Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Sami82 sanoi:
Bongattu ja melkein törmätty pakkispipolla varustautuneeseen taistelijaan Helsingissä, fredalla n. tunti sitten.. :rock: kukakohan mahtoi olla...??

Hehe, meikäläinenhän se tais olla:hyper: . Olin vähän ajatuksissani, joten tuli moikkaus vähän yllättäen. Hauska törmää tääl Kampin seudulla muihinkin kuin Mikeen :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Belmondo sanoi:
No morjes! Dieettiin taisit vedota. :whip: :kippis1:

Joo dieetillä kyllä, tosin plussa-dieetillä :arvi:

Saa tulla nykimään hihasta, muhun voi törmätä kaivopihalla aika suurella todennäköisyydellä, 190cm, lyhyet hiukset ja selässä lukee vartija aika isolla :rolleyes:

Pesupallo sanoi:
Sali82:lla nähty tänään juuri äsken pakkispaita. Omistaja ilmoittautukoon välittömästi :D

Jos se oli sellainen lyhyt kynis niin se olin sitten minä. Tänään olin 82:lla 14-15 välillä sellaisen pidemmän kaverin kanssa, kuka myös kirjoittelee tänne.

quaz sanoi:
Joo dieetillä kyllä, tosin plussa-dieetillä :arvi:

Saa tulla nykimään hihasta, muhun voi törmätä kaivopihalla aika suurella todennäköisyydellä, 190cm, lyhyet hiukset ja selässä lukee vartija aika isolla :rolleyes:

Hohoo, voin siis laskea lauantai-illan bongauksiin Purtsin, Belmondon ja quazin. Iik, pelhoittavaa...

Mike, Purtsi "the P-pipa portsari", oli se hemmo jonka kanssa mä olin sunnuntaina Boogieta ja kumppaneita bongaamassa.

Onko se bongaus jos näkee pakkispaidan uudessa Bodylehdessä? Eikös K-P:llä ollut jotain Pakkista vastaan? Pieni lapsus päässyt käymään :D

Sumu sanoi:
Hohoo, voin siis laskea lauantai-illan bongauksiin Purtsin, Belmondon ja quazin. Iik, pelhoittavaa...

Mike, Purtsi "the P-pipa portsari", oli se hemmo jonka kanssa mä olin sunnuntaina Boogieta ja kumppaneita bongaamassa.

Sumu, et sattumoisin ollut se kaveri joka jäi siihen tuulikaappiin hengailemaan ja käteltiin myös vissiin kun purtsi esitteli meidät?

quaz sanoi:
Sumu, et sattumoisin ollut se kaveri joka jäi siihen tuulikaappiin hengailemaan ja käteltiin myös vissiin kun purtsi esitteli meidät?

Siinä tuulikaapissa oli sen illan aikana monikin viettämässä aikaansa, ei sitä peremmälle kannata mennäkkään.:D

Sumu oli se pitkä kundi, Tombba oli se lyhyempi mustassa takissa, Sit siinä kävi vielä pari muuta, mutta ne ei tänne kirjoittele tietääkseni.

:offtopic: Siitä tuulikaapissa notkumisesta on tullu sanomista, koska se muka estää asiakkaiden kulkemisen peremmälle. Se on vaan kateellisen asiakkaan antamaa palautetta. Onko se mun vika jos kaverit on isompia kun keskivertokaljankittaaja? :rolleyes: Mun mielestä pienet pömperöjutustelut + muut miehiset naurunpurskahduksia aiheuttavat porinat kuuluu lauantai-iltaan, vai kuinka? Nähdään taas lauantaina:D

Töihin tuli tänään uusin BODY-lehti ja sivulla 30 yläkuvassaoleva blondi jätkä, jolla on Pakkis-paita yllään? Tietääkö joku viisaampi?

Angelene sanoi:
Töihin tuli tänään uusin BODY-lehti ja sivulla 30 yläkuvassaoleva blondi jätkä, jolla on Pakkis-paita yllään? Tietääkö joku viisaampi?

Jossen ihan väärin muista niin kuvassa oli Mähösen Aki. Selasin tuon lehden viidessä sekunnissa kannesta kanteen.

Leelucky sanoi:
Jossen ihan väärin muista niin kuvassa oli Mähösen Aki. Selasin tuon lehden viidessä sekunnissa kannesta kanteen.

Sehän se siinä kuvissa oli. Ainoa hyvä asia koko lehdessä!:D

Toi uusin Body-lehti oli kyllä ihan susipaska. Yleensä lukenut sen ihan mielissään, mutta nyt siinä ei ollut mitään kiinnostavaa.
Voi toki olla, että tällä syksyisellä vitutuksellakin oli osansa ja ei vaan kiinnostanut.

Jugetsi sanoi:
Sehän se siinä kuvissa oli. Ainoa hyvä asia koko lehdessä!:D

Toi uusin Body-lehti oli kyllä ihan susipaska. Yleensä lukenut sen ihan mielissään, mutta nyt siinä ei ollut mitään kiinnostavaa.
Voi toki olla, että tällä syksyisellä vitutuksellakin oli osansa ja ei vaan kiinnostanut.

:offtopic: Valitettavasti aika lailla samaa mieltä :( Mutta kyllä Body vielä Bodauksen hakkaa!

Avokkini bongannut (ei ite kirjottele tänne...) Vaasan Keskusapteekissa pakkispipopäisen miehen..
Ite en oo täällä Vaasassa bongannut vielä ainuttakaan p-pipoo tai -paitaa :(

---

edit: sen verran edittiä, että bongaus tapahtui eilen.

Possuli sanoi:
Avokkini bongannut (ei ite kirjottele tänne...) Vaasan Keskusapteekissa pakkispipopäisen miehen..
Ite en oo täällä Vaasassa bongannut vielä ainuttakaan p-pipoo tai -paitaa :(

en ole minäkään bongannut yhtään...

masa00 sanoi:
Eilen noin neljän aikoihin bongattu pasilan Helian kahviossa pakkispipo päässä nuorimies istuskelemassa,kuka lienee?:)

Rok. Eka posti.. :rock: Itse en ilmoittaudu (ei oo vielä ollu pipokelit) vaikka kyseisessä laitoksessa opiskelenkin, olen tosin sattunut bongaamaan samaisen hepun. Kuka lienee ??

MasterJ sanoi:
Rok. Eka posti.. :rock: Itse en ilmoittaudu (ei oo vielä ollu pipokelit) vaikka kyseisessä laitoksessa opiskelenkin, olen tosin sattunut bongaamaan samaisen hepun. Kuka lienee ??
Ite en Heliassa opiskele mutta avokki opiskelee ja käyn aina välillä syömässä siellä halvan safkan takia:D .
Kukaan ei viel ainakaan oo ilmottautunut...katsotaan tuleeko tunnustuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom