Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Marauder sanoi:
Tänään bongattu musta Pakkis-lippis Joensuussa amk:n Wärtsilä-yksikön ruokalassa, kello tais olla noin 11...
Hyvä huomata, että onhan sieltä Joensuustakin muutamia pakkiksen lukijoita :)
Wärtsilä-talo vaan ei ole niitä parhaita opinahjoja lukea insinööriksi (kokemusta on 4 vuotta kohta takana ja muutama edessä vielä)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mental Pain sanoi:
Hyvä huomata, että onhan sieltä Joensuustakin muutamia pakkiksen lukijoita :)

Kyllä, treenaaminen kiinnostaa susirajallakin ;) Hyvin vähän oon tosin muihin pakkislaisiin törmänny/tutustunu, saa nähä tuleeko asiaan muutosta kun paita saapui... :D

Wärtsilä-talo vaan ei ole niitä parhaita opinahjoja lukea insinööriksi (kokemusta on 4 vuotta kohta takana ja muutama edessä vielä)

Itellä vielä 1,5v matkaa sähkönkäytön inssiks, siis ainakin tällä hetkellä... :rolleyes:

Eilen kerimäen liikuntahallilla bongattu taas joku kauheen isomies. Tunnustaisiko kuka oli? Auttelin siinä sua, kun laittelit scot tankoon painoja ku ei meinannu pysyy tasapainossa :D

Aamuvoimistelun jälkeen ensimmäinen ihminen johon törmäsin, oli Helga:)

ps minäkin olin vähän lusmuilemassa:nolo: , mutta en harrasta usein... vasta toka kerta tänä vuonna:evil:

Yhtä#Hauista sanoi:
Aamuvoimistelun jälkeen ensimmäinen ihminen johon törmäsin, oli Helga:)

ps minäkin olin vähän lusmuilemassa:nolo: , mutta en harrasta usein... vasta toka kerta tänä vuonna:evil:

Ja sen kerran kun lusmuilen (menin tunnin myöhässä töihin), Haukkari käräyttää mut itse teosta :nolo: Ei vaan, oli hauska nähdä vaikkakin pikaisesti :)

Helga sanoi:
Ja sen kerran kun lusmuilen (menin tunnin myöhässä töihin), Haukkari käräyttää mut itse teosta :nolo: Ei vaan, oli hauska nähdä vaikkakin pikaisesti :)

Käräytin myös sinut jotta oma lusmuiluni ei saisi niin paljon painoarvoa;)
Hih... juu oli mukava nähdä, harmi kun ei keretty enempi höpistä:joulu6:

kahlaajalintu sanoi:
pongattu quaz (jos nyt ihan oikein muistan) kaivopihalla tänään 17.30 aikaan

Juu siellä se on alvariinsa. Minäkin bongasin hänet monta monituista kertaa kesän aikana.

Bongasin taas sali82:lla! tällä kertaa pipon. Eli sinä joka palloilit sali82:lla tänään voimanostokisoja seuraamassa ilmoittaudu heti! :D Samalla voisit kertoa ketä penkkikisat voitti ja eniten mavetti, kun en itse noita nimiä muista.

Pesupallo sanoi:
Bongasin taas sali82:lla! tällä kertaa pipon. Eli sinä joka palloilit sali82:lla tänään voimanostokisoja seuraamassa ilmoittaudu heti! :D Samalla voisit kertoa ketä penkkikisat voitti ja eniten mavetti, kun en itse noita nimiä muista.

No ihan heti ei kerennyt, mutta saako ilmoittautua näin myöhässä?

Penkkikisojen voittajista en tiedä, mutta t-paidalla Järvi 242,5 kg ja Backman 215? olivat suurimmat tulokset. 300 kg:n veto oli suurin tulos, semmonen pitkä vaalea kaveri Silvermoonin t-paita päällä, olisiko peräti Silvermoonissa portsarina. Nimien kuulutuksia ei hirveesti kuulunut. Paitakisoissa ei tainnut mitään hirveän kovia tuloksia, Varvas taisi suurimmat raudat nostaa, olisiko ollut 220 kg ja joku Raumalainen vähän kahdensadan päälle, muistaakseni 207,5.

Bongattu nickiään salaileva pakkislainen eilen ovivuoroni aikana Jämsässä. Tuttu mies salilta,nickiään ei kyllä paljastanut vaikka palstaa on kuulemma lukenut roina.da.ru ajoista lähtien. MIKÄ SIINÄ VOI OLLA NIIN SALAISTA!:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom