Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtoiko ngv olla eilen joskus kahdeksan maissa eilen sportforumilla treenailemassa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pesupallo sanoi:
Minnepäin Hansaa pitää tulla? :D

:lol2: ..Keskusaukiolle, Zarasta suoraan eteenpäin "korokkeelle"...

TJJ sanoi:
Ja milloin?:D

Heh, klo 12 eteenpäin, ehkä ainakin neljään!Miehiä onkin ihmeen vaikea saada mukaan maistamaan ja arvioimaan ilmasia näytteitä, joten teretulemas kaikki kynnelle kykenevät:lol2: !

Ex-Tavis sanoi:
:D !Sä ehdit näköjään kertoa bongauksesta ensin, blääh:lol2: . Mä petyin kun sä et kerrennyt jäädä pidemmäks aikaa että lopetan parin VIATTOMAN pojan tenttaamisen uusien juotavien Risifruttien mausta:lol2: . Heh, elikkä olin ja olen vielä tänäänki Hansassa tekemässä tutkimushaastattelua/makuvertailua Risifruteista.Heh, nyt laitan vielä mainosta: tulkaa ihmiset maistelemaan vielä tänään:lol2: .

Mä oon aina pitänyt sua vähän outona lintuna ja nämä sun vapaa-ajanaktiviteetit vaan vahvistaa tätä mielikuvaa:D Sano nyt että edes sait tuosta korvausta etkä vain omaksi iloksesi pyytänyt ohikulkijoita vertailemaan risifruttia herapuuroon :hyper:

Ex-Tavis sanoi:
Heh, klo 12 eteenpäin, ehkä ainakin neljään!Miehiä onkin ihmeen vaikea saada mukaan maistamaan ja arvioimaan ilmasia näytteitä, joten teretulemas kaikki kynnelle kykenevät:lol2: !

Etukäteis bongaus :D : Mennäänpä sitten maistamaan mitä on tarjolla.. Ja sitten naapurifirmaan huuhtomaan maku pois suusta.. ;) Jos on pahaa, niin jäät kyllä mulle velkaa..

rocky6 sanoi:
Mä oon aina pitänyt sua vähän outona lintuna ja nämä sun vapaa-ajanaktiviteetit vaan vahvistaa tätä mielikuvaa:D Sano nyt että edes sait tuosta korvausta etkä vain omaksi iloksesi pyytänyt ohikulkijoita vertailemaan risifruttia herapuuroon :hyper:

Heh, outo lintu olen joka tapauksessa, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Mä sanon sulle kuitenki mielelläni et saan tuosta kyllä palkkaa ja vieläpä ihan kohtuullista sellasta. Työympäristö on mitä parhain pakkislaisten bongaukseen:lol2: (TJJ,Pesupallo ja taicaviitta kävikin tänään mun tutkimushaastattelussa, terveisiä vaan sinne..), pääsee pölisemään ihmisille ja palkka vaan juoksee->sanoisin että varsin hyvää ajankäyttöä:D .

Ex-Tavis sanoi:
sanoisin että varsin hyvää ajankäyttöä:D .

hmmm... no ei munkaan mielestä yhdeksän ´hoidettua´ miestä neljässä ja puolessa tunnissa huonoa ajankäyttöä ole... ;)

niinjoo. eli tavis bongattu hansasta. ja anttilasta. ja... ja... ihme kisu kun kerkee joka paikkaan. :lol2:

Joo, tavis bongattiin..

taicaviitta sanoi:
hmmm... no ei munkaan mielestä yhdeksän ´hoidettua´ miestä neljässä ja puolessa tunnissa huonoa ajankäyttöä ole... ;)

niinjoo. eli tavis bongattu hansasta. ja anttilasta. ja... ja... ihme kisu kun kerkee joka paikkaan. :lol2:

Pitää kato taviksen keretä, että ehtii ne 9 miestä "hoitaa" siinä ajassa.. :D

taicaviitta sanoi:

:lol2: , kyllä sitä vaan jotenki kerkeää..Kunhan vain katsos pitää työtahdin tiukkana;)..

Mikkelin Graanilla, Prismassa bongattu tänään pitkähkö vaalea mieshenkilö Pakkis-hupparissa klo 19.45....
ja heti 5 minuuttia myöhemmin Graanin aulassa toinen mokoma Pakkis-pipo päässä.

2 pakkisäijää bongattu tänään n. klo 17-18 Oulun Linnanmaan liikuntahallilta treenaamasta. Toisella oli pakkiksen huppari ja toisella t-paita. oli niin isoja körmyjä ettei tohtinu morjenstaa :nolo:

2 pakkisäijää bongattu tänään n. klo 17-18 Oulun Linnanmaan liikuntahallilta treenaamasta. Toisella oli pakkiksen huppari ja toisella t-paita. oli niin isoja körmyjä ettei tohtinu morjenstaa
Mie olliin se t-paitainen henkilö.Oltiin ProPowerin kans jumpalla.Saa tulla morjestaan jatkossa ,jos näkyy:)

Oulun yliopiston vihreiden naulakoiden ja paperikaupan välimaastossa soljui pakkispipo ohi tänään noin varttia vaille kolme.

Bongattu pakkispipoinen mimmi pitkän miehen seurassa Tampereen rautatieaseman liikennevaloissa tänään klo 16.18

Joku jätkä bongattu pakkispipo päässä tossa puol kahden maissa kävelemässä Hervannan Jalopenon kohdalla Tapsantorin suuntaan.

Kiss kissin kanssa laitettiin luostolla karhu sekaisin!!!!
(jos en ihan väärin muistä;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom