joo, erittäin hyvä leffa.epitaph9 sanoi:jep jep! siellä oltiin! oli muuten hyväleffa:D
Nimim. rahat meni hukkaan.
ps. oli mun eka bongaus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo, erittäin hyvä leffa.epitaph9 sanoi:jep jep! siellä oltiin! oli muuten hyväleffa:D
masa00 sanoi:Kannelmäen CMS:llä tuli nuorimies p-pipo päässä sisään kun olin polkemassa kuntopyörää...tunnusta.
Sukkis sanoi:joop.. oon itekki nähny jonku suht. nuoren jampan siel pakkis pipo päässä.. kukas ite oot masa00??
Menthos sanoi:Ja viitsisittekö te Kannelmäessä asuvat neuvoa, että missä on CMS?
Osote on Pasuunatie 5, juna-asemalta radan vierustaa ku kävelee malminkartanon suuntaan sitratorin puolella tulee t-risteys josta jatkat vielä suoraan ja näkyykin jo vasemmalla.Ennen salia vasemmalla puolella vain metsää t-risteyksen jälkeen,vittu ku on taas selkee selostus:D .Menthos sanoi:Hmm, tänään näin pakkispipo päässä kulkevan henkilön Kannelmäen Prisman edessä. Henkilöllä oli päällä farkut ja untuvatakki. Itselläni oli päällä nahkatakki, farkut sekä vihreä pipo ja kannoin reppua. Kuka on syyllinen? Olisin sanonut terve, mutta oli melkoisen kiire ja kaveri näpersi kännykällänsä. Ja viitsisittekö te Kannelmäessä asuvat neuvoa, että missä on CMS?
Näköjään on joo.Täytyy alkaa kattelee tarkemmin ympärille jos vaikka tunnistais joitakin.Sukkis sanoi:joo täälhä näyttää paljo olevan pakkislaisii jotka käy kantsun crossissa
Tiedz sanoi:Lauantaina Bongattu DoDo pienessä sievässä, paikallisessa karaoke helvetissä:D
japadahoe sanoi:Jep, kantsun crossi on hieno paikka
Pulla sanoi:Hömppä jäänyt tänään kiinni rysän päältä kuntosali Wolfilla tekemässä n. 47 sarjaa ylätaljaa.