Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sepsis sanoi:
Jos siihen liittyy teekkaripelleilyä ja haalarit, niin minut voi samoin tein unohtaa... :wall:

Höhöö, luulin jo olevani ainoa, joka ei jaksa innostua haalaroinneista. Tasan yhdet teekkaribileet olen jaksanut käydä...
Nimimerkeistä en tiedä muita kuin Joonan ja Lilithin kun Expon jälkeen puhuttiin. Jyllistä voi olla aavistus, jos se on herra: 250-170-290. Ei vittu en tainnut muistaa oikein, ei baarissa oikein jää mieleen.
Ps. Lähden sinne TTY:n gymille tasan nyt. Tulkaa joku kapeaa penkkiä varmistamaan...

Big Evil sanoi:
Ps. Lähden sinne TTY:n gymille tasan nyt. Tulkaa joku kapeaa penkkiä varmistamaan...

Tähän aikaan voi olla varmistajat kortilla. Toisaalta eipä ole kokemusta lepakkoaikojen kävijämääristä, kun tarvii välillä nukkuakin että jaksaa.

Sepsis sanoi:
Tähän aikaan voi olla varmistajat kortilla. Toisaalta eipä ole kokemusta lepakkoaikojen kävijämääristä, kun tarvii välillä nukkuakin että jaksaa.

TTY:n salilla on todistetusti ollut molemmat penkin varattuja klo 02.00 lauantai yönä.

Oli siellä varmistajia. Tykkään itse joskus käydä vähän myöhempään niin ei ole liikaa niitä varmistajia. Paras läppä on kyllä ollut tämä:
Tulen maanantai-iltana n. 22.15 treenaamaan, salilla 3 jamppaa. Pikkuhiljaa kaikki muut lähtevät pois, joten ei muuta kuin hardtrance soimaan. No eiköhän siinä yhdentoista jälkeen ala paikalle valumaan lisää porukkaa. Pois lähtiessä 23.40 salilla on mukavat 7-8 ihmistä kunnon zombi-ilmeet päällään. Jätin sen trancen ihan piruuttani soimaan ja eihän sitä sitten kukaan kehdannut vaihtaakaan...

TTY:kulunvalvonta kyllä suosii meitä satunnaisia yöeläjiä, muutaman kerran on tuo salille lähtö venynyt jopa aamukolmeen saakka. Aina ei silloinkaan tosin tarvitse yksin olla.

Ex-tavis bongattu ilta-aerobisella Börsin tanssilattialla (ehdinpäs ;) ). Tai oikeastaan muthan sieltä bongattiin. Muisti vielä antaa posetusnäytteen viime hetken kunnostaan :kuola:

Ps: onnistuit sitten häätämään sen hemaisevan "takiaisen", jonka varaan olin loppuillan laskenut :lol2:

Integrandi sanoi:
Ex-tavis bongattu ilta-aerobisella Börsin tanssilattialla (ehdinpäs ;) ). Tai oikeastaan muthan sieltä bongattiin. Muisti vielä antaa posetusnäytteen viime hetken kunnostaan :kuola:

Ps: onnistuit sitten häätämään sen hemaisevan "takiaisen", jonka varaan olin loppuillan laskenut :lol2:

:lol2: !Damn, mä luulin että et olisi vielä kerennyt kirjottaa tänne, mutta toisin kävi!..Sut tosiaan oli helppo bongata sieltä ihmismeren keskistä, sillä kyllähän itse Integrandi näkyy;) !

Vastuuvapaus vastaus ps:ään: Äh, arvaa huomasinko oliko sulla takiaisia ympärilläsi vai ei:nolo: ,hehe..

Onko integrandi se mörkö, jolla on jalkapallon kokoiset olkapäät ja treenaa hihattomassa? Jos ei niin saa kyseinenkin henkilö tunnustaa.

-Marchi- sanoi:
Pexi_ tai joku vastaava ( sori, en muista täysin kuinka nimesi kirjoitetaan ettei sekoiteta siihen toiseen pexxiin) pakkislainen bongattu paikallisesta päivälehdestä.. Aina ei voi voittaa...!
Juu voitto jäi tällä kertaa saamatta, mutta hyvät on silti fiilikset. Oltiin eilen (siis lauantaina) kisaporukan kanssa Woodoossa. Et tainnut olla siellä, tai en ainakaan muista nähneeni?

Pakkispipo pongattu Hyvinkään prismassa 18.15 maito/jugurttitiskillä(yllätys....rahkaako??)
N.180-183cm, 100-105kg siniset lökäpöksyt ja kahiseva takki.:thumbs:

Lauantaina Bongattu DoDo pienessä sievässä, paikallisessa karaoke helvetissä:D

Tiedz sanoi:
Pakkispipo pongattu Hyvinkään prismassa 18.15 maito/jugurttitiskillä(yllätys....rahkaako??)
N.180-183cm, 100-105kg siniset lökäpöksyt ja kahiseva takki.:thumbs:
No perkule! Kuvaus osuis aika hyvin meikäläiseen, ainaki tohon aikaan olin pinoomassa rahkaa kärryihin:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom