Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pavetti sanoi:
Yhtä#Hauista bongattu eilen eräässä savolaisessa pikkukaupungissa:D

Etköhän sie oo haukkarin niin monesti jo bongannut, ettet siitä ainakaan bongauskirjaasi uutta merkintää saa :evil:

Annie stark bongattu Rovaniemen kuntokarusellissa. Samalla kertaa luulen nähneeni Gillyannen. tai ainaki oli hyvin samannäkönen

Mantorras sanoi:
Bongattu pakkispipoinen sälli Volumen alakerran tiskin takana. Oli vissiin poke mutten ole varma, koska olin niin päissäni että olisivat voineet heittää ulos.

Kävin moikkaamassa tuttua baarimikkoa... Olin tiskin takana n. kolme minuuttia, ja herrasmies-säännöt unohtui heti; pipo pois päästä sisällä...:nolo: Ja joo, olitte koko kööri aika tuubassa :thumbs:

Havaittu joku jolla oli pakkiksen pipo päässä ruokalaan mennessä kuopiossa Savon ammatti ja aikuisopistossa. :kuvia:

Kahlaajalintu nähty eilen kello yhden aikoihin iltapäivällä ratikkapysäkillä Sokoksen edessä.Tästä hetki myöhemmin vastaan käveli joku P-pipopäinen herra Lady Moonin edessä.

Saunatonttu sanoi:
Kuka pakkislainen käy Kauniaisissa Kasavuoren lukiota? Bongasin sinut 12 ruokavälkällä kun juttelit pääovilla Sonkerin kanssa ja kaverini tuli kauppaamaan Sonkerille leivoksiaan.
Päällä farkut ja pakkis-huppari, hiustyylinä siili.
Eiköhän se ole tuo Tommi, nimimerkki tommih. Tunnusta nyt Henkilöllisyytesi saunatonttu! :D

joniktm sanoi:
Eiköhän se ole tuo Tommi, nimimerkki tommih. Tunnusta nyt Henkilöllisyytesi saunatonttu! :D

Tais olla Tansku nimimerkkiä käyttävä pakkislainen, sillä on useesti P-huppari päällä:D Ite käytän vaan salilla

n. 1630 tänään Porin täyspotissa bongattu nuori mieshenkilö, pakkispipo Väärinpäin päässä... kävit häviämässä rahasi komeettaan :D

Yhtä#Hauista sanoi:
Battle bongattu jyväskylässä just äsken:)

Yhtä#Hauista bongattu jyväskylässä just eilen:)

Täytyy kyllä laittaa vielä pieni:haart: , sen verran söpö näky oli.

Mr.Referee sanoi:
n. 1630 tänään Porin täyspotissa bongattu nuori mieshenkilö, pakkispipo Väärinpäin päässä... kävit häviämässä rahasi komeettaan :D

:eek:
Heh... Kerranki näin päin :) Piti käydä sijottaas nopeeta ylimääräset pois....
Mihis sä olit piiloutunu ku en huomannu?

Jyväskylän Seppälän prismassa pongattu vaaleahiuksinen pitkähkö tyttö pakkispipo päässä tänään klo 16 aikoihin..

Keiko- sanoi:
Tiukkaa Pepsikauppaa eilen Timban ja jonkun toisen kanssa :) Eka bongi.
Mäkin kävin kaupoilla joskus aiemmin (24.11.), 30 pulloa ostin. Oli vaan kiirus niin ei kerennyt turisemaan.

AJ Styles sanoi:
Jyväskylän Seppälän prismassa pongattu vaaleahiuksinen pitkähkö tyttö pakkispipo päässä tänään klo 16 aikoihin..

Sekin taisin olla minä! :D Itseasiassa olin siellä Helgan kanssa... Johan on nyt kumma, kun mua on alettu bongaamaan...;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom