Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noni kaikki Kantsun Crossilaiset laittakaas kuvia jakoon jos vaikka joskus sattuis törmäämään...:)

Eli linkkiä kitoooss!! :hyper:

hömppä sanoi:
Niinjoo, ja Faidra bongattu, et ollukkaan yhtään pelottava olento:)
Mä oon tämmönen hölösuu, sitte ku kerran alotan niin ei tuu loppua. :D

En muistanukaan kirjottaa tänne joskus viime viikolla, nimimerkki Jalat bongasi mut salilla. Hih. Arvasin, että tuon on oltava pakkislainen, kun niin virnuillen katsoi mun hupparia!

Niih, mäkin oon bongaillu tuttuja tällä viikolla Wolffilta. Faidran, Pullan, Quadzillan ja Emmahin nyt ainakin. Niin ja AT:n myös.

Itsekin treenaan kantsun crossissa.. tosin oon siel aina 11-15 aikaan eikä siel sillon hirveesti väkee oo.. Mä oon ainaki tykänny siit paikasta, vieläku sai liittymismaksun velotuksetta ja pari ekaa kuukautta ilmaseks :D

SDM sanoi:
Takuuvarma pakkislainen bongattu tänään kuopion prismassa kantamassa laatikollista ehrmannin rahkaa?

Ja oli pika fastit vielä kyyvissä....Oliko musta pipo päässä ja kieli vyön alla?:)
Sitten se olin mä:rolleyes:

Rob sanoi:
Itsekin treenaan kantsun crossissa.. tosin oon siel aina 11-15 aikaan eikä siel sillon hirveesti väkee oo.. Mä oon ainaki tykänny siit paikasta, vieläku sai liittymismaksun velotuksetta ja pari ekaa kuukautta ilmaseks :D
Samoihin aikoihin treenaan itekki,eli ollaan luultavasti joskus oltu samaanaikaan,tuntomerkkejä kiitos...:)

midnightengine sanoi:
Ja oli pika fastit vielä kyyvissä....Oliko musta pipo päässä ja kieli vyön alla?:)
Sitten se olin mä:rolleyes:

Joo khyl se sinä sitten olit. Piti ihan kääntyä kahtomaan, ku rupes himottamaan niin prkleesti.:D Rahkat siis.

Päivittäisiä pongauksia Wolfilla; Teijo, Petunia, Faidra + Pulla, Karma, Hömppä, Melly vilaukselta pukkarissa, tietysti Emmah ja Tarzza :)

Tunti tai kaks sitte Savonlinnan Kuntopisteellä Pakkislainen bongattu kaverinsa kanssa ylätaljassa haukkaa reenaamassa, sen jälkee kohautukset, sit --> Alakerta ja takas ylös --> Pukkariin. Joku parikymppinen tyyppi, lyhyet hiukset. :)

Perusasia sanoi:
Tunti tai kaks sitte Savonlinnan Kuntopisteellä Pakkislainen bongattu kaverinsa kanssa Alataljassa(korjattu) haukkaa reenaamassa, sen jälkee kohautukset, sit --> Alakerta ja takas ylös --> Pukkariin. Joku parikymppinen tyyppi, lyhyet hiukset. :)

Joo tulit sitten siinä loppu reenien aikana oli keretty jo selkä vetämään loppuun ja scotissa käännöt...
Ei oikein dietillä ollu lähtöjä ja alakerrassa käytiin vatsat tekemässä.
P-paita jäi päälle ku unohdin treeni paidan kotio.

Ps. kukas sä olit sieltä, oisit jotain vinkannu siinä:)

Rob sanoi:

Mä alan siellä käymään tossa ensi tai sitä seuraavalla viikolla tossa 14.00-16.00 aikoihin. Eli toivottavasti törmätään :) Pakkismiitti Kantsun Crossissa :D

Ei oo viel kukaa Kantsun Crossilainen uskaltautunu laittaa omaa kuvaa esille.. Eli pistelkääs nyt niitä linkkejä peliin :hyper: jos vaik joskus sattuis törmäämään..

Kai sinne crossiin on ilmainen tutustumiskäynti? Vois käydä joku päivä laiskuuttaan siellä kun kerran ihan vieressä asun.

vielä_pieni sanoi:
Ps. kukas sä olit sieltä, oisit jotain vinkannu siinä:)

Harmaapaitanen, mustat shortsit, toho hartioille letti, nuori poika vielä, alussa tein viparit sivuille maaten ja sit pystypunnerrus käsipainoilla. Käytös useinki Kuntopisteellä ja mihin aikaan? :P Mielestäni ekan kerran taisin nähä siut. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom