Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hilppa sanoi:
Mammoth bongattu Pakkiksen kaupalla turisemassa Jounin kanssa... oli riski kaveri :thumbs:

Katos ehit ensin, no eipä tuo mitään, on Hilpallekkin menneet aikaisemmin ostetut protskut oikeeseen osoitteeseen! :)

Tätä nyt ei varmaan hyväksytä, mutta kuitenkin bongattu samaan aikaan Hippo, Helga, J0ssu, Grotesk ja Sporth-Heavyn Ansku. No joo, olin siis käymässä kahvilla siellä vaatekaupan synttäreillä. ;)

Gdane sanoi:
Hohoo! Mäki bongasin! Raskolnikov ja groan salilla repimässä kauheita romuja! :rock:

Älä huijaa, Gdane ja groan repi kauheita romuja, allekirjoittanut yritti penkata tiukkaa 60 kiloa, mutta epäonnistui surkeasti :( Kiitti et raahasit mut salille :thumbs:

Näin tänään jonkun jolla oli pakkispipo päässä lahden torin laidalla sijaitsevassa luonnonravinnekaupassa. Kello oli n. 13:30, kukakohan oli kyseessä? :rock:

:offtopic: Ketä käy gym99:llä aamupäivisin? Tarvis saada treenikaverii!!!!:wall:

Boosteri tms bongarttua zic zac baarissa on ni kännkssoissä ettei voi muistaa tarkkaan. Korjaa jos kirjotin vöärin. Suht koht iso mies oli.

masa00 sanoi:
Koko ajan ilmottautuu lisää porukka crossista.
Kohtahan pidetään kimppatreenit crossissa:whip:

Joo itse asiassa mä oon reenaillu siellä jo viime kesästä lähtien, mut tunnistaa suhisevasta kengästä:D ( ilmatyyny meni puhki) on pidemmän aikaa ollu harkinassa uusien salikenkien osto mutta taloudellisita syistä jääny vaan korvan taakse.....

Petomaani sanoi:
Tällä viikolla nähty pakkispaita Vantaa Gym Clubilla, vahvan oloinen urheilijanuorukainen ohjasi treeninsä ohella pulskaa tyttöä. Hyvä hyvä, tsemppiä molemmille! :rock:

Hitto,heti ku on taukoo reenistä,siellä alkaa ramppaa muita pakkispaidan omaavia. No eiköhän reenit taas ala ku saatiin purkuhomma loppuun siinä talossa.

Petomaani sanoi:
Tällä viikolla nähty pakkispaita Vantaa Gym Clubilla, vahvan oloinen urheilijanuorukainen ohjasi treeninsä ohella pulskaa tyttöä. Hyvä hyvä, tsemppiä molemmille! :rock:

Ohhoh! Minuthan on bongattu jo aikaa sitten. Tosin tuosta voisi poistaa tuon viittauksen vahvanoloiseen :D

Hafanafa bongattu Rovaniemen tekun ruokalassa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom