Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Ruhli sinä höntti, tunnistinko sinut tänään Haminassa? Eli siis olitko sinä vetelemässä selkäreeniä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongattu Kuopiossa Tulliportinkadun ja Puistokadun risteyksessä pakkispipoinen nuorehko mies noin neljän aikaan tännään. kuka lie:rolleyes: ?

Pakkispipo & huppari vilistänyt mikkelin lyseon tanssilattialla tänään 16-18 välillä.

Terveisin harmaa lyhyt poika, joka ei osaa tanssia.

NN81 sanoi:
Bongattu Kuopiossa Tulliportinkadun ja Puistokadun risteyksessä pakkispipoinen nuorehko mies noin neljän aikaan tännään. kuka lie:rolleyes: ?
Voisin muuten haluta myöntää, mutta tuo "nuorehko mies" iskee pahasti vyön alle :lol2:

NN81 sanoi:

hehee meikäläinen se reippaana koulusta tallustin kohti keskustaa :whip:

Timba79 sanoi:
Carlos (en ole varma kirjoitetaanko nimerkki täsmälleen näin) bongattu Lappeenrannassa pubista, bongattiin toisemme sitten uudelleen lauantaina päivälläkin. Pubibongaus ajoittuis perjantai-iltaan.
Ihan oikeinhan se meni.. Ja kiitokset vielä pelastaville "pakkisenkeleille", kun tulitte jeesaamaan virrattomia.:kippis1:

Carlos sanoi:
Ihan oikeinhan se meni.. Ja kiitokset vielä pelastaville "pakkisenkeleille", kun tulitte jeesaamaan virrattomia.:kippis1:

Villeähän sitä on kiittäminen tuosta, mutta saatiinpa mersu käyntiin. ;)

Hömppä, Emmah ja Fättis TÄDIT bongattu Wolfilla reenailemassa.

Accord sanoi:

Samperi sun kanssas....:D

Accord sanoi:
Ja hömppä bongattu viälä ilman suojapukua! = hupparia....:itku:

Jansq- sanoi:
Ruhli sinä höntti, tunnistinko sinut tänään Haminassa? Eli siis olitko sinä vetelemässä selkäreeniä?
..vai höntti.:( Kyllähän sinä tunnistit.:hyper: Oli hitokseen sakkia liikuntahallilla..voisi alkaa käymään useammin siellä.=)

Kuka olit, statsisi ovat aikalailla identtiset mun omien kanssa.:D :kuvia:
Tuu ens kerral vaa röyhkeest moikkaamaan.:kippis1:
Jännä että tunnistit..olinko niin pieni kuin odotit?:D

Pönäkkä Veijari sanoi:
Ruhli bongattu pihisemäs tänään Liikuntahallilla 12.00 aikoihin. Olin se ukkeli siin punases hupparis :D Oli vähä jäätöpäivä tänää ku jäi ohjelmalappu kotio :jahas:
Toinenkin bongaus, missannu vähän. Ei oikein enään muista.^^;
Voi mulle tulla jutteleen sarjojen välillä vaikka olisinkin vähän omissa maailmoissani ja jäässä.8D

Ruhli sanoi:
Toinenkin bongaus, missannu vähän. Ei oikein enään muista.^^;
Voi mulle tulla jutteleen sarjojen välillä vaikka olisinkin vähän omissa maailmoissani ja jäässä.8D

Mitäs helvettiä, onko meitä näin monta :eek:
Oon se tanakka hippitukka joka siinä pyörii, tukka poninhännällä. Tunnistin sun nenän :lol2: Ja tutunnäköiset latsit toki loistivat läsnäolollaan. Lupaan tulla seuraavan kerran repimään niskavilloista.

Accord sanoi:

Riivatun kekkeruusi, osaltaan sinun takias sain varmasti tänään kuulla useampaan otteeseen tosta tädittelystä :lol2:

Tuli tuossa eilen bongattua Sukkis tuolla Kantsun Crossissa. Tai taisi hän bongata minut :D Mutta siis hyviä treenejä sinne päin :thumbs:

Menthos sanoi:
Tuli tuossa eilen bongattua Sukkis tuolla Kantsun Crossissa. Tai taisi hän bongata minut :D Mutta siis hyviä treenejä sinne päin :thumbs:

hehehe.. jeps.. sä bongasit kyl mut tietämättäs vaan :) no meinaatko jäädä Kantsun Crossii treenaa?? Maksas nyt toi vippi maksu ja tuu irccii jauhaa skeidaa :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom