Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Janne sanoi:
Mjoo.. Jos joskus jollekin pakkislaiselle menis juttelemaan se varmaan menis jotenkin näin:
-Hei, sähän oot pakkikselta se ja se?
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)

Eli toisiensanoen mitä vittua siinäkin muka pitäis jutella? En mä osaa small talkia ku oon suomalainen :)

samoilla linjoilla
en omista pakkispaitaa (lippiksen tilaamista olen tosin harkinnut) mutta mua todennäköisesti ahdistaisi jos joku täysin tuntematon tulisi juttelemaan että luet vissiin pakkista...tästä syystä en varmaan itsekkään menisi juttelemaan (tosin yhtään pakkispaitaa/lippistä/pipoa/stringiä ei ole näkynyt)

Janne sanoi:
Mjoo.. Jos joskus jollekin pakkislaiselle menis juttelemaan se varmaan menis jotenkin näin:
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)

Eli toisiensanoen mitä vittua siinäkin muka pitäis jutella? En mä osaa small talkia ku oon suomalainen :)

No eiköhän toi ensimmäinen pysty heittämään vähän jatkoläppää jos toi "joo" vastauksen antanut on tosiaan noinkin antisosiaalinen, ettei muuta pystynyt laittamaan.

Ja mitäpä sitten jos ei juttua tule, kiitos ja terve. Itselle ei yleensä tuota vaikeuksia jutustella tuikituntemattoman kanssa, miksei siis myös pakkiksen kanssa Prisman jonossa.

Integrandi sanoi:
Itselle ei yleensä tuota vaikeuksia jutustella tuikituntemattoman kanssa, miksei siis myös pakkiksen kanssa Prisman jonossa.
Sama vika, vaikka yhdessä naureskella ostoksille:" ahaa, sullakin kilo tunafishiä,4 kiloa raejuustoa,5litraa funlightiä,2kg rahkaa,50kananmunaa,5 kokonaista kanaa", niin kyllä niistä nyt jotain keskustelunaihetta saa :)

Janne sanoi:
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)

Meikeläisellä voisikin mennä keskustelu juuri noin. Mutta eilen olin Keskisten kyläkaupassa ostoksilla Pakkis-paita päällä, kun törmäsin Twinlabiin, joka onneksi oli hyvä small talkissa, joten ei tullut syvää hiljaisuutta. :)
Arvelinkin, että noin isossa kaupassa näkee foorumilaisia, kun siellä kumminkin käy tuhansia ihmisiä päivässä.

Vähän myöhään tulee tänne, mutta Asioidessani n.2kk sitten Toimistotukku Artemassa (Joensuu, Kuurnankatu) siellä oli Pakkotoistohupparilla varustettu leveä miespuoleinen henkilö ja näytti siltä, että hän olisi ollut siellä töissä.

Syksyllä täällä sitten on viestejä " Näin bodymessuilla pakkotoistopaitaisen miehen. Tunnistatko itsesi?" :) Saatta tulla P-paitaisia henkilöitä vastaan yhtenään.

Janne sanoi:
-Ööh, joo-o
-(Syvä hiljaisuus)
Näin se menis:

-Ööh, joo-o
-Mä oon Gnut.
-*nyrkki tulee saman tien*
-*väistää, lähtee juoksemaan karkuun ja huutaa:oli hauska tavata!*

Näin se menis :

"Hei sä oot pakkikselta?"
*No vittu EN! ostin tän paidan vaan koska täl saa rispektii! vittu mitään roteiineja tueta!*

Haminassa ollaan erilaisia :)

E. etten saa heatwavea kolkuttelemaan niin korjasin tuon yhden lauseen.

Löytyykö joltain keskustelupätkää jostain real life kohtaamisesta? Ei kai se voi oikeesti olla näin ankeeta kuin näissä "näin se menis" hypetyksissä?

Minä menin Tuskassa (OK, ihan pienissä siidereissä ehkä ;)) juttelemaan ainoan bongaamani pakkispaitaisen kanssa. Siinäpä hetki istuttiin ja höpistiin musiikista yms. Ei tullut epämiellyttävää hiljaisuutta, eikä edes turpaan :D

Joo yhen pakkislaisen oon pongannu pipon ansiosta varmaan vuosi sitten, mutta mun veren alkoholimäärän takia jutut jäi vähän lyhyeksi. Mutta jos joku tulee mua moikkailee (omistan pakkis-lippiksen) niin ei ainakaan turpaan tule. ;)

Alec sanoi:
Mua todennäköisesti ahdistaisi jos joku täysin tuntematon tulisi juttelemaan että luet vissiin pakkista...tästä syystä en varmaan itsekkään menisi juttelemaan

Jos uskaltaa kysyä tyttöä treffeille, ei pitäisi olla ongelmia puhua muutama sananen pakkislaisen kanssa, eiks je? Itse menen aina rupattelemaan jos tilaisuus tulee ja tunnistan ihmisen pakkotoistolaiseksi. :)

Mä en ehkä kehtais pitää Pakkis paitaa päällä, kun siihen liittyy tietty imago; Pitäisi olla iso ja lihaksikas. :D Porukka huutelisi mulle, että "et sä niin iso oo!!1"

No katotaan sitten muutaman vuoden päästä, josko vetäisi pakkotoisto.com t-paidan tai hupparin päälle. :rock:

Edit: Nyt mä keksin. Ostan XL/XXL pakkispaidan valmiiksi varastoon, ripustan sen seinälle, teen sille alttarin ja meditoin joka päivä 15 minuuttia sen edessä. "Jonain kauniina päivänä..."

Jansq- sanoi:
Näin se menis :

"Hei sä oot pakkikselta?"
*No vittu EN! ostin tän paidan vaan koska täl saa rispektii! vittu mitään roteiineja tueta!*

Haminassa ollaan erilaisia :)

E. etten saa heatwavea kolkuttelemaan niin korjasin tuon yhden lauseen.

Ainoo kenet saattaisin nähdä täällä haminassa (pakkislaisista) oot sä jansku :) Tosin en oo nähny sua aikoihin missää, käytkö muuten haminan liikuntahallin punttiksel?

PS. Tietäisit kuka olen, jos vaa sanoisin :thumbs:

Pakkisreleitäkin voisi myydä kahdenlaisia seurtaavilla oheisteksteillä. Sittenpähän bongatessa tietäs kannattaako mennä juttelee ;)

"Hallitsen smalltalkin" ja "Älä puhu mulle!"

Hippa sanoi:
Pakkisreleitäkin voisi myydä kahdenlaisia seurtaavilla oheisteksteillä. Sittenpähän bongatessa tietäs kannattaako mennä juttelee ;)

Lol! :D

Pitäskö tällä Pakkiksen porkkanajengillä olla kans oma teksti??? ;)

Karpaasi85 sanoi:
Jos uskaltaa kysyä tyttöä treffeille, ei pitäisi olla ongelmia puhua muutama sananen pakkislaisen kanssa, eiks je? Itse menen aina rupattelemaan jos tilaisuus tulee ja tunnistan ihmisen pakkotoistolaiseksi. :)

ei ongelmia,mutta ei myöskään halua... :jahas:

EDIT no okei,muutamalle fiksulta vaikuttavalle tyypille menisin juttelemaan,jos varmasti tunnistaisin.

Hippa sanoi:

Mulle pitäis sitten saada joku "En hallitse smalltalkia mutta puhua saa"-paita :).

Bauer sanoi:
Ainoo kenet saattaisin nähdä täällä haminassa (pakkislaisista) oot sä jansku :) Tosin en oo nähny sua aikoihin missää, käytkö muuten haminan liikuntahallin punttiksel?

PS. Tietäisit kuka olen, jos vaa sanoisin :thumbs:

Hurrur, nyt tuli kylmät väreet :D Käyn Ruiskin liikkahallil reeneillä, ja kaveri käy kans, tuntisit kyl sen jos sanoisin, jos kerta mutkin tunnet. :D Otas kuule yhteyttä jossainmäärin ni jutellaa. :)

Muutaman pakkispaidan oon nähnyt ja oon menny jutteleekin. Minut taas on pongannu ehkä joku 20 pakkislaista enkä oo ees pakkispaita päällä ollut, jotku on vaan tullu kysyy ootsä pakkiksen happo muutama ottanu kuvankin :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom