Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
trebla sanoi:
Havaittu pakkispaitainen snookerinpelaaja eilen Turussa Aurabiljardissa.
Haha.. oli pakko tulla katsomaan tää ketju koska olin aivan varma, että joku sieltä bongaa. Eli siis minähän se :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kantiksen narikassa havaittu palstalainen ja vaihdettu alle kolmen promillen känässä muutama sana....;)

Tulipas taas bongailtua iso kasa pakkislaisia kimppatreenissä. NGV oli ainakin uusi tuttavuus, muut oli tutumpia.

teggiz83 sanoi:
Bongattu pakkislainen eilen Porin Vaakunassa ympärikännissä ja jalka paskana :D

Hohoo meitähän oli siellä monta.
Tuo en siis ollut minä, vaikka :kippis1: olinkin.

mölliskö sanoi:
Kantiksen narikassa havaittu palstalainen ja vaihdettu alle kolmen promillen känässä muutama sana....;)

meinasin ensin ,et toi kolme promillee meni vähä överiks,mut ihmeen fiksua sakkia;)
..vaikka on se mölliskökin pahemmassa kunnossa nähty:love:

:rock:

Bongattu Kride tänään klo 14.15 Tampereen keskustorin mäkin edestä juttelemassa kavereidensa kanssa ja sen jälkeen juoksemassa bussipysäkille. :kuola: Yritin moikata, mut ei se huomannu...

bongattu pakkis shaker nuorella vaaleahiuksisella miehellä järvenpään kuntokeskus fortiuksella tänään klo 16-17 aikoihin :)

Bongattu pakkispipoinen jätkä kahden kaverinsa kanssa kuopion anttilan alakerrassa klo: 15.55

Bongattu pakkispipoinen sälli Volumen alakerran tiskin takana. Oli vissiin poke mutten ole varma, koska olin niin päissäni että olisivat voineet heittää ulos.

zemic sanoi:
bongattu pakkis shaker nuorella vaaleahiuksisella miehellä järvenpään kuntokeskus fortiuksella tänään klo 16-17 aikoihin :)
Täytyy kai tunnustaa, minähän se olin.. Mietinkin vähän että joku saattas bongata :D

ace-oo- sanoi:
Hoho, valehtelet: ei Honeyta pysty pelkästään sivusilmällä seuraamaan:kuola:

:D

:nolo:

kootut selitykset: autoa ajaessa ei pysty kaikkea seuraamaan ihan niiin tarkasti kuin pitäs tai haluais...

...kun silmät tarttuu kauniisiin naisiin. ;)

Joona bongattu Tapsantorin K-marketissa Herwoodissa viime viikon torstaina 1.12.
noin. klo 20:50

Sanoin moro mutta vastausta ei tullut, vain hölmistynyt katse.

Enempää ei ollut aikaa vaihtaa sanasta kun oli kiire takaisin luokkakaverin synttäreitä viettämään lähellä sijaitsevaa ravinteliin :kippis1: , kunhan jatkoille hain juotavaa ennen kuin kauppa meni kiinni.

joke sanoi:
meinasin ensin ,et toi kolme promillee meni vähä överiks,mut ihmeen fiksua sakkia;)
..vaikka on se mölliskökin pahemmassa kunnossa nähty:love:

:rock:
Pahemmassa....höpöhöpö....Kantiksestakin mut on ohjattu pihalle vain muutaman hassun kerran.....:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom