Ei kun sulle kaverit vähän ilkeästi vastailivat, otin ne pois.masa00 sanoi:ai siis kenelle vittuilla? Jos tota mulle tarkotit...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kun sulle kaverit vähän ilkeästi vastailivat, otin ne pois.masa00 sanoi:ai siis kenelle vittuilla? Jos tota mulle tarkotit...?
Nyt mä oon kyl ihan pihalla? Siis joku on vittuillut mulle mun viesteistä vai? Enpä kyl kerenny niitä lukemaan jos asia näin on...Mike sanoi:Ei kun sulle kaverit vähän ilkeästi vastailivat, otin ne pois.
Ei mitään, unohda koko juttu. Ei mitään dramaattista.masa00 sanoi:Nyt mä oon kyl ihan pihalla? Siis joku on vittuillut mulle mun viesteistä vai? Enpä kyl kerenny niitä lukemaan jos asia näin on...
Asia kunnossa!Mike sanoi:Ei mitään, unohda koko juttu. Ei mitään dramaattista.
Dr_Anabolic sanoi:ASTA-messuilla viime viikonloppuna Tampereella oli ainakin yksi Pakkis-paitainen.
Älä muuta sano! Mun ekat ja vikat messut Tampereella ainakin näytteilleasettajana. Eläkeläisiä ja muuten-vaan-haahuilijoita paikka täynnä...:(kiukas sanoi:Tämä noheva taistelija ilmottautuu! Oli muuten aikas paskat messut.
B.O.S.S. sanoi:Kahlaajalintu tai hänen kaksoisveljensä kisahallilla tänään n. klo 1700. Punppaili jonku TYTÖN kanssa!
Bonehead sanoi:Iivili, Gillyanne ja vielä joku kolmas naispuoleinen pakkotoistolainen bongattu oulun kantiksessa perjantaina. Ja portsarikin tais olla palstalainen.
Meitä on aikakii kaks tyyppii. Kuuraparta ja mie ja Samo rupee varmaan myös käymään 3 äffässa. Eli varmaan bongasit kuuraparra.Spitium sanoi:3F:n salilla heebo tutun logon kanssa ;) Olisihan se pitänyt arvata Näkyillään taas :thumbs:
Spitium sanoi:3F:n salilla heebo tutun logon kanssa ;) Olisihan se pitänyt arvata Näkyillään taas :thumbs:
Kuuraparta sanoi:Minähän se. Ihme ettet ole aikaisemmin huomannut minua tiskin takana P-logolla varustettuna ;)
Koitas saada ittes kuntoon & muuten juteltiin aikasemminkin jotain treenaamisesta
JP Fux sanoi:Meitä on aikakii kaks tyyppii. Kuuraparta ja mie ja Samo rupee varmaan myös käymään 3 äffässa. Eli varmaan bongasit kuuraparra.
okSpitium sanoi:Tuuppa taputtaan olkapäälle (mut ei kipeälle eli oikealle puolen;) ), kun kävelet vastaan...Kuuraparta kyllä antanee terävimmät tuntomerkit Toistaiseksi varmin tuntomerkki on kantoside...
Heh. Taas minä . Viimeisen kuukauden sisällä olen käynyt kaksi kertaa seinäjoella ja molemmilla kerroilla bongasit mut.alessi sanoi:Oltiin perjantaina kaverien kans Seinäjoella Torikeskuksen Hesessä syömässä, ja yks kavereista bongas pakkispipon, tämä tapahtui noin klo. 11.30