Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongattu aika monta pakkislaista Studio 51:ssa...

Sormet ei riitä bongauksia laskemaan :)

Viimeksi muokattu:
Äsken (noin klo 18) Gym99:llä kuopiossa oli pakkispaita päällä joku sellanen hoikka kaveri ja kädessä tais olla tatuointi. Kuka olit?

Xavier sanoi:
Lauantai-iltana (n. klo 19) tuli kaveri Pakkis-pipo päässä vastaan Power-Centerin portaissa.
Taisinpa olla minä :whip:

Sumu sanoi:
Bongattu aika monta pakkislaista Studio 51:ssa...

Sormet ei riitä bongauksia laskemaan :)

Joo... eikä myöskään varpaat auta. :hyper:

Sori, :offtopic:

Pakkiskaupan edestä bongasin tyyppejä ku otin Paholaisen kyytiin! Miken tunnistin. muut, Tunnustakaa!

Oisko ollut Jatkuvuus tänään Joensuun Fitnessillä treenailemassa abaut kolmen aikoihin? :) Kuvien perusteella näytti samalta mieheltä, voin toki erehtyä...

Serena sanoi:
Tästä hetki myöhemmin vastaan käveli joku P-pipopäinen herra Lady Moonin edessä.
Jos oli naikkonen mukana,niin sit olin minä.Tuohon aikaan ainakin käppäilin tuolla suunnalla...

Luulen nähneeni MarkusH:n ruoholahden ostarilla, en ole kyllä täysin varma. Tunnustakoon! Miken bongasin ainakin, mutta en tiiä lasketaanko sitä kun kävin kaupalla. :eek:

Marauder sanoi:
Oisko ollut Jatkuvuus tänään Joensuun Fitnessillä treenailemassa abaut kolmen aikoihin? :) Kuvien perusteella näytti samalta mieheltä, voin toki erehtyä...

Olinpa hyvinkin. Saa tulla morjestamaan.

Tänään Huopalahdentiellä Munkkiniemen päässä nuori kaveri pakkispio päässä bussipysäkillä kello 16.30 aikoihin.

Itse menin bussila ohi, iso punainen P kuitenkin kiinnitti huomion!

Bongattu tänään Kampin K-ketjun ruokakaupassa (citymarket?) pakkispipo 20:30 maissa. Salilta olit ilmeisesti tullut ja palauttavaa ateriaa hakemassa? :thumbs:

Jumbon Cittarin edessä tänään n. klo. 19.00 joku kaveri työnsi ostoskärryjä vaimokkeen kanssa pakkispipo päässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom