Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisin muuten haluta myöntää, mutta tuo "nuorehko mies" iskee pahasti vyön alle :lol2:NN81 sanoi:Bongattu Kuopiossa Tulliportinkadun ja Puistokadun risteyksessä pakkispipoinen nuorehko mies noin neljän aikaan tännään. kuka lie ?
NN81 sanoi:Bongattu Kuopiossa Tulliportinkadun ja Puistokadun risteyksessä pakkispipoinen nuorehko mies noin neljän aikaan tännään. kuka lie ?
PetSaid sanoi:Voisin muuten haluta myöntää, mutta tuo "nuorehko mies" iskee pahasti vyön alle :lol2:
Ihan oikeinhan se meni.. Ja kiitokset vielä pelastaville "pakkisenkeleille", kun tulitte jeesaamaan virrattomia.:kippis1:Timba79 sanoi:Carlos (en ole varma kirjoitetaanko nimerkki täsmälleen näin) bongattu Lappeenrannassa pubista, bongattiin toisemme sitten uudelleen lauantaina päivälläkin. Pubibongaus ajoittuis perjantai-iltaan.
Carlos sanoi:Ihan oikeinhan se meni.. Ja kiitokset vielä pelastaville "pakkisenkeleille", kun tulitte jeesaamaan virrattomia.:kippis1:
Myönnän sinulle tuon kunnian sitten :DJay-J sanoi:ei kyllä se minä varmasti olin :jahas:
mv- sanoi:Pakkispipo & huppari vilistänyt mikkelin lyseon tanssilattialla tänään 16-18 välillä.
Terveisin harmaa lyhyt poika, joka ei osaa tanssia.
Accord sanoi:Hömppä, Emmah ja Fättis TÄDIT bongattu Wolfilla reenailemassa.
Ja hömppä bongattu viälä ilman suojapukua! = hupparia....:itku:Accord sanoi:Hömppä, Emmah ja Fättis TÄDIT bongattu Wolfilla reenailemassa.
..vai höntti.:( Kyllähän sinä tunnistit. Oli hitokseen sakkia liikuntahallilla..voisi alkaa käymään useammin siellä.=)Jansq- sanoi:Ruhli sinä höntti, tunnistinko sinut tänään Haminassa? Eli siis olitko sinä vetelemässä selkäreeniä?
Toinenkin bongaus, missannu vähän. Ei oikein enään muista.^^;Pönäkkä Veijari sanoi:Ruhli bongattu pihisemäs tänään Liikuntahallilla 12.00 aikoihin. Olin se ukkeli siin punases hupparis :D Oli vähä jäätöpäivä tänää ku jäi ohjelmalappu kotio :jahas:
Ruhli sanoi:Toinenkin bongaus, missannu vähän. Ei oikein enään muista.^^;
Voi mulle tulla jutteleen sarjojen välillä vaikka olisinkin vähän omissa maailmoissani ja jäässä.8D
Accord sanoi:Hömppä, Emmah ja Fättis TÄDIT bongattu Wolfilla reenailemassa.
Menthos sanoi:Tuli tuossa eilen bongattua Sukkis tuolla Kantsun Crossissa. Tai taisi hän bongata minut :D Mutta siis hyviä treenejä sinne päin :thumbs: