Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Kuvittelin nähneeni pakkispipoisen miehen pyöräilemässä Kuopiossa Pohjolankadulla salilta tullessani.. Taisi olla 20:37 tai jotain sinne päin.

Tämä saattoi olla näköharha, mutta pakkispipolta se himpun näytti.

Eilen maanantaina siis.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iisalmen uimahallin salilla oli joku nuori poika valkoinen pakkispaita päällä, muistaakseni 4.2.06 lauantaina noin klo 13.00.

Raahen kebabkeidas Take Away'ssa bongattu Thaigo. Tiistai 7.2 klo 11.30. Ihan näpäkällä autolla olit liikenteessä. Ja olihan tuo PeePki mukana :haart:

Joona sanoi:
Bongattu 1kpl staticia TTY:n salilla

täytyypä varmaan alkaa pitämään pakkotoiston paitaa enemmänkin päällä, niin pääsee edes joitain palstalaisia bongailemaan :rock: tosiaan myös Lillith bongattu Joonan kanssa treenaamassa.

Bong! Rollo, Rovakatu 16, eilen tiistaina 7.2.2006, klo. 13.12, Pakkis-pipo isolla miehellä joka puhui puhelimeen. Morjestin kyllä.

B.O.S.S. sanoi:
Bong! Rollo, Rovakatu 16, eilen tiistaina 7.2.2006, klo. 13.12, Pakkis-pipo isolla miehellä joka puhui puhelimeen. Morjestin kyllä.

Jees, miehän se olin tulossa salilta. Huomasin kyllä morjestuksen ja olin kuulevani jotain pakkiksesta. Kuitenkin kävely ja puhelimeen puhuminen syö sen verran prossoritehoa, että oma vastamorjestus jäi aika vaisuksi. :)

tänään meidän omassa pienen pienessä sali piirissä bongattu pakkis paita :eek: , terveisiä vaan :)

neutraali sanoi:
tänään meidän omassa pienen pienessä sali piirissä bongattu pakkis paita :eek: , terveisiä vaan :)

Neutraali on kyllä melko möhkö:hyper: Terkkuja takas:)

Yksi kappale pakkispaitoja pongattu TTY:n konetalon ruokalassa tänään n. klo 11.30. Mustan liituraitapaidan alta pilkisti iso punainen P. Tunnusta.

Fättis sanoi:
Päivittäisiä pongauksia Wolfilla; Teijo, Petunia, Faidra + Pulla, Karma, Hömppä, Melly vilaukselta pukkarissa, tietysti Emmah ja Tarzza :)
:eek: wtf? iik. Ja mä en tunnista ketää!

Mike sanoi:
Mikä tää TTY juttu on?

Tampereen Teknillinen Yliopisto.
Entiseltä nimeltään TTKK eli Tampereen Teknillinen Korkeakoulu.

Mike sanoi:
Joku Pakkotoiston haarakonttori?

Siltä tuntuisi, pitäisi kyllä joku kerta salin ovella karjaista "onks täällä pakkislaisia???!!!" :evil:

HURAA!!

Tais olla tossa 17:00-17:30 ko pongasin Linnanmaan liikuntahallin salilla pakkispaitasen möhkäleen :)

Itellä venähti reeni vähän pitkäksi niin joutu osan reenistä vetämään yleisellä vuorolla ja heti pongi. Yliopiston vuorolla ei pongauksia ole tullu, tosin kyllä siellä niitä pakkislaisia on......piileskelevät vain ;)

Tänään about 20v-äijä bongattu gym99ltä noin puol kolmen aikaan:). Olit just lähtemässä ku myö tultiin ja ylläsi oli pakkispipo?

Fättis sanoi:
Päivittäisiä pongauksia Wolfilla; Teijo, Petunia, Faidra + Pulla, Karma, Hömppä, Melly vilaukselta pukkarissa, tietysti Emmah ja Tarzza :)

Hih, pitää kai tulla vetämään tätiä hihasta kun joten kuten tunnistan sinut kuitenkin, muutamaan otteeseen olen sinut bongannut.

Kride sanoi:
Hih, pitää kai tulla vetämään tätiä hihasta kun joten kuten tunnistan sinut kuitenkin, muutamaan otteeseen olen sinut bongannut.

Vai TÄTIÄ... Kuules Poika ...! :D

Senku nykäset, mäkään en pure. Ja kyllä siellä ollaan huomattu nuorten poikien piiiitkät katseet ;)

Fättis: Jaa että nuorten poikien :jahas: Kyllä mää ainakin katselen vaikka en tietääkseni nuori poika olekaan. Harvemmin näkee enkeleitä punttisalilla. :)

Mä bongasin tänään ikivanhan Pakkispaidan (rinnassa luki vielä Lisäravinnepalvelu) Wolffilla. Menin jututtamaan heppua, mutta eihän mies ollut vielä edes rekisteröitynyt, vaikka noinkin kauan on Pakkista lukenut. :eek: Janiksi ittensä esitteli ja kuulemma tuntee Miken, joten pistäs Mike Tampereen Janille viestiä että nyt kannattais vähitellen rekisteröityä ja hankkia kans hieno uudenlainen paita!

Faidra sanoi:
Fättis: Jaa että nuorten poikien :jahas: Kyllä mää ainakin katselen vaikka en tietääkseni nuori poika olekaan. Harvemmin näkee enkeleitä punttisalilla. :)

:haart: .. ihana Faidra kamuseni... :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom