Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perjantaina 16. päivä bongattu Malmintorilta klo n. 16 tai 17 pakkispipoinen mies.
Sunnuntaina (eilen) bongattu Jumbosta pakkispiponen muistaakseni Mayor'sin takkiin sonnustautunut mies naisystävänsä(?) kanssa poistumassa anttilasta.

Neljän maissa tuli Jkl:n Kävelykadulla vastaan pyörällä joku Windbreakeriin sonnustautunut valkoisessa pipossa ollut nuorimies. Liekö forumilaisia?

Bongattu "Boogie" kuopion hallin jalkapallokentällä pelaamassa poikansa kanssa.

Tombba sanoi:
Sunnuntaina (eilen) bongattu Jumbosta pakkispiponen muistaakseni Mayor'sin takkiin sonnustautunut mies naisystävänsä(?) kanssa poistumassa anttilasta.

Kenties pikku Pro-Pain.

Voisin vaikka vannoa että bongasin MerZin tänään Kauppakeskus Minna liepeillä. Saman näkönen oli ainakin mitä kuvissa, tai sit näin mitä tahdoin.. Pitkät tummat hiukset ja sininen kassi. Ja kellonaika oli siinä puolen yhentoista maissa.

Tomi (tai look-a-like :lol2: ) bongattu tänään asematunnelin alepan edestä.

Toinen bongaus: Kuka oli tuo nätti pakkispipoinen tyttö joka astui bussiin nro 55 kampista about klo 21?

Mikkelin Säästötalon leluosastolla bongattu nuori Pakkis-pipoon sonnustautunut mieshenkilö kaverinsa kanssa tänään noin klo 16.10.

Onnelassa oli 17.12 joku pakkispipo päässä. Joutui vielä huomaamatta minun kameralle. Tänään kuvia selatessa löytyi pakkis pipo!!!

ÄmS sanoi:
Joona bongattu Tapsantorin K-marketissa Herwoodissa viime viikon torstaina 1.12.
noin. klo 20:50

Sanoin moro mutta vastausta ei tullut, vain hölmistynyt katse.

Enempää ei ollut aikaa vaihtaa sanasta kun oli kiire takaisin luokkakaverin synttäreitä viettämään lähellä sijaitsevaa ravinteliin :kippis1: , kunhan jatkoille hain juotavaa ennen kuin kauppa meni kiinni.
Jahas... tällainen viesti bongattu. En kyllä itse muista enää tapahtumasta paskan vertaa, mutta todennäköisesti olen kuvitellut sinun puhuneen jollekulle muulle, tai sitten vain ujona pienenä ihmisenä hätäännyin kovasti. Eihän mulle vieraat puhu. No joo, nosta ens kerralla raiveleista seinälle, niin ehkä tajuan että mulle puhutaan.

vilma-liina sanoi:
Mikkelin Säästötalon leluosastolla bongattu nuori Pakkis-pipoon sonnustautunut mieshenkilö kaverinsa kanssa tänään noin klo 16.10.
Minähän se, muttei enää niin kovin nuori...

TheLORD sanoi:
Onnelassa oli 17.12 joku pakkispipo päässä. Joutui vielä huomaamatta minun kameralle. Tänään kuvia selatessa löytyi pakkis pipo!!!

Olikohan tuo Oulussa..? Pikku pieruissa olin, tais olla pipokin päässä! :nolo:

jyrre sanoi:
Minähän se, muttei enää niin kovin nuori...
Siellä on näköjään sitten pyörinyt enemmänkin Pakkis-pipoja... kyllä tää bongattu henkilö tais olla semmonen juuri ja juuri täysikäinen... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom