Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Ex-Tavis sanoi:
Luultavasti Corbulo(laivamiitti tuttu:) tai sitten täydellinen kaksoisolento) bongattu Turun yliopiston läheisen Helsingintien alikulkusillan alla n. 11.45 tänään..Kävelin sali"raikkaana" vastaan taluttaen pyörää ja tajusin vasta jälkeenpäin kuka vastaan käveli..Ps. et ole tainnut vielä ilmottautua sunnuntain kimppatreeneihin sali82:lle;)?

No perkele, ajattelinkin että olipa tutun näkönen ja hetken miettimisen jälkeen päädyin sinuun "todennäköisenä vaihtoehtona". Taidat asustella nykyisin samalla alueella kuin allekirjottanutkin.

Eli ensi kerran kun törmätään molemmat vetävät laivalta tutut känni-irvistykset niin tunnistaminenkin käy helpommin. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkispipo aamutuimaan joskus klo 09 nurkilla Vantaalla Kielotien varrella.

Hynkkä, BUSTED!! :D

Sumu sanoi:
Pakkispipo aamutuimaan joskus klo 09 nurkilla Vantaalla Kielotien varrella.

Hynkkä, BUSTED!! :D

:eek:
Piti käydä ostaan pussillinen ruokaa, että jaksaa painaa hommia. :D

Corbulo sanoi:
No perkele, ajattelinkin että olipa tutun näkönen ja hetken miettimisen jälkeen päädyin sinuun "todennäköisenä vaihtoehtona". Taidat asustella nykyisin samalla alueella kuin allekirjottanutkin.

Eli ensi kerran kun törmätään molemmat vetävät laivalta tutut känni-irvistykset niin tunnistaminenkin käy helpommin. :kippis1:

:hyper: !Juurikin näin!..Onpas huvittavaa että olit myös tunnistanut mut!Ne seuraavan kerran irvistykset on sit nyt sovittu:lol2: .

Ja juu, heh, sanotaan nyt että asustelen siellä missä suuren suuri osa muistakin opiskelijoista, tietänet kyllä alueen mitä tarkotan kun menin sinne suuntaan:D.

AM sanoi:
Kukas sinä olet ? Tai siis oletko avatarissasi itse ?
Bisleyn muusa:katso Mika Nyyssölä IN DA HOUSE -trediä jostain puolivälistä. Veikkaan ettei monikaan tunnista meikää samaksi henkilöksi joka tiiraa avataressanikin.:D
Mulla on erikoinen suhde porkkanoihin, älkää antako sen häiritä:D

Saitkos espoonlahdesta hyvät YO- paprut?

LuomuPorkkana sanoi:
Bisleyn muusa:katso Mika Nyyssölä IN DA HAUSE trediä jostain puolivälistä. Veikkaan ettei monikaan tunnista meikää samaksi henkilöksi joka tiiraa avattaressanikin.:D
:kuvia:
Sori, en pystynyt hillitsemään itseäni. :nolo:

Noista porkkanoista ja niihin liittyvistä erikoisista suhteista ei kannata täällä alkaa liikoja huutelee. Täällä on jos jonkinlaista porkkanansurvojaa liikkeellä.

LuomuPorkkana sanoi:
Voi saada tädiltä korvapuustia jos liiaksi yrittää survoa:whip: :D
Fiksun olonen tyttö :D

LuomuPorkkana sanoi:
Bisleyn muusa:katso Mika Nyyssölä IN DA HOUSE -trediä jostain puolivälistä. Veikkaan ettei monikaan tunnista meikää samaksi henkilöksi joka tiiraa avataressanikin.:D

Saitkos espoonlahdesta hyvät YO- paprut?

Heitäs piruuttas joku kuva koulu ajoilta niin niistä voi ehkä tunnistaakkin.

Paperit on vielä osittain työn alla(olen ikään kuin vuoden verran ikäluokkaan jäljessä vaihto-oppilaana olon takia/ansiosta).

Sepi80 sanoi:
Onko kukaan maininnut yhdennäköisyydestä Irina Björklundin kanssa? Sillä kylläkin taitaa harvemmin noita juureksia nenässä olla..:D

No ei .Irina soittaa sahaa, mä en. Mä muistutan

G137644.jpg

AM sanoi:
Heitäs piruuttas joku kuva koulu ajoilta niin niistä voi ehkä tunnistaakkin.

Tässä minä lukion ekalla.:D

katso liitettä 22182

Viimeksi muokattu:
Ex-tavis bongattu Hansan aukiolta kiusaamasta viattomia ohikulkijoita!:D

edit: Mistäs ihmeestä siinä muuten oli kysymys?
Ja sori, en ehtinyt odottaa.

Ann sanoi:
Ex-tavis bongattu Hansan aukiolta kiusaamasta viattomia ohikulkijoita!:D

edit: Mistäs ihmeestä siinä muuten oli kysymys?
Ja sori, en ehtinyt odottaa.

:D !Sä ehdit näköjään kertoa bongauksesta ensin, blääh:lol2: . Mä petyin kun sä et kerrennyt jäädä pidemmäks aikaa että lopetan parin VIATTOMAN pojan tenttaamisen uusien juotavien Risifruttien mausta:lol2: . Heh, elikkä olin ja olen vielä tänäänki Hansassa tekemässä tutkimushaastattelua/makuvertailua Risifruteista.Heh, nyt laitan vielä mainosta: tulkaa ihmiset maistelemaan vielä tänään:lol2: .

Ex-Tavis sanoi:
:D !Sä ehdit näköjään kertoa bongauksesta ensin, blääh:lol2: . Mä petyin kun sä et kerrennyt jäädä pidemmäks aikaa että lopetan parin VIATTOMAN pojan tenttaamisen uusien juotavien Risifruttien mausta:lol2: . Heh, elikkä olin ja olen vielä tänäänki Hansassa tekemässä tutkimushaastattelua/makuvertailua Risifruteista.Heh, nyt laitan vielä mainosta: tulkaa ihmiset maistelemaan vielä tänään:lol2: .

Minnepäin Hansaa pitää tulla? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom