Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
quaz sanoi:
Sumu, et sattumoisin ollut se kaveri joka jäi siihen tuulikaappiin hengailemaan ja käteltiin myös vissiin kun purtsi esitteli meidät?

Voipi hyvinkin olla, että olin sama kaiffari. En vaan muista oonko kätelly kun olin alkavassa pienessä pöhnässä ja saatanan väsyny :D

Kuitenkin siinä puolen yön korvilla norkoilin siellä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään pongattu kuopion tekun kahviossa punnuksia nosteleva mies. piposa iso P oli niskan puolella. Oon nähnyt monesti salilla saman hepun. Ollaa tehty joskus mavea yhtäaikaa. :D

Tanssiva Rosvo sanoi:
Onko se bongaus jos näkee pakkispaidan uudessa Bodylehdessä? Eikös K-P:llä ollut jotain Pakkista vastaan? Pieni lapsus päässyt käymään :D

Sama ihmetytti mua ja Pakkotoisto mainittiin myös Houposen tukijoissa.:thumbs:

Possuli sanoi:
Avokkini bongannut (ei ite kirjottele tänne...) Vaasan Keskusapteekissa pakkispipopäisen miehen..
Ite en oo täällä Vaasassa bongannut vielä ainuttakaan p-pipoo tai -paitaa :(

---

edit: sen verran edittiä, että bongaus tapahtui eilen.

J-2 oon pongannut.

masa00 sanoi:
Eilen noin neljän aikoihin bongattu pasilan Helian kahviossa pakkispipo päässä nuorimies istuskelemassa,kuka lienee?:)

No niin.. Minä tunnustan, istuin kahviossa pakkispipossa unelmoiden tulevasta rinta-ojentaja-olkapää treenistä :kuola:

MasterJ sanoi:
Rok. Eka posti.. :rock: Itse en ilmoittaudu (ei oo vielä ollu pipokelit) vaikka kyseisessä laitoksessa opiskelenkin, olen tosin sattunut bongaamaan samaisen hepun. Kuka lienee ??

Meidänhän pitää vetää kohta joku Helian pakkismiitti jos sieltä löytyy pakkotoistolaisia enemmänkin :D

Loistavaa tuossa laitoksessa on se, että ruoka-annos maksaa vaan 70 senttiä.. Tosin ylimääräisestä lasista maitoa jne.. joutuu maksamaan ekstraa.

Mige sanoi:
Meidänhän pitää vetää kohta joku Helian pakkismiitti jos sieltä löytyy pakkotoistolaisia enemmänkin :D

Jep, kimppatreenimiitti Helian salille :D Varsinkin Helian mahdolliset punttimimmit erityisesti tervetulleita. Menee jo sen verran OT:ksi tää posti että täytynee lopettaa. Kuitti.

Mige sanoi:
No niin.. Minä tunnustan, istuin kahviossa pakkispipossa unelmoiden tulevasta rinta-ojentaja-olkapää treenistä :kuola:

Loistavaa tuossa laitoksessa on se, että ruoka-annos maksaa vaan 70 senttiä.. Tosin ylimääräisestä lasista maitoa jne.. joutuu maksamaan ekstraa.
Joo toi ruoka on kyl hyvä homma,ite tulee käytyä syömässä aina välillä jos ite ei jaksa laittaa.:D
Minkälainen sali siellä on,en oo tiennykkää...

Joku kaveri treenasi tänään Powerhousuissa Otaniemessä. Kiinnitti huomion, ihan kuin se olisi ollut jonkun jampan nimimerkki. :david:

OutOfShape sanoi:
Joku kaveri treenasi tänään Powerhousuissa Otaniemessä. Kiinnitti huomion, ihan kuin se olisi ollut jonkun jampan nimimerkki. :david:
No perkele! Sitähän tulee bongatuksi vaikken koskaan ole mitään pakkis-matskua päälläni pitänytkään. Tai enhä mää varma ole olinko se minä... reenailiko tuo jamppa jalkoja ja hikoiliko se kuin pieni possu?

ehec sanoi:
No perkele! Sitähän tulee bongatuksi vaikken koskaan ole mitään pakkis-matskua päälläni pitänytkään. Tai enhä mää varma ole olinko se minä... reenailiko tuo jamppa jalkoja ja hikoiliko se kuin pieni possu?

En pannut muuten merkille, mutta pohkeita väänsi silloin kun itse tulin Smithikyykylle. Oli kuitenkin isompi kaveri kuin perusteekkarinörde. :thumbs:

(Kukapa ei hikoilisi kun treenaa jalkoja ;) Hmm...taisi olla pyyhe kyllä mukana. )

OutOfShape sanoi:
En pannut muuten merkille, mutta pohkeita väänsi silloin kun itse tulin Smithikyykylle. :thumbs:
Ok, nyt tiedän kuka olet. Kuuntelet korvalapuilta musiikkia koko ajan kun et vissiin sinäkään kovin pidä Tomin ja Timon musiikkivalinnoista :) Kyllä maailma on pieni, tai pitäiskö sanoa että pakkis on iso.

ehec sanoi:
Ok, nyt tiedän kuka olet. Kuuntelet korvalapuilta musiikkia koko ajan kun et vissiin sinäkään kovin pidä Tomin ja Timon musiikkivalinnoista :) Kyllä maailma on pieni, tai pitäiskö sanoa että pakkis on iso.

Jep, aina mp3-soitin mukana. Käytän sitä lisäksi kellona sarjatauon pituuksien seuraamiseen. Blue Fitnessin musiikkivalinnat tappaa treenin, motivaation ja potenssin. :D

mä bongasin tossa keskiviikkona mäkelärinteen uimahallissa vanhemman miehen jolla oli p-pipo päässä. Taisit mutkin huomata. Tunnusta?!

masa00 sanoi:
Joo toi ruoka on kyl hyvä homma,ite tulee käytyä syömässä aina välillä jos ite ei jaksa laittaa.:D
Minkälainen sali siellä on,en oo tiennykkää...

Niinpä, ku vetää päivällä ton halvan ruuan, ni voi illalla sit herkutella huolella :)

Kai siel joku sali on, en oo käyny sitä tarkastamassa ku treenailen tuol Mayor´silla.. Jos sitä joku päivä eksyis sinne Helian salillekin.

Mige sanoi:
Kai siel joku sali on, en oo käyny sitä tarkastamassa ku treenailen tuol Mayor´silla.. Jos sitä joku päivä eksyis sinne Helian salillekin.

Onhan siellä, SLK-talossa. En oo remontin jälkeen käyny kattomassa, mutta ennen remppaa ei varsinaisesti houkuttanu treenaamaan. Pirusti jotain vanhoja kuntopyöriä viemässä tilaa. Pitänee tosiaan käydä kattomassa onko remontista ollu mitään hyötyä.

Supermassa bongattu tänään ruokaostoksilla kuuden aikoihin Oulussa. Pakkiskamaa en huomannut, mutta henkilöstä ei voi erehtyä.

Supernaut sanoi:
Supermassa bongattu tänään ruokaostoksilla kuuden aikoihin Oulussa. Pakkiskamaa en huomannut, mutta henkilöstä ei voi erehtyä.
Tosin saa olla pahemmanluokan humalassa jos ei tuota miestä erota tavallisista ihmisistä.:D

Hou!! Stadissa yöllä tuli bongattua Sport Academyn vierestä kaveri pakkispipo päässä. Menin jotain juttelemaan, mutta nikkiä en enää kyllä muista :/ Seisoi siinä siis pokena kaiketi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom