Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tombba sanoi:Sunnuntaina (eilen) bongattu Jumbosta pakkispiponen muistaakseni Mayor'sin takkiin sonnustautunut mies naisystävänsä(?) kanssa poistumassa anttilasta.
Pro-Pain sanoi:Kenties pikku Pro-Pain.
Minähä se sielä olin tonttuilemasa :DJLA sanoi:Bongattu tänään klo 13.35 pakkispipoinen nuorimies rosson/sokoksen edessä Kuopiosta.
Jahas... tällainen viesti bongattu. En kyllä itse muista enää tapahtumasta paskan vertaa, mutta todennäköisesti olen kuvitellut sinun puhuneen jollekulle muulle, tai sitten vain ujona pienenä ihmisenä hätäännyin kovasti. Eihän mulle vieraat puhu. No joo, nosta ens kerralla raiveleista seinälle, niin ehkä tajuan että mulle puhutaan.ÄmS sanoi:Joona bongattu Tapsantorin K-marketissa Herwoodissa viime viikon torstaina 1.12.
noin. klo 20:50
Sanoin moro mutta vastausta ei tullut, vain hölmistynyt katse.
Enempää ei ollut aikaa vaihtaa sanasta kun oli kiire takaisin luokkakaverin synttäreitä viettämään lähellä sijaitsevaa ravinteliin :kippis1: , kunhan jatkoille hain juotavaa ennen kuin kauppa meni kiinni.
Minähän se, muttei enää niin kovin nuori...vilma-liina sanoi:Mikkelin Säästötalon leluosastolla bongattu nuori Pakkis-pipoon sonnustautunut mieshenkilö kaverinsa kanssa tänään noin klo 16.10.
TheLORD sanoi:Onnelassa oli 17.12 joku pakkispipo päässä. Joutui vielä huomaamatta minun kameralle. Tänään kuvia selatessa löytyi pakkis pipo!!!
Siellä on näköjään sitten pyörinyt enemmänkin Pakkis-pipoja... kyllä tää bongattu henkilö tais olla semmonen juuri ja juuri täysikäinen...jyrre sanoi:Minähän se, muttei enää niin kovin nuori...