Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu pakkispaidan ansiosta Bonehead Oulun Amarillossa 20.11. noin klo 02, ja keskeytetty hänen matkansa viinaa hakemaan:kippis1: Eli mahdat muistaa mut mun hölmöstä kaulaliinasta:) Oli kyllä hauska jutella; ja M pakkispaita... pitää varmaan itse hommata kunhan kasvaa eka siihen M-kokoon! Mut kiitos ku tarjosit ylimääräistä paitaasi!!
Ps. jätähän se "purkki" sitten rauhaan:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DrCarter sanoi:
Bongattu pakkispaidan ansiosta Bonehead Oulun Amarillossa 20.11. noin klo 02, ja keskeytetty hänen matkansa viinaa hakemaan:kippis1: Eli mahdat muistaa mut mun hölmöstä kaulaliinasta:) Oli kyllä hauska jutella; ja M pakkispaita... pitää varmaan itse hommata kunhan kasvaa eka siihen M-kokoon! Mut kiitos ku tarjosit ylimääräistä paitaasi!!
Ps. jätähän se "purkki" sitten rauhaan:thumbs:
Minähän se siellä pyöriskelin.:D Ja olihan tuolla joku muukin pakkislainen. Tunnusta!

Bongattu ja melkein törmätty pakkispipolla varustautuneeseen taistelijaan Helsingissä, fredalla n. tunti sitten.. :rock: kukakohan mahtoi olla...??

Rintafile bongattu taNpereen rautatieasemalla. Se sanoi mulle "moi" :blush:

Jyväskylässä kiinalaisessa ponkailtu pakkis ihmiäisiä.

Eilen lauantaina tais olla Timba79 jyväskylän Minimanissa kassalla edessä (jännitin, kun en ollu varma...). Tänään JKL matkakeskuksessa käppäili se kukasenyt on VIPpi poikia kuitenkin, ei tuu nimi mieleen - Ppipo päässä ja Unclen takki päällä.

amf sanoi:
Jyväskylässä kiinalaisessa ponkailtu pakkis ihmiäisiä.

Oisit tulla tervehtimään :) Hippo,Timba79,Jouhana,Powah,yhtä#hauista,Kourumäen Jouko ja meitsi oltiin evästämässä kimppatreenin päätteeksi,hyvää ruokaa oli :)

Vähän :offtopic: mutta tän päivän iltalehdessä sivulla 7 on kuva Katri Mannisesta, sattuisiko tuo pieni punainen viiva paidassa olemaan Pakkisen logo? :)

Tänään kl.18.15-18.45 Olariumissa bongattu nuori tummahiuksinen, keltaista paitaa käyttävä tyttö juomassa jotai punaista juomaa pakkiksen seikkeristä..
Katseemme taisivat jopa kohdata :love:

Näin tänään kaverin jolla oli Pakkotoisto pipo päällä ja ajattelin mennä tervehtimään,mutta tuuli ehti viedä kaverin menneessään.Jäi vain kaverin pipo

Jos tunnistat itsesi niin lähetä privaa,niin laitan pipon postiin.

Gdane sanoi:
Tänään joskus 17:30 pongattu pakkispipo(ja?) Zeppeliinin ulko-ovella siinä kiinalaisen ja Batmanin välissä.

Sen ensimmäinen kerta ku mulla ei ollu lakkia päässä :D

Edit: Morjenstin mutta juttusille en jäänyt ku nälkä sumensi aistit ja liian myöhään tajusin morjenstaneeni pakkispipoa!!
Veikkaisin, että kyseessä ollu RikuRiuku jengeineen... :) Liekkö vaihtanut nickiä kun ei näyttänyt enää löytyvän täältä. Kempeleessä kuitenkin on niin vähän pakkislaisia, että kaks kättä riittää laskemiseen... :rolleyes: Missäs päin Gdane asustelee/käy salilla?

Kuopiossa kopiksen ruokalassa bongattu pakkispipoon ja johonkin mustaan huppariin pukeutunu n. parikymppinen mies. Joskus n. 12.00 tänään.

risu sanoi:
Kuopiossa kopiksen ruokalassa bongattu pakkispipoon ja johonkin mustaan huppariin pukeutunu n. parikymppinen mies. Joskus n. 12.00 tänään.

Meitsihän se siellä murkinoimassa :) kopiksellakii vissiin jonku verran jo pakkislaisia

könt haben sanoi:
Veikkaisin, että kyseessä ollu RikuRiuku jengeineen... :) Liekkö vaihtanut nickiä kun ei näyttänyt enää löytyvän täältä. Kempeleessä kuitenkin on niin vähän pakkislaisia, että kaks kättä riittää laskemiseen... :rolleyes: Missäs päin Gdane asustelee/käy salilla?

Reenaillaan A&A:lla ja oulunsalon taiston salilla varjakassa.

Talo töröttää 4km zeppeliinistä murtoon päin hiukan ennen ketolanperän koulua..

Missäs ite? Kempeleläisiä?

Gdane sanoi:
Reenaillaan A&A:lla ja oulunsalon taiston salilla varjakassa.

Talo töröttää 4km zeppeliinistä murtoon päin hiukan ennen ketolanperän koulua..

Missäs ite? Kempeleläisiä?
Kempeleestähän sitä ollaan kotoisin, mutta tällä hetkellä Torniossa opiskelen. Kesät tulee Kempeleessä vietettyä ja Oz:ssa puntilla. Ei kyllä tuu mieleen kuka oot ku ei ennen ketolanperän koulun lähellä kovin montaa taloa kuitenkaan oo.. :rolleyes:
Käsittääkseni A&A:llahan on näitä "nuorempia" pakkislaisia sitten vähä enempi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom