotoisto pipo niin porukka on Jyväskylässä ihan :eek: . Uus naama ja kauhee arvuuttelu missä sarjassa tuo mystinen kissa kisailee.

Timba79 juttusilla olin äsken salilla. Monesti olen miehen siellä nähnyt, mutta nyt vasta tunnistin kun näin tuon jyväskylän kimppatreeni videon. Rento mies, jutusteltiin niitä näitä.

Timballe paljon onnea!

jambo sanoi:
Joo jos arvaan yhdistää oikein nimimerkin ja naaman, just nähtiin joku aika sitten Jyppäkylässä. Siis vittu liikuntahallillakin saa jo pongata :eek: . Pitää varmaan ostaa anopille Pakkotoisto pipo niin porukka on Jyväskylässä ihan :eek: . Uus naama ja kauhee arvuuttelu missä sarjassa tuo mystinen kissa kisailee.

Hmm... saa kyllä mieleeni kuka oot. Ootko Jämsäläisiä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom