Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pesupallo sanoi:Minnepäin Hansaa pitää tulla? :D
TJJ sanoi:Ja milloin?:D
Ex-Tavis sanoi::D !Sä ehdit näköjään kertoa bongauksesta ensin, blääh:lol2: . Mä petyin kun sä et kerrennyt jäädä pidemmäks aikaa että lopetan parin VIATTOMAN pojan tenttaamisen uusien juotavien Risifruttien mausta:lol2: . Heh, elikkä olin ja olen vielä tänäänki Hansassa tekemässä tutkimushaastattelua/makuvertailua Risifruteista.Heh, nyt laitan vielä mainosta: tulkaa ihmiset maistelemaan vielä tänään:lol2: .
Ex-Tavis sanoi:Heh, klo 12 eteenpäin, ehkä ainakin neljään!Miehiä onkin ihmeen vaikea saada mukaan maistamaan ja arvioimaan ilmasia näytteitä, joten teretulemas kaikki kynnelle kykenevät:lol2: !
rocky6 sanoi:Mä oon aina pitänyt sua vähän outona lintuna ja nämä sun vapaa-ajanaktiviteetit vaan vahvistaa tätä mielikuvaa:D Sano nyt että edes sait tuosta korvausta etkä vain omaksi iloksesi pyytänyt ohikulkijoita vertailemaan risifruttia herapuuroon
Ex-Tavis sanoi:sanoisin että varsin hyvää ajankäyttöä:D .
taicaviitta sanoi:hmmm... no ei munkaan mielestä yhdeksän ´hoidettua´ miestä neljässä ja puolessa tunnissa huonoa ajankäyttöä ole... ;)
niinjoo. eli tavis bongattu hansasta. ja anttilasta. ja... ja... ihme kisu kun kerkee joka paikkaan. :lol2:
taicaviitta sanoi:hmmm... no ei munkaan mielestä yhdeksän ´hoidettua´ miestä neljässä ja puolessa tunnissa huonoa ajankäyttöä ole... ;)
niinjoo. eli tavis bongattu hansasta. ja anttilasta. ja... ja... ihme kisu kun kerkee joka paikkaan. :lol2:
Näin pääsi käymään :Dsekosammy sanoi:Weeboom bongattu onnelassa..;D
Mie olliin se t-paitainen henkilö.Oltiin ProPowerin kans jumpalla.Saa tulla morjestaan jatkossa ,jos näkyy2 pakkisäijää bongattu tänään n. klo 17-18 Oulun Linnanmaan liikuntahallilta treenaamasta. Toisella oli pakkiksen huppari ja toisella t-paita. oli niin isoja körmyjä ettei tohtinu morjenstaa
Juu koulullehan sitä oli matka.Joona sanoi:Joku jätkä bongattu pakkispipo päässä tossa puol kahden maissa kävelemässä Hervannan Jalopenon kohdalla Tapsantorin suuntaan.