Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Pönäkkä Veijari sanoi:
Ruhli bongattu(tai siis ruhli bongas meikäläisen :D) tänää kaheksan pintaa liikkahallila. Sanoin sit mun uuen nickin enkä tätä vanhaa enää tän postin jälkee käytä.
Juuh pakkishuppari iski silmään kuin nasta.
Ei se mtn kun en saanu ees selvää että mitä sanoit, huono kuulo vähän tai muuten vain jäässä tavalliseen tapaan.:D

Mut eniweis oli ruhl hirmu piffis kunnos :eek:
:haart:

//Mikä hiton pönäkkä veijari muka?:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tyyppi karvalakki päässä kopiksen käytävällä nähty monestikin. Pakkotoisto t-paita joskus ruokalassa.

Snoopie sanoi:
Bongasin viime perjantaina 10.3.06 klo 16.00 kaljupäisen pakkislaisen pakkispipolla varustettuna Pizza Townista Oulussa. Kukahan se mahtoi olla?

Tuntomerkit viittaa meikäläiseen. En ole kylläkään varma kavinkö perjantaina Pizza Townissa! Ehkä, ehkä en..

Ruoholahti, bodaajien mecca

Ruoholahden kauppakeskuksessa tänään klo 16 näin pakkispipopäisen, saa***** ison herkuleksen. Kukakohan lie? Alko tekee mieli aloittaa kuurittaminen kuin sellanen näky tuli vastaan :hyper: Näin samalla reissulla Ruohiksessa 2 muutakin bodaria.:)

Leeco sanoi:
Kiss kissin kanssa laitettiin luostolla karhu sekaisin!!!!
(jos en ihan väärin muistä;)

Pitää lähtee pääsiäisen seutuun tarkastamaan, että joko ne on saanu paikat kuntoon :D

Kannelmäen juna-asemalla miespuolinen henkilö p-pipo päässä n.18.30,samaan junaan noustiin ja istuit vissiin taaemmalla penkillä.

Jos sillä pipopäällä oli maastokuvio takki ni taisin olla minä. Tunsin katseen selässäni mutta en tunnistanut varmasti ketään :D

Weak sanoi:
L33lucky ja Yhtä#hauista bongattu K&F-lehdessä!

Samaa bongausta tulin minäkin raportoimaan.

Taitaa iteasiassa olla meidän koulussa muutama minua(kin) nuorempi pakkisjannu, ainakin aulassa pakkispaidan näin eilen :)

Kuopio, Minna Canth siis.

alppix sanoi:
Jos sillä pipopäällä oli maastokuvio takki ni taisin olla minä. Tunsin katseen selässäni mutta en tunnistanut varmasti ketään :D

Haha, vai että Alppix bongattu taas Minimanista. ;)

Timba79 sanoi:
Haha, vai että Alppix bongattu taas Minimanista. ;)

Suht usein tulee käytyä, enkä ees oo halvan kaljan perässä :lol2:

Sen takia ne venäläisetkin sinne niitä bussimatkoja järjestää. 50% mahdollisuus bongata mut, vaikka onhan siellä ihan halpaa safkaakin :D

Larzan sanoi:
Eilen Jyväskylässä minimanissa pakkispipoinen heppu vaalean pienikokoisen tyttösen kanssa, kuka?

Nyt siis tiedämme, että alppixin naisystävä ei ole mikään hehtokeijukainen :)

Tänään bongattu mieshenkilö Tampereen rautatieasemalla klo 14.58. Miestä koristi musta punaisella P-kirjaimella varustettu pipo ja oli matkalla Helsinkiin ilmeisesti (??).

Ketäs pakkislaisia oli tänään fittnessillä klo. 15-17? Kellään ei ollut päällään pakkisvaatteita, mutta yhdellä näistä olen joskus nähnyt pakkislogolla varustetun t-paidan. Taisit olla treenaamassa olkapäitä. Tunnusta! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom