No mites muuten?ironchef sanoi:Olettaen että molemmat ovat miehiä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mites muuten?ironchef sanoi:Olettaen että molemmat ovat miehiä :D
Janne sanoi:Mjoo.. Jos joskus jollekin pakkislaiselle menis juttelemaan se varmaan menis jotenkin näin:
-Hei, sähän oot pakkikselta se ja se?
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)
Eli toisiensanoen mitä vittua siinäkin muka pitäis jutella? En mä osaa small talkia ku oon suomalainen
Janne sanoi:Mjoo.. Jos joskus jollekin pakkislaiselle menis juttelemaan se varmaan menis jotenkin näin:
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)
Eli toisiensanoen mitä vittua siinäkin muka pitäis jutella? En mä osaa small talkia ku oon suomalainen
Sama vika, vaikka yhdessä naureskella ostoksille:" ahaa, sullakin kilo tunafishiä,4 kiloa raejuustoa,5litraa funlightiä,2kg rahkaa,50kananmunaa,5 kokonaista kanaa", niin kyllä niistä nyt jotain keskustelunaihetta saaIntegrandi sanoi:Itselle ei yleensä tuota vaikeuksia jutustella tuikituntemattoman kanssa, miksei siis myös pakkiksen kanssa Prisman jonossa.
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)
Näin se menis:Janne sanoi:Mjoo.. Jos joskus jollekin pakkislaiselle menis juttelemaan se varmaan menis jotenkin näin:
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)
Alec sanoi:Mua todennäköisesti ahdistaisi jos joku täysin tuntematon tulisi juttelemaan että luet vissiin pakkista...tästä syystä en varmaan itsekkään menisi juttelemaan
Jansq- sanoi:Näin se menis :
"Hei sä oot pakkikselta?"
*No vittu EN! ostin tän paidan vaan koska täl saa rispektii! vittu mitään roteiineja tueta!*
Haminassa ollaan erilaisia
E. etten saa heatwavea kolkuttelemaan niin korjasin tuon yhden lauseen.
Lol! :DHippa sanoi:Pakkisreleitäkin voisi myydä kahdenlaisia seurtaavilla oheisteksteillä. Sittenpähän bongatessa tietäs kannattaako mennä juttelee ;)
"Hallitsen smalltalkin" ja "Älä puhu mulle!"
Karpaasi85 sanoi:Jos uskaltaa kysyä tyttöä treffeille, ei pitäisi olla ongelmia puhua muutama sananen pakkislaisen kanssa, eiks je? Itse menen aina rupattelemaan jos tilaisuus tulee ja tunnistan ihmisen pakkotoistolaiseksi.
Hippa sanoi:Pakkisreleitäkin voisi myydä kahdenlaisia seurtaavilla oheisteksteillä. Sittenpähän bongatessa tietäs kannattaako mennä juttelee ;)
"Hallitsen smalltalkin" ja "Älä puhu mulle!"
Bauer sanoi:Ainoo kenet saattaisin nähdä täällä haminassa (pakkislaisista) oot sä jansku Tosin en oo nähny sua aikoihin missää, käytkö muuten haminan liikuntahallin punttiksel?
PS. Tietäisit kuka olen, jos vaa sanoisin :thumbs: