- Ikä
- 41
Haha.. oli pakko tulla katsomaan tää ketju koska olin aivan varma, että joku sieltä bongaa. Eli siis minähän setrebla sanoi:Havaittu pakkispaitainen snookerinpelaaja eilen Turussa Aurabiljardissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha.. oli pakko tulla katsomaan tää ketju koska olin aivan varma, että joku sieltä bongaa. Eli siis minähän setrebla sanoi:Havaittu pakkispaitainen snookerinpelaaja eilen Turussa Aurabiljardissa.
teggiz83 sanoi:Bongattu pakkislainen eilen Porin Vaakunassa ympärikännissä ja jalka paskana :D
mölliskö sanoi:Kantiksen narikassa havaittu palstalainen ja vaihdettu alle kolmen promillen känässä muutama sana....;)
Täytyy kai tunnustaa, minähän se olin.. Mietinkin vähän että joku saattas bongata :Dzemic sanoi:bongattu pakkis shaker nuorella vaaleahiuksisella miehellä järvenpään kuntokeskus fortiuksella tänään klo 16-17 aikoihin
Hoho, valehtelet: ei Honeyta pysty pelkästään sivusilmällä seuraamaanTJJ sanoi:Sivusilmällä uskon autosta bongaanneeni Honeyn Förin likeltä, tietä ylittämästä..
ace-oo- sanoi:Hoho, valehtelet: ei Honeyta pysty pelkästään sivusilmällä seuraamaan
:D
Pahemmassa....höpöhöpö....Kantiksestakin mut on ohjattu pihalle vain muutaman hassun kerran.....:thumbs:joke sanoi:meinasin ensin ,et toi kolme promillee meni vähä överiks,mut ihmeen fiksua sakkia;)
..vaikka on se mölliskökin pahemmassa kunnossa nähty
mölliskö sanoi:Pahemmassa....höpöhöpö....Kantiksestakin mut on ohjattu pihalle vain muutaman hassun kerran.....:thumbs: