Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
tokkopaisto sanoi:
Mitä pohjoisemmaksi liikutaan helsinkistä, sitä varmempaa on ettei tuntemattomille mennä jutteleen muuta kuin vilunki mielessä.

Höpsis,täällä pohjoisessa jutellaan niinku mies miehelle ja sanotaan asiat suoraan eikä meitä hävetä mikään! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ironchef sanoi:
Paskan marjat. Etelässä pitää miettiä uskaltaako edes kävellä kohti tuntematonta ihmistä. Pohjosessa voi heittää läppää ihan huvikseen eikä jengillä ole tarvetta levennellä ja keksiä juttuja siitä kuinka vitun kovaa niillä menee elämässä... Pohjosessa ja idässä ihmiset on aitoja.

edit: Rollo on ainoa paikka jossa voi rakastua pari-kolme kertaa Citymarketissa käynnin aikana...
Onko sielä tosiaan nuin monta asiakasta yhtäaikaa kaupassa :hyper:

Net Virgin sanoi:
Pitäskin laittaa ihan oma threadi tälle "kuka hiipi iso P rinnassa" teemalle...

Tai "Bongasin pakkislaisen".

Mutta, olin viime tai toissakesänä matkalla Tallinnassa, Pakkis-paita päällä, kun satamassa käveli pienessä maistissa oleva kaveriporukka ohitseni. Yksi heistä sanoi minulle, että "Asiapaita kaverilla!" toinen sitte sanoi heti siihen perään, että "Ei olis uskonu". :D

Edit, toinen heistä ei varmaan uskonut, että pakkislainen voi olla näinkin pieni. :(

CiioN sanoi:
Tai "Bongasin pakkislaisen".

Mutta, olin viime tai toissakesänä matkalla Tallinnassa, kun satamassa käveli pienessä maistissa oleva kaveriporukka ohitseni. Yksi heistä sanoi minulle, että "Asiapaita kaverilla!" toinen sitte sanoi heti siihen perään, että "Ei olis uskonu". :D

Edit, toinen heistä ei varmaan uskonut, että pakkislainen voi olla näinkin pieni. :(

:D

30 päivä lauantaina on mahdollista nähdä pakkispaita olympia terminaalissa, ku mennään Siljan super sea catilla tallinnaan... ;)

Toivottavasti ehtis käydä samalla Pakkis-puodissa....

No tuo Bongasin pakkislaisen threadi oiski jees...

Mike sanoi:
Kavi ostamassa meiltä sen lippiksen, kysyin ikää ja sanoi että 73v. Ihan aurinkohatuksi osti kun sattui ohi kaupasta kävelemään.
Meitsiltä ainakin respectiä tälle mummolle. Ens viikolla oon lähdössä Pohojammaalle isoisää morjestamaan, pitää varmaan viedä sille pakkislippis viemisiksi. Papasta tulisi (taas) Soinin riskein jätkä.

ironchef sanoi:
Pohjosessa ja idässä ihmiset on aitoja.

Turha yleistää. Tampereella on mukavia ihmisiä. :) nimimerkillä "Been there, done that"

ironchef sanoi:
edit: Rollo on ainoa paikka jossa voi rakastua pari-kolme kertaa Citymarketissa käynnin aikana...

quoted for truth! Tosin ainoastaan kerran, mutta vielä yhdessä asutaan. Tätä nykyä tosin Hkissä.

Rollossa on tosiaan yllättävän leppoisa meininki ja helposti voi mennä juttelemaan kelle vaan. Mutta käyppä kokeilemassa, miten tuut juttuun paikallisten kanssa kun astelet Utsjoen paikalliseen riinpiissin lippiksessä ja alat kehumaan Metsähallituksen rojekteja.. :rock:

Tästä tunnistamisongelmasta tulikin vieleen, et oisko ihan mahdoton idea saada pakkikselle paitoja omalla nikillä? Tietenki kaikki alkaa pohtiin et ku kestää kauan tilata ja on menee niin vaikeeks yms. Mut oisko se niin vaikeeta? kyl mä voisin oottaa tilausta muutamankin viikon, sekä maksaa vähän ekstraa paidasta jos siinä ois rinnassa P:n alla esim -xale-, "xale" tai jotai tonnepäin. Ois jännä tehdä tunnistuksia tuolla kaupungilla :thumbs: jos tää on vanha idea ni unohdetaan.

ironchef sanoi:
Paskan marjat. Etelässä pitää miettiä uskaltaako edes kävellä kohti tuntematonta ihmistä. Pohjosessa voi heittää läppää ihan huvikseen eikä jengillä ole tarvetta levennellä ja keksiä juttuja siitä kuinka vitun kovaa niillä menee elämässä... Pohjosessa ja idässä ihmiset on aitoja.

Off-topic! Mut toi on niin totta!

xale sanoi:
Tästä tunnistamisongelmasta tulikin vieleen, et oisko ihan mahdoton idea saada pakkikselle paitoja omalla nikillä? Tietenki kaikki alkaa pohtiin et ku kestää kauan tilata ja on menee niin vaikeeks yms. Mut oisko se niin vaikeeta? kyl mä voisin oottaa tilausta muutamankin viikon, sekä maksaa vähän ekstraa paidasta jos siinä ois rinnassa P:n alla esim -xale-, "xale" tai jotai tonnepäin. Ois jännä tehdä tunnistuksia tuolla kaupungilla :thumbs: jos tää on vanha idea ni unohdetaan.
Kaikki on mahdollista, mutta kuka haluaa maksaa noin 30-50€ omasta nimikkopaidastaan? Painossa kun tehdään sitten aina uusi muotti jokaiselle nimelle. Seuraava paita samalla muotilla onkin sitten reippaasti halvempi.

Joskus yläasteella oli se pakollinen rättikäsityö, jossa tehtiin yhtenä miehekkäänä työnä t-paita, johon painettiin itse logo/nimi/whateva. Ei ollut vaikea homma. Tehtiin sapluuna ja sitten tökittiin sellaisella superlonitupolla jotain väriä/maalia paitaan. Joku pakkislainen käsityöekspertti (Rinkku, ei SELLAISTA käsityötä) voisi ehkä valaista asiaa enemmän.

Pehvanssi sanoi:
Hmh...näinhän se on. Täällä vaan ajellaan poroilla ja painitaan jääkarhujen kanssa. Eiks nii?

se on pakosti totta, koska jo susirajalla meininki on tuollaista! pelottaakin ajatella millaista siellä Pohojalassa...

Tomi sanoi:
Joskus yläasteella oli se pakollinen rättikäsityö, jossa tehtiin yhtenä miehekkäänä työnä t-paita, johon painettiin itse logo/nimi/whateva. Ei ollut vaikea homma. Tehtiin sapluuna ja sitten tökittiin sellaisella superlonitupolla jotain väriä/maalia paitaan. Joku pakkislainen käsityöekspertti (Rinkku, ei SELLAISTA käsityötä) voisi ehkä valaista asiaa enemmän.
Aivan! Töpöttelyähän se. Piirtoheitinkalvosta tehtiin sapluuna ja sit vanhasta hien polttamasta sängynpatjasta tehtiin tuppo ja töpötellen. Nyt kaikki pakkislaiset askartelemaan. Näen jo ajatuksissani Neutraalin töpöttelemässä :D

xale sanoi:
Näen jo ajatuksissani Neutraalin töpöttelemässä :D

Vittu, että repesin :lol2:

Mistä tahansa askartelukaupasta (ehkä jopa Tiimarista) löytyy tarvittavat vehkeet töpöttelyyn, eikä maksa paljon.

Helpommalla pääsee, kun ostaa esim. valkoisen kangastussin ja kirjottaa sillä sen nickin. Ja sitten vähän näyttää sille silitysrautaa leivinpaperin läpi ja avot. Siinä on ja pysyy.

Ja jos haluaa viimeisen päälle hyvän painattaa, niin käy ostamassa jostain painopaikasta semmoisia yksittäisiä kirjaimia, joita sitten silittelee paitaan. Ja kai ne siellä painopaikassa painaakin, jos oikein kauniisti pyytää.

xale sanoi:
Näen jo ajatuksissani Neutraalin töpöttelemässä :D

:lol2: Mua rupesi yksi päivä naurattamaan samanlainen asia, kun lueskelin Runo-threadia. Mieti nyt joku Neutraalin kokoinen ukkeli näppäilemässä jotain kesärunoa. :lol2:

Enkä nyt sitä meinaa, ettei isot miehet vois runoilla, mutta mulla vaan on sellainen niin hauska mielikuva päässä, ettei voi olla nauramatta. Neutraalikin voi olla varsinainen Taberman. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom