Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
masa00 sanoi:
Kannelmäen CMS:llä tuli nuorimies p-pipo päässä sisään kun olin polkemassa kuntopyörää...tunnusta.

joop.. oon itekki nähny jonku suht. nuoren jampan siel pakkis pipo päässä.. kukas ite oot masa00??

Sukkis sanoi:
joop.. oon itekki nähny jonku suht. nuoren jampan siel pakkis pipo päässä.. kukas ite oot masa00??

Yleensä treenaan vaalee huppari ja siniset shortsit jalassa,treeni ajat painottuu joko aikasin aamuun tai sitten myöhään iltaan just ennen sulkua.
Mä tuun ens kerralla repiin hihasta jos sut bongailen. :whip:
Ihme ku en oo aikasemmin bongannut ku oon jo kuitenki vuoden päivät siellä käyny ja aika useesti bongaamani henkilö on samaan aikaan ollu.

Hmm, tänään näin pakkispipo päässä kulkevan henkilön Kannelmäen Prisman edessä. Henkilöllä oli päällä farkut ja untuvatakki. Itselläni oli päällä nahkatakki, farkut sekä vihreä pipo ja kannoin reppua. Kuka on syyllinen? Olisin sanonut terve, mutta oli melkoisen kiire ja kaveri näpersi kännykällänsä. Ja viitsisittekö te Kannelmäessä asuvat neuvoa, että missä on CMS?

Menthos sanoi:
Ja viitsisittekö te Kannelmäessä asuvat neuvoa, että missä on CMS?

Radan alla Malminkartanoon päin mentäessä, lähellä 42:n päättäriä. Osoite on Pasuunatie 5.

Liitteet

• kartta_kannelmaki.gif
    kartta_kannelmaki.gif
    28,9 KB · Katsottu: 202
tänään 31.1.2006 n. klo 16:43 pakkispipo vilahti mikkelin kirkkopuistossa miehellä jonka arvioitu pituus on n.180 cm. Päällään hänellä oli musta untuvatakki ja siniset farkut

Menthos sanoi:
Hmm, tänään näin pakkispipo päässä kulkevan henkilön Kannelmäen Prisman edessä. Henkilöllä oli päällä farkut ja untuvatakki. Itselläni oli päällä nahkatakki, farkut sekä vihreä pipo ja kannoin reppua. Kuka on syyllinen? Olisin sanonut terve, mutta oli melkoisen kiire ja kaveri näpersi kännykällänsä. Ja viitsisittekö te Kannelmäessä asuvat neuvoa, että missä on CMS?
Osote on Pasuunatie 5, juna-asemalta radan vierustaa ku kävelee malminkartanon suuntaan sitratorin puolella tulee t-risteys josta jatkat vielä suoraan ja näkyykin jo vasemmalla.Ennen salia vasemmalla puolella vain metsää t-risteyksen jälkeen,vittu ku on taas selkee selostus:D .
Parempi varmaa kattoo kartasta ja suunnistaa sillä kun noilla mun ohjeilla löydät itsesi korkeintaan kannel pubista.:rolleyes:
Mutta jos haluat lähteä katsomaan niin meen ite salille noin kasilta niin mukaan vaan.

Edit:Wendy laittoki jo hyvän kartan...

Taidan siirtyä tonne Crossiin treenaamaan, että, jos joku tunnistaa niin saa morjenstaa! :) Treenaan valkoinen t-paita päällä, jossa lukee Canada tai hihattomassa paidassa ja jaloista löytyy mustat Mitren tuulihousut, joissa on valkoiset pystysuuntaiset raidat.

Ilmoittaudun siis Crossissa treenaavaksi ja kiitos avusta, Wendy (vaikka löysinkin itse salin jo eilen :P).

Tänään Jyväskylässä bongattu kävelykadulla Jouhana,itse istuin Elosella kahvilla. Ei viitsinyt edes juosta miestä kiinni kun näytti meno niin vauhdikkaalta :D Hetkeä myöhemmin bongattiin Yhtä#Hauiksen kanssa myös Jusander :)

Tiedz sanoi:
Lauantaina Bongattu DoDo pienessä sievässä, paikallisessa karaoke helvetissä:D

Mistäs ton "pienessä" keksit :jahas:
Eli myös Tiedz bongattu ko. karaoke helvetin ovelta

Pitäiskö munkin käydä pyörähtämässä tuolla crossissa joku päivä kun siellä kerran käy näin paljon palstalaisia :D

Pulla sanoi:
Hömppä jäänyt tänään kiinni rysän päältä kuntosali Wolfilla tekemässä n. 47 sarjaa ylätaljaa.

Sinäkö se luuripää olitkin.:D Kiitos vinkistä.

Niinjoo, ja Faidra bongattu, et ollukkaan yhtään pelottava olento:)

Suositut

Back
Ylös Bottom