Ja jolkotellaan viinakassit kädessä joikhaten nunnukanunnukaa - kyllähän sen nyt kaikki tietää :lol2:Pehvanssi sanoi:Hmh...näinhän se on. Täällä vaan ajellaan poroilla ja painitaan jääkarhujen kanssa. Eiks nii?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja jolkotellaan viinakassit kädessä joikhaten nunnukanunnukaa - kyllähän sen nyt kaikki tietää :lol2:Pehvanssi sanoi:Hmh...näinhän se on. Täällä vaan ajellaan poroilla ja painitaan jääkarhujen kanssa. Eiks nii?
Joo, sitä se on kun elää porojen kanssa kuukauden keskellä ei mitään. Siinä alkaa susiruma kassa-irmakin näyttämään komialta naiselta. ;)ironchef sanoi:edit: Rollo on ainoa paikka jossa voi rakastua pari-kolme kertaa Citymarketissa käynnin aikana...
vilma-liina sanoi:Helpommalla pääsee, kun ostaa esim. valkoisen kangastussin ja kirjottaa sillä sen nickin. Ja sitten vähän näyttää sille silitysrautaa leivinpaperin läpi ja avot. Siinä on ja pysyy.
Ja jos haluaa viimeisen päälle hyvän painattaa, niin käy ostamassa jostain painopaikasta semmoisia yksittäisiä kirjaimia, joita sitten silittelee paitaan. Ja kai ne siellä painopaikassa painaakin, jos oikein kauniisti pyytää.
ironchef sanoi:Paskan marjat. Etelässä pitää miettiä uskaltaako edes kävellä kohti tuntematonta ihmistä. Pohjosessa voi heittää läppää ihan huvikseen eikä jengillä ole tarvetta levennellä ja keksiä juttuja siitä kuinka vitun kovaa niillä menee elämässä... Pohjosessa ja idässä ihmiset on aitoja.
mievain sanoi:Jos tuossa avatarissa on oma kuva, niin... Uskomattoman kaunis nainen. :haart:
Mitä sä tuurissa?Perhana jos oot mun bongannu noilla kriteereilläneutraali sanoi:onhan tuota muutama laiha kaveri tullut bongailtua pakkis paita päällä oulussa ja tuurissa, en oo jaksanu mennä porisemaan. en oo kovin sosiaalinen ihminen
kävin keskisen kyläkaupassa, et se sinä ollut, sähän oot tosi vahvan näkönen jässikkä.Jullikka sanoi:Mitä sä tuurissa?Perhana jos oot mun bongannu noilla kriteereillä
ironchef sanoi:Paskan marjat. Etelässä pitää miettiä uskaltaako edes kävellä kohti tuntematonta ihmistä. Pohjosessa voi heittää läppää ihan huvikseen eikä jengillä ole tarvetta levennellä ja keksiä juttuja siitä kuinka vitun kovaa niillä menee elämässä... Pohjosessa ja idässä ihmiset on aitoja.
edit: Rollo on ainoa paikka jossa voi rakastua pari-kolme kertaa Citymarketissa käynnin aikana...
mievain sanoi:Jos tuossa avatarissa on oma kuva, niin... Uskomattoman kaunis nainen.
makew sanoi:Sama. Vilmis on kaunis nainen.
Ja nyt ku mie luen ekan kerran näitä teijän kirjotuksia, ni oon että: "avatarista näkeminen ei oo mitään bongausta".Jonny sanoi:Mie kun ekan kerran näin tuon Vilmiksen uuden avatarin niin olin, että wau! Kaunis on!
JPK sanoi:Totta. Mitä lännempään menet niin sitä hiljaisemmiksi ihmiset muuttuu. Mun eukko on Porin läheltä kotoisin ja siellä on kyllä ihmiset todella hiljasia ja ujoja. Helsinki on tietysti sellainen sulatusuuni, että sieltä löytyy ihmisiä joka lähtöön.