Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
-VS- sanoi:
Pakkis-paitainen kaveri bongattu eilen Fressillä puoli viiden aikoihin..

Minähän se. Zannaz on ollut ainoa toinen, jonka olen Fressillä nähnyt pakkispaitaa/-pipoa käyttävän. Siitäkin on aikaa, kun ZZ annaa on siellä näkynyt. On tainnut Hesalaistua kovasti. :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sporteme sanoi:
Minähän se.

Pidäppä aina sitä pakkispaitaa niin mäkin onnistun bongaamaan sut joku päivä ;)

Nimim. Fressillä lähes päivittäin

P-pipoinen kundi bongattu nousemassa 7A raitiovaunuun klo 15:57 Hesperian puiston pysäkiltä Töölöstä. Jäi pois Pasilassa Palkkatilan portin pysäkillä ja jos en väärin muista, asustuksena oli ainakin vaalean ruskea takki jonkinlaisella karvakauluksella.

Terveisin, kuljettajanne (toivottavasti et joutunut odottamaan pitkään - edellinen vuoro oli poissa liikenteestä)

S-T sanoi:
P-pipoinen kundi bongattu nousemassa 7A raitiovaunuun klo 15:57 Hesperian puiston pysäkiltä Töölöstä. Jäi pois Pasilassa Palkkatilan portin pysäkillä ja jos en väärin muista, asustuksena oli ainakin vaalean ruskea takki jonkinlaisella karvakauluksella.

Terveisin, kuljettajanne (toivottavasti et joutunut odottamaan pitkään - edellinen vuoro oli poissa liikenteestä)

Ihanku se ois mä =)) mul o pipo joka näyttää pakkispipolta.. ja rusehtava takki karvakauluksella.. ja asun palkkatilanportin vieressä.. Millos sä tälläsen bongauksen oot tehny?? Tai sit tääl asuu joku muuki pakkislainen samoilla nurkilla =))

Sukkis sanoi:
Ihanku se ois mä =)) mul o pipo joka näyttää pakkispipolta.. ja rusehtava takki karvakauluksella.. ja asun palkkatilanportin vieressä.. Millos sä tälläsen bongauksen oot tehny?? Tai sit tääl asuu joku muuki pakkislainen samoilla nurkilla =))

:hyper: Sukkiksella taitaa olla lukemisen kanssa vaikeuksia:

S-T sanoi:

Siinähän se sun bongaajakin on... ei tarvii miettii ketä asuu nurkilla...

Mr.Referee sanoi:
:hyper: Sukkiksella taitaa olla lukemisen kanssa vaikeuksia:

Siinähän se sun bongaajakin on... ei tarvii miettii ketä asuu nurkilla...

TÄH??? mitä sä selität???
en toi kyl mä oo koska en oo muistaakseni hesperian pysäkiltä ratikkaan noussu!!

Taicaviitta levitteli siipiään salilla..
Hämmentävää, vaikka useampi kuukausi tiettävästi samalla salilla käyty, niin vasta toisen kerran samaan aikaan..

Ja TJJ jää odottamaan taicaviitan merkintöjä Salikomediaa-ketjuun.. :rolleyes:

Puolitoista vuotta kai käyty samalla salilla (hattelmalassa) ja ekaa kertaa näin powerhousun :eek: . Eilen illalla siis. Teki hauiksia niin tuima ilme naamallaan että en uskaltanu jutella. Sitten salilla oli myös joku naishenkilö ja voisin vaikka lyödä vetoa että oli punttimimmi (raudan määrästä ja liikkeistä päätellen). Että paljastakoon itsensä (kuvainnollisesti) jos luet tätä.

ps. Olin siis se laiha pitkä sinipaitanen kaveri joka riuhto mavea yms.

S-T sanoi:

Mikäs siellä pakkasessa odotellessa ;)

Kahlaajalintu taas Kisahallilla perjantaina (24.2.2006). Olin se Adidas-hupparikyndi jolta kysyit, onko mulla kesken "vetokoneessa" ja ähelsin sitten siinä vieressä penaa.

Samainen perjantai aiemmin päivällä: joku mörkö tuli Citykäytävällä vastaan Mayors/Gasp-takki ja Pakkotoisto-treenikassi olalla puhuen puhelimeen. Pieni kutina on kuka on kyseessä, mutta en oo ihan varma.

Luultavasti Corbulo(laivamiitti tuttu:) tai sitten täydellinen kaksoisolento) bongattu Turun yliopiston läheisen Helsingintien alikulkusillan alla n. 11.45 tänään..Kävelin sali"raikkaana" vastaan taluttaen pyörää ja tajusin vasta jälkeenpäin kuka vastaan käveli..Ps. et ole tainnut vielä ilmottautua sunnuntain kimppatreeneihin sali82:lle;)?

Hieman kyseenalainen bongaus, mutta tänään noin klo 12.20 sivukorvalla kuulin 2-3 äijän juttelevan salilla. Mm. sanat "pakkis", "punttimimmi", "kuva", "kuolahymiö" kuului puheenseasta. Ukot, (2 kpl parran kera, toisella myös lasit, 1 kpl ilman partaa lasien kera) väänsi kyseisellä hetkellä penkkiä. Tuntomerkkinä pitkällä, parrakkaalla äijällä (ilman laseja) t-paidassa luki jotain "väkisin kastettu" tai sitä rataa..

Tunnustakaa. Paikka siis Turussa M&M kuntotalo.

hohoo, joo - tjj toki myös bongattu. ;)

edelleen, kiitos siitä privatutkimuksesta, jonka naruforkulleni teit siinä kaikkien uteliaiden silmien taustalla katsellessa, että mitäs noi jätkät oikein hipelöi toisiaan näin julkisella paikalla... nimim. "kaapista ulostulo sillanpään tyyliin??" :D

ja eikä siinä pahemmin salikomediaketjuun muuta merkkailla, kuin ne meikäläisen räpellykset sillä kipeällä forkulla - lastenpainojen kera toki.

Timba79 sanoi:
Alppix bongattu eilen Jyväskylän Minimanissa, ehdittiin kuulumisetkin vaihtaa ihan hienosti. ;)

EDIT: Eipä olla taidettu sitten miitin jälkeen nähdäkkään missään?

Hienosti kerkes kuulumisia vaihtaa.. mulla vaan tuppaa loppumaan aina sanottava kesken ja sitte tulee soperrettua jotain omituista.. heh, väliäkö tolla.
En oo miitin jälkeen tainnu bongata ketään ketä miitissä oli. Eikun yhden bongasin.. rankaisija tais olla salin penkkikisoissa, mutta olin taas niin pihalla ettei tajunnut edes moikata. Jos tässä kerkeis tulla kimppatreeneihin mukaan mahdollisesti ensi kerralla.

edit. ja tänään olin niin jäässä kun kävin ekaa kertaa pakkiskaupassa etten kertonut edes nimimerkkiäni kun kysyttiin onko vippejä.. noo tuskimpa tuo ketään haittas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom