Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tää ei oo varsinaisesti bongaus, mutta joku vihree pukunen kysy multa kutsunnoissa luenko pakkista, kun mulla oli pakkispaita päällä. Sano, että sillä on pari kaveria, jotka asuu täällä palstalla, mutta ei ite kuitenkaan myöntänyt mitään :D .

Edit: tää siis tapahtui eilen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
könt haben sanoi:
Kempeleestähän sitä ollaan kotoisin, mutta tällä hetkellä Torniossa opiskelen. Kesät tulee Kempeleessä vietettyä ja Oz:ssa puntilla. Ei kyllä tuu mieleen kuka oot ku ei ennen ketolanperän koulun lähellä kovin montaa taloa kuitenkaan oo.. :rolleyes:
Käsittääkseni A&A:llahan on näitä "nuorempia" pakkislaisia sitten vähä enempi...
Ostin tästä uuden talon ihan vasta... kesällä muutin..

könt haben sanoi:
Veikkaisin, että kyseessä ollu RikuRiuku jengeineen... :) Liekkö vaihtanut nickiä kun ei näyttänyt enää löytyvän täältä. Kempeleessä kuitenkin on niin vähän pakkislaisia, että kaks kättä riittää laskemiseen... :rolleyes: Missäs päin Gdane asustelee/käy salilla?

Jos mukaan lasketaan Kempeleessä asuvat ja sieltä kotoisin olevat, nykyään muualla asuvat palstalaiset, niin vähintään varpaat saa ottaa kaveriksi;)

Ite esim. asun nykyään Oulussa, mutta kesät tulee yleensä A&A:lla reenattua. Siellä aikanaan saliharjottelun alotin(oli vielä Kunto City siihen aikaan), joten porukka on tullu vuosien varrella tutuksi. Tosin eipä siitä vanhasta porukasta enää kovin montaa tyyppiä jäljellä ole. Ilmapiiri salilla on edelleen säilynyt hyvänä, joten ihan mielellään siellä reenailee.

Tänään tapahtui hauska juttu, aloitin dieetin ja suuntasin aamulla Mäkelänrinteen uimahalliin. Poislähtiessäni vilkasin valvojien koppiin niin siellähän silmät oli kiinni pakkiksessa. :D Nuori naishenkilö keltaisessa valvojien paidassa: sinut on bongattu!

Kuka pakkislainen käy Kauniaisissa Kasavuoren lukiota? Bongasin sinut 12 ruokavälkällä kun juttelit pääovilla Sonkerin kanssa ja kaverini tuli kauppaamaan Sonkerille leivoksiaan.
Päällä farkut ja pakkis-huppari, hiustyylinä siili.

SniffDaddy sanoi:
Matsia? Olis mukava vetää punttimimmiä kuonoon. :hyper:
Matsia? Käyn tuolla kädenväännössä ja salilla mutta kuonoon veto kyllä kuulostaa heti hauskemmalle.....GO AHEAD MAKE MY DAY! :whip: ;)

mölliskö sanoi:
Matsia? Käyn tuolla kädenväännössä ja salilla mutta kuonoon veto kyllä kuulostaa heti hauskemmalle.....GO AHEAD MAKE MY DAY! :whip: ;)

No, kyllähän sitä matsia voidaan ottaa salilla tai vaikka Kantiksen jonossa. :D

könt haben sanoi:
Käsittääkseni A&A:llahan on näitä "nuorempia" pakkislaisia sitten vähä enempi...

No ainakin mitä minulla tulee mieleen niin, Pumpper, Isolation, Pollo, minä ja Gdane. Ikähaarukka taitaa olla 18-24v meillä. Toki muutkin pakkislaiset jotka tuolla reenaa, niin voisivat ilmottautua. :whip:

Mik99 sanoi:
No ainakin mitä minulla tulee mieleen niin, Pumpper, Isolation, Pollo, minä ja Gdane. Ikähaarukka taitaa olla 18-24v meillä. Toki muutkin pakkislaiset jotka tuolla reenaa, niin voisivat ilmottautua. :whip:

Mii tuuu treena i kempele

MUN EKA
Kaupungin kuumin pakkisbongaus tapahtui tänä yönä Keskuskadun baarin edessä. Kyseessä oli P-pipoinen portsari joka jutteli kahden pitkän stevarin kanssa. Kulkiessani ohi seuralaiseni tarjosi teille leivoksia.
Ravinto-opit selkeästi sisäistäneenä kaikki kolme kieltäytyivät moisesta tortusta.

Mike sanoi:
Kuka hieno mies tekee töitä Pakkispipo päässä?
Annas kun arvaan, Matti Vanhanen? Ei nyt, kyllä se Mike näytti hyvältä kauppiaalta eilen, kun tuli ostoksia tekemään.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom