Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oldrich sanoi:
Oulun yliopiston vihreiden naulakoiden ja paperikaupan välimaastossa soljui pakkispipo ohi tänään noin varttia vaille kolme.

Jos kyseinen henkilö oli nenäkäs paskiainen, (lue: iso nenä ja ruskeahkot vaatteet päällä.) olet bongannut ehkä minut. :)

6.3....huh. On kyllä jo aikaa sen verran tuosta että en jaksa muistaa missä sitä on pyöriny mutta opistolla taisin pikaisesti piipahtaa.

Eilen noin 22 aikoihin bongattu Tennispalatsissa noin 15-16v poika pakkispipo päässä!

Mike sanoi:
Pakkispipoinen taistelija bongattu Kampin alepan nurkilla roikkumassa.

No perrskeles, se olit sittenkin sinä.. Oli ajatukset jossain muualla niin tuli vaan ohimennen huomattua joku tutun näköinen körmy siinä..
Je, bongattu Mike kampin alepan nurkilla siis..

L33lucky ja Yhtä#hauista bongattu K&F-lehdessä!

Pakkotoiston taisteluvarustuksessa (lue: pakkis t-paita) bongattu yksi Raudan Tien kulkija M&M kuntotalolla tuossa klo 16 tietämillä. Mies, pakkispaita, mustat shortsit.

Äsken bongattu Porin Pripolissa pakkis-pipoinen henkilö salaatti pöydän kimpussa. Muisti sentään ottaa pipon pois ruokapöydässä, toisin kuin kaverinsa.

masa00 sanoi:
Bongattu makkaratalon Pickwick pubin pokella p-pipo päässä eilen noin 23 aikoihin.

Minähän se. Ansaitsemassa kahvirahoja ja bongailemassa hmm... kauniimman sukupuolen edustajia.:rolleyes:

tänään about 15.30 bongattu pakkispiponen ukko juuri lähdössä ylittämään tietä jvk edustalla. itellä oli niin kauhee kiire kun olin taas vaihteeks jo myöhässä niin en viitsinyt rueta huuteleen mitään.. ensi kerralla sitten :)

Espoonlahden uimahallin pukuhuoneessa suoritettu yhteisbongaus.
Ko. herran nickiä en muista sitten kirveelläkään (Johtuen osittain siitä, että kuulin sen viimeksi noin kuukausi sitten hyvässä nousuhumalassa Tallinkin-terminaalissa :joulu3: ).

Oli pää taas tuhannen jumissa, kuten aina treenien aikaan...mistälie johtuu...joka tapauksessa piti sanoa jo siellä hallilla, että sulle on kertynyt selkään lihaa ihan mukavasti :thumbs:

alppix sanoi:
tänään about 15.30 bongattu pakkispiponen ukko juuri lähdössä ylittämään tietä jvk edustalla. itellä oli niin kauhee kiire kun olin taas vaihteeks jo myöhässä niin en viitsinyt rueta huuteleen mitään.. ensi kerralla sitten :)

Mitä suurimmalla todenneköisyydellä se olin minä. Harmaa takki oli päällä. Olisit nyt moikannu :).

Bongasin viime perjantaina 10.3.06 klo 16.00 kaljupäisen pakkislaisen pakkispipolla varustettuna Pizza Townista Oulussa. Kukahan se mahtoi olla?

Ruhli bongattu(tai siis ruhli bongas meikäläisen :D) tänää kaheksan pintaa liikkahallila. Sanoin sit mun uuen nickin enkä tätä vanhaa enää tän postin jälkee käytä. Mut eniweis oli ruhl hirmu piffis kunnos :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom