Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Mä pongasin kans eilen Sumun juttelemassa P-pipoisen portsarin kanssa, en pysähdelly kun oli kiire syömää ja kikattelin hulluna samaan aikaan :D

Eli siis oisko ollu pickwick pubin eessä???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gdane sanoi:
No perskeles!

Enkä mä oo nähny siellä ainoatakaan naispuolista reenaria!! Jospa sitä vielä törmää...
Mää oon siellä ilmoitustaululla parissa kuvassakin (ettet vaan sekota mua siihen eläkelläis-naiseen joka "reenaa" siellä kanssa melkein päivittäin...;) )
Otetaan tiukka kädenvääntö matsi jos joskus satutaan samaan aikaan :D

Mik99 sanoi:
No ainakin mitä minulla tulee mieleen niin, Pumpper, Isolation, Pollo, minä ja Gdane. Ikähaarukka taitaa olla 18-24v meillä. Toki muutkin pakkislaiset jotka tuolla reenaa, niin voisivat ilmottautua. :whip:

/me ilmoitaa olemassaolostaan.

Orid sanoi:
Kaurasen Salla ja Sami bongattu tänään päivällä Forumin Arnoldsista kahvilta :)
Kai nyt ainakin Salla lasketaan Pakkislaiseksi..
Ai KAURANEN, hu se nainen oli todella hyvässä kunnossa Expossa. Hu hu, pelkkä nimikin mainittuna minulla tuo vai mieleen sanan kunnioitus.:worship: :worship:

mölliskö sanoi:
Otetaan tiukka kädenvääntö matsi jos joskus satutaan samaan aikaan
Ei taida uskaltaa kumminkin vääntelet mun kätöset ihan solmuun ;)
mölliskö sanoi:
Ei oo kyllä noin isoa miestä siellä näkyny....;)
Mistähän sä keksit että mä jotenkin iso olen?? Kiitokset kumminkin kohteliaisuudesta mutta kun IRL näet niin tulet varmaankin pettymään :lol2:

Gdane sanoi:
Mistähän sä keksit että mä jotenkin iso olen?? Kiitokset kumminkin kohteliaisuudesta mutta kun IRL näet niin tulet varmaankin pettymään :lol2:
Kuvat-osiossa piti tietenkin käydä kattoo onko tuttu naama ja ei ollu tutun näköinen tatuointi....;)
(Ja älä puhu pettymyksistä, jos joskus satutaan salille samaan aikaan mää oon luultavasti se eläkelläis-rouva....:lol2: )

Belmondo sanoi:
MUN EKA
Kaupungin kuumin pakkisbongaus tapahtui tänä yönä Keskuskadun baarin edessä. Kyseessä oli P-pipoinen portsari joka jutteli kahden pitkän stevarin kanssa. Kulkiessani ohi seuralaiseni tarjosi teille leivoksia.
Ravinto-opit selkeästi sisäistäneenä kaikki kolme kieltäytyivät moisesta tortusta.

Nyt oot erehtyny paikasta, tai sitten seuralaisesi on tarjonnut leivoksia useammalla kadulla steveille ja pokelle.

Kaivokadulla tyttönen herraspuolisen seuralaisensa kanssa tarjosi jotakin mutusteltavaa kahdelle secun ukolle ja portsarille. Poke toki sonnustautuneena P-malliseen pipaan.

Mike sanoi:
Kuka hieno mies tekee töitä Pakkispipo päässä?

:nolo: Minä.

Niin ja jos joku sattuu vielä bongaamaan mut siitä Kaivokadun ovelta jatkossa, niin voipi tulla porisemaan alle promillen kännissä. Sitä kovemmille promilleille joudun toteamaan että "just tuli pilkku, ei oteta uusia asiakkaita". Ja ihan sama vaikka kello ois lauantai-iltana 20.05..

Pesupallo sanoi:
Sali82:lla nähty tänään juuri äsken pakkispaita. Omistaja ilmoittautukoon välittömästi :D
Noi 82:lta bongatut tyypit ei ilmoittaudu :) Mä olen sieltä myös joskus bongannu eikä replyä kuulu...

Sumu sanoi:
Nyt oot erehtyny paikasta, tai sitten seuralaisesi on tarjonnut leivoksia useammalla kadulla steveille ja pokelle.

Kaivokadulla tyttönen herraspuolisen seuralaisensa kanssa tarjosi jotakin mutusteltavaa kahdelle secun ukolle ja portsarille. Poke toki sonnustautuneena P-malliseen pipaan.
KAIVOkatu. I meant to say that... Sepä nimenomaan. Mä olin se "herraspuolinen seuralainen". Ja "mutusteltava" oli herkullinen mango-rahkaleivos (ravintoarvo nolla).
Promilleja oli varmasti alle 1, tyttösestä en ole ihan varma.

Luulen nähneeni punaiseen peehen sonnustautuneen nuoren mieshenkilön Hki-Vantaan lentokentällä viime viikolla. Tai siis miehen näin varmasti, mutta siitä oliko paidassa pilkottanut kuva lopultakaan se mikä luulin sen olevan, ei ole aivan täyttä varmuutta. Päivääkään en muista varmasti, joten tämän täytyy olla kaikkien aikojen epävarmoin bongaus. :nolo: Jostain pitää kuitenkin aloittaa...

edit. mieleen juolahti että Suomesta löytyy useampia lentokenttiä kuin vain yksi

Belmondo sanoi:
MUN EKA
Kaupungin kuumin pakkisbongaus tapahtui tänä yönä Keskuskadun baarin edessä. Kyseessä oli P-pipoinen portsari joka jutteli kahden pitkän stevarin kanssa. Kulkiessani ohi seuralaiseni tarjosi teille leivoksia.
Ravinto-opit selkeästi sisäistäneenä kaikki kolme kieltäytyivät moisesta tortusta.

Purtsi oli poke tosiaan ja meikä oli se pidempi ja lyhythiuksinen stevari. Pitäisköhän ostaa talveks p-pipo duuniin :)

Ps. leivokset näytti kyllä hyvältä, mutta itsekuri voitti :D

quaz sanoi:
Purtsi oli poke tosiaan ja meikä oli se pidempi ja lyhythiuksinen stevari. Pitäisköhän ostaa talveks p-pipo duuniin :)

Ps. leivokset näytti kyllä hyvältä, mutta itsekuri voitti :D
No morjes! Dieettiin taisit vedota. :whip: :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom