Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Ei kun sulle kaverit vähän ilkeästi vastailivat, otin ne pois.
Nyt mä oon kyl ihan pihalla? Siis joku on vittuillut mulle mun viesteistä vai? Enpä kyl kerenny niitä lukemaan jos asia näin on...

Turun kauppatorilla tänään kello 12 aikoihin pakkispipoinen hemmo talsimassa hansakorttelia kohti. Kuka?

Jännä juttu, kun duunissa on pyhäpipo käytössä ja melkeen joka kerta, kun käydään syömässä niin saa katseita. Joko olen todella hyvän näköinen tai monet tunnistavat punaisen P:n.

kiukas sanoi:
Tämä noheva taistelija ilmottautuu! Oli muuten aikas paskat messut.
Älä muuta sano! Mun ekat ja vikat messut Tampereella ainakin näytteilleasettajana. Eläkeläisiä ja muuten-vaan-haahuilijoita paikka täynnä...:(

Tästä tredistä kyllä huomaa, että mitä erikoisemmissa paikoissa sitä ihmiset pakkislaisia bongailee, oli se sitten asuntomarkkinat tai silakkamarkkinat niin aina on vähintään yksi pakkislainen bongattu :D Hyvä se vaan on!

Bonehead sanoi:
Iivili, Gillyanne ja vielä joku kolmas naispuoleinen pakkotoistolainen bongattu oulun kantiksessa perjantaina. Ja portsarikin tais olla palstalainen.

Juuh,palstalaisia ne on poketkin:kippis1:
..alle 3promillen maistissa,tulkaa ihmees jutteleen.

Oltiin perjantaina kaverien kans Seinäjoella Torikeskuksen Hesessä syömässä, ja yks kavereista bongas pakkispipon, tämä tapahtui noin klo. 11.30

3F:n salilla heebo tutun logon kanssa ;) Olisihan se pitänyt arvata :rolleyes: Näkyillään taas :thumbs:

Spitium sanoi:
3F:n salilla heebo tutun logon kanssa ;) Olisihan se pitänyt arvata :rolleyes: Näkyillään taas :thumbs:
Meitä on aikakii kaks tyyppii. Kuuraparta ja mie ja Samo rupee varmaan myös käymään 3 äffässa. Eli varmaan bongasit kuuraparra.

Spitium sanoi:

Minähän se. Ihme ettet ole aikaisemmin huomannut minua tiskin takana P-logolla varustettuna ;)
Koitas saada ittes kuntoon & muuten juteltiin aikasemminkin jotain treenaamisesta :rock:

Kuuraparta sanoi:
Minähän se. Ihme ettet ole aikaisemmin huomannut minua tiskin takana P-logolla varustettuna ;)
Koitas saada ittes kuntoon & muuten juteltiin aikasemminkin jotain treenaamisesta :rock:

Tiiätkö en varmaan sen tarkemmin ole vaan kattonu...:nolo: Ja se pikku pee on sen verta pienellä...selästähän mä heti hokasin ja vielä peilikuvana :worship: Mut mieluummin keskityn (miehessäkin) etupuoleen :hyper: Juuh, käpälä on vapaana, firman pomo anto luvan hetkittäisiin vapautuksiin :worship: Mutta huomenna taas, ei malta pysyä poissa :thumbs:

JP Fux sanoi:
Meitä on aikakii kaks tyyppii. Kuuraparta ja mie ja Samo rupee varmaan myös käymään 3 äffässa. Eli varmaan bongasit kuuraparra.

Tuuppa taputtaan olkapäälle (mut ei kipeälle eli oikealle puolen;) ), kun kävelet vastaan...Kuuraparta kyllä antanee terävimmät tuntomerkit :rolleyes: Toistaiseksi varmin tuntomerkki on kantoside...

Spitium sanoi:
Tuuppa taputtaan olkapäälle (mut ei kipeälle eli oikealle puolen;) ), kun kävelet vastaan...Kuuraparta kyllä antanee terävimmät tuntomerkit :rolleyes: Toistaiseksi varmin tuntomerkki on kantoside...
ok :)

alessi sanoi:
Oltiin perjantaina kaverien kans Seinäjoella Torikeskuksen Hesessä syömässä, ja yks kavereista bongas pakkispipon, tämä tapahtui noin klo. 11.30
Heh. Taas minä :). Viimeisen kuukauden sisällä olen käynyt kaksi kertaa seinäjoella ja molemmilla kerroilla bongasit mut.

Pongattu Tampereen Turtolan Citymarketissa 19.11 n. klo 17.30-18. Nahkatakkinen mies pakkispipo päässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom