- Ikä
- 34
nevahood sanoi:Mäkin kävin kaupoilla joskus aiemmin (24.11.), 30 pulloa ostin. Oli vaan kiirus niin ei kerennyt turisemaan.
Joo, meilläkin oli kerran neljä ostamassa samaan aikaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nevahood sanoi:Mäkin kävin kaupoilla joskus aiemmin (24.11.), 30 pulloa ostin. Oli vaan kiirus niin ei kerennyt turisemaan.
Taisinpa olla minä :whip:Xavier sanoi:Lauantai-iltana (n. klo 19) tuli kaveri Pakkis-pipo päässä vastaan Power-Centerin portaissa.
Sumu sanoi:Bongattu aika monta pakkislaista Studio 51:ssa...
Sormet ei riitä bongauksia laskemaan
Jos oli naikkonen mukana,niin sit olin minä.Tuohon aikaan ainakin käppäilin tuolla suunnalla...Serena sanoi:Tästä hetki myöhemmin vastaan käveli joku P-pipopäinen herra Lady Moonin edessä.
niklas86 sanoi:Luulen nähneeni MarkusH:n ruoholahden ostarilla, en ole kyllä täysin varma.
Leelucky sanoi:Heh,jos se oli yhtä leveä kuin pitkä ja näytti hieman tysonilta niin Maakku se on ollu
Marauder sanoi:Oisko ollut Jatkuvuus tänään Joensuun Fitnessillä treenailemassa abaut kolmen aikoihin? Kuvien perusteella näytti samalta mieheltä, voin toki erehtyä...
Jatkuvuus sanoi:Olinpa hyvinkin. Saa tulla morjestamaan.