Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Kinopalatsis bongattu pakkislainen.. ! miespuolinen sellanen. tos seiskan aikaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lauantaina Jyväskylässä pongattu pakkis-pipo päässä Vinkin pihassa koiraa taluttanut miespuolinen henkilö.

Pongattu Yhtä#Hauista noin joka toinen aamu Pitkäkadulla tepastelemassa (joskus myös pyörällä). ;)

Tänään bongattu hirveän kokoinen kaappi Pakkis-pipo päässä Mannerheimintien ja Helsinginkadun risteyksen lähellä.

Pro-Pain sanoi:
Tänään bongattu hirveän kokoinen kaappi Pakkis-pipo päässä Mannerheimintien ja Helsinginkadun risteyksen lähellä.

Kahlaajalintu kerkesikin ensin. Ajattelin kysyä, että kävelitkö peilin ohi vai sattuiko näyteikkunasta heijastumaan oma kuva. :)

rocky6 sanoi:
turun motivuksella oli joku pakkispaitainen kaiffari. herapuurotaviskin nähty:p

Hah, mä näin sut ensin;) !BTW, ainakin mun tentti tais mennä ihan hyvin, kenties juuri sen herapuuroevään takia:D ...

rocky6 sanoi:
turun motivuksella oli joku pakkispaitainen kaiffari. herapuurotaviskin nähty:p
Millainen pakkislainen treenaa motivuksella :D todellinen hc kun hakee agrea tommoisesta paikasta tai joku sairas yksilö ;)
Ei mutta rocky, koskas sua näkyy 82:lla? Eikö mun mainospuhe sillon ollutkaan tarpeeksi vakuuttava :(

Pesupallo sanoi:
Millainen pakkislainen treenaa motivuksella :D todellinen hc kun hakee agrea tommoisesta paikasta tai joku sairas yksilö ;)
Ei mutta rocky, koskas sua näkyy 82:lla? Eikö mun mainospuhe sillon ollutkaan tarpeeksi vakuuttava :(

jumppailen ton mun akillesvamman takia kuin vanha mummo niin just passeli mesta mulle:) Pitää käydä tutustumassa sali82 joskus, on vaan ikävän pitkä fillarimatka täältä kupittaalta sinne.

ex-tavis: viimeinen kysymys oli hieman vieras mutta muuten sain jotain rustattua paperille, saas nähdä. Ihastuin hieman edessä istuvaan vaaleaverikköön niin kirjoittaminen ja ajattelu oli kovin haasteellista. Harhaileva mieli. :nolo:

Pesupallo sanoi:

Mitä tuota arvostelemaan salia sen perusteella että siellä muutama tötterötukkatimo heiluu. Itse treenaan vaikka viikkarin pallomeressä pilttien seassa jos sillä olisi paras hinta/laatusuhde. Sitä kummasti alkaa vuosien mittaan huomaamaan ettei sillä ympäristöllä mitään merkitystä ole, vain sillä mitä itse tekee (toim. huom. tämä pätee myös juopotteluun). Motivuksella voi reenata myös "hooseenä", paikka on sitäpaitsi erittäin halpa jos tietää miten edukas lippu ostetaan (17e kuussa).

assis sanoi:
Lauantaina Jyväskylässä pongattu pakkis-pipo päässä Vinkin pihassa koiraa taluttanut miespuolinen henkilö.

Pongattu Yhtä#Hauista noin joka toinen aamu Pitkäkadulla tepastelemassa (joskus myös pyörällä). ;)

Tulehhan moikkaamaan assis, jos uskallat, hih:evil: :)

Niin ja asiaan. Tänä aamuna puol 7 aikaan aalto-alvarin salilla hyvässä lihassa ja siistissä kunnossa oleva n.30 vuotias mieshenkilö vetämässä selkätreeniä. Olitko se SINÄ? Minä olin se raihnaisen näköinen punapaitainen mimmi epätoivoisesti penkkaamassa selkä kaarella:rolleyes:

En tiedä oliko palstalainen mutta jos ulkonäöstä voi jotain päätellä niin veikkaan että oli:)

Alppix bongattu eilen Jyväskylän Minimanissa, ehdittiin kuulumisetkin vaihtaa ihan hienosti. ;)

EDIT: Eipä olla taidettu sitten miitin jälkeen nähdäkkään missään?

rocky6 sanoi:
ex-tavis: viimeinen kysymys oli hieman vieras mutta muuten sain jotain rustattua paperille, saas nähdä. Ihastuin hieman edessä istuvaan vaaleaverikköön niin kirjoittaminen ja ajattelu oli kovin haasteellista. Harhaileva mieli. :nolo:

:lol2: !Toivotaan et päästiin läpi ja toivotaan ettei ko. vaaleaverikkös haitannu liikaa keskittymistäsi,h0h0h0!..miehet, miehet...

Yhtä#Hauista sanoi:
Tulehhan moikkaamaan assis, jos uskallat, hih:evil: :)

No minäpä vilkutan sulle seuraavalla kerralla. Ollaan me tosin tavattu, mutta ehkä mä oon erinäköinen silmälasit ja pyöräilykypärä päässä korviin asti topattuna... Ja kaupallakin ollaan nähty. Etkä sä oo ulkovaatteet päällä erityisen pelottava ilmestys, hihattomassa kylläkin! ;)

Sukkis sanoi:
hehehe.. jeps.. sä bongasit kyl mut tietämättäs vaan :) no meinaatko jäädä Kantsun Crossii treenaa?? Maksas nyt toi vippi maksu ja tuu irccii jauhaa skeidaa :hyper:

Juuh, näinhän se taisi käydä :D Ja olen ajatellut, että treenaisin siellä nyt n. 1kk ja kattelisin sitten uudelleen. Väliaikaisesti kuitekin vielä treenailen muualla. Ja kyllä ne vipit pitäis maksaa ja ircciin hyökätä ;)

Bongasin jonkun abin Espoonlahden lukion pihalta; kaverilla oli pakkispipo ja pakkisabihaalari päällään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom