Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen bongasin mahdollisesti jonkun DC treenaajaan tekniikoista päätellen. Aikaisemmin oon bongannut P-pipoja helsingin keskustassa useita kertoja. Kerran bongasin ehkä lemmenjättiläisen Marchin yhellä hevikeikalla Lappeenrannassa, en tiedä. Mulla ei kuitenkaan ole mitään asiaa kenellekään, joten pidän nämä bongaukset ihan omana tietona vaan.

Jos en väärin muista niin eilen tai siis tänänään joskus klo 03-04 oli urpolassa wanhojen jatkojen jatkoilla joku pakkis lainen ken tunnustaa???

Bongattu P-pipo Jkylän Seppälän Cittarissa kassalla tänään noin klo 17:30. Oltiin justiinkin seuraavana vuorossa kassalla, mutta laput silmillä en mitään nähny. Avokki vaan huomautti poistuttaessa, että oli samanlainen pipo ja isohko poika siinä oman rouvansa kanssa pakkaamassa ostoksia.

Jkylässä Diablon keikalla P-huppari tai paita. Kuka?

Tampereen Keskustorin McDonaldsissa lauantaina klo18.10 bongattu pakkispipoinen kaveri.

Weeboom sanoi:
Rashlanikov tjsp pongasin pintin edestä, myöhemmin pitkäripaisen kahvasta :toru:

Ahaa, mua on vakoiltu... En piruvie pongannu takasin ku keskityin oleen mukahauska kaiffareille :)

Mä bongasin miespuolisen, noin 20-25 -vuotiaan pakkislaisen tänään Helsinginkadun tuntumassa Helsingissä Ravintola Töölönrannan läheltä pakkislippis päässä kävelemässä keskustan suuntaan. Kello oli noin 14-15.00.

Kuka olet? Tunnusta... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom