- Ikä
- 40
Koko ajan ilmottautuu lisää porukka crossista.japadahoe sanoi:Jep, kantsun crossi on hieno paikka
Kohtahan pidetään kimppatreenit crossissa:whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koko ajan ilmottautuu lisää porukka crossista.japadahoe sanoi:Jep, kantsun crossi on hieno paikka
Mä oon tämmönen hölösuu, sitte ku kerran alotan niin ei tuu loppua. :Dhömppä sanoi:Niinjoo, ja Faidra bongattu, et ollukkaan yhtään pelottava olento
SDM sanoi:Takuuvarma pakkislainen bongattu tänään kuopion prismassa kantamassa laatikollista ehrmannin rahkaa?
Samoihin aikoihin treenaan itekki,eli ollaan luultavasti joskus oltu samaanaikaan,tuntomerkkejä kiitos...Rob sanoi:Itsekin treenaan kantsun crossissa.. tosin oon siel aina 11-15 aikaan eikä siel sillon hirveesti väkee oo.. Mä oon ainaki tykänny siit paikasta, vieläku sai liittymismaksun velotuksetta ja pari ekaa kuukautta ilmaseks :D
midnightengine sanoi:Ja oli pika fastit vielä kyyvissä....Oliko musta pipo päässä ja kieli vyön alla?
Sitten se olin mä
Perusasia sanoi:Tunti tai kaks sitte Savonlinnan Kuntopisteellä Pakkislainen bongattu kaverinsa kanssa Alataljassa(korjattu) haukkaa reenaamassa, sen jälkee kohautukset, sit --> Alakerta ja takas ylös --> Pukkariin. Joku parikymppinen tyyppi, lyhyet hiukset.
Rob sanoi:Itsekin treenaan kantsun crossissa.. tosin oon siel aina 11-15 aikaan eikä siel sillon hirveesti väkee oo.. Mä oon ainaki tykänny siit paikasta, vieläku sai liittymismaksun velotuksetta ja pari ekaa kuukautta ilmaseks :D
Inska sanoi:Kai sinne crossiin on ilmainen tutustumiskäynti? Vois käydä joku päivä laiskuuttaan siellä kun kerran ihan vieressä asun.
vielä_pieni sanoi:Ps. kukas sä olit sieltä, oisit jotain vinkannu siinä