Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Jos masantilla oli massakaus niin mitäs haittaa yhestä patukasta muka olisi? Parempi sekin kuin kuihtuminen:D

edit. Mä olen taas pistämässä nokkaani joka paikkaan. Sori pojat :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yhtä#Hauista Et ole sattunut olemaan pommi-baarin viereisessä vaatemyymälässä töissä?

JSL_84 sanoi:
Yhtä#Hauista Et ole sattunut olemaan pommi-baarin viereisessä vaatemyymälässä töissä?

On se siellä töissä, ja se on tuo Sport-Heavyn kauppa joka tosta banneristakin löytyy. ;)

Timba79 sanoi:
On se siellä töissä, ja se on tuo Sport-Heavyn kauppa joka tosta banneristakin löytyy. ;)

Juu niinhän se on Sport-Heavy, mut tuli täydellinen katkos ja unohdin....

Jerska sanoi:
Jos sillä oli täysin mustat ulkoilukuteet ja jos se juippi polki kohti etelää niin sitten se olin minä. Tai ainakin luulen niin... :) Sitä kautta poljen koti-työ -väliä.

Mustat kuteet oli. Mullakin oli P-pipo päässä, mutta kapinallisesti pidän logoa oikean korvan kohdalla. Joten et varmaan sitä huomannut. :)

hash pipe sanoi:
Mustat kuteet oli. Mullakin oli P-pipo päässä, mutta kapinallisesti pidän logoa oikean korvan kohdalla. Joten et varmaan sitä huomannut. :)
Joo en huomannut. En ole Oulussa nähnyt vielä yhdelläkään Pakkis-kuteita päällä mutta eiköhän niitäkin rupea jo olemaan muillakin. Pitääpä olla silmät tarkkana liikenteessä :)

Bongattu Turusta pakkislippispäinen mieshenkilö stokkan sisäänkäynnin edestä. Matka jatkui stokkan vessan ohi koukaten Royal Gardeniin jossa mysteerihenkilö tilasi buffetin. Annos koostui pääasiassa possusta, härästä sekä friteeratuista kanapaloista. Tuhdin aterian jälkeen mysteerihenkilö haahuili hansan edustalla käyden välillä hakemassa Foljasta tikkuja sytyttääkseen tupakit. Luotettava lähde kertoi että henkilö todennäköisesti suunnittelisi kaksia treffejä tälle iltaa. Treffit olisivat vielä varmistamattomien tietojen mukaan neljännettoista tälle viikolle.

Kuka tunnustaa?

keijo s sanoi:
Bongattu Turusta pakkislippispäinen mieshenkilö stokkan sisäänkäynnin edestä. Matka jatkui stokkan vessan ohi koukaten Royal Gardeniin jossa mysteerihenkilö tilasi buffetin. Annos koostui pääasiassa possusta, härästä sekä friteeratuista kanapaloista. Tuhdin aterian jälkeen mysteerihenkilö haahuili hansan edustalla käyden välillä hakemassa Foljasta tikkuja sytyttääkseen tupakit. Luotettava lähde kertoi että henkilö todennäköisesti suunnittelisi kaksia treffejä tälle iltaa. Treffit olisivat vielä varmistamattomien tietojen mukaan mukaan neljännettoista tälle viikolle.

Kuka tunnustaa?
:lol2: Luotettavien lähteiden mukaan kyseisen pakkislippispäisen henkilön seurassa oleva kaljupäinen mieshenkilö kävi hoitamassa tarpeet stokkan vessaan, jonka jälkeen hän määrätietoisilla askelilla tallusteli Royal Gardeniin, jossa tämä lapioi valonnopeudella kiinalaisilla puikoilla 1.5kiloa friteerattua kanaa kaasariin.

Varmistamattomat tiedot eivät pidä ihan paikkaansa, pakkislippispäinen henkilö huhujen mukaan optimoi ajankäytön, ja lyöttäytyy tänään kahden naishenkilön hemaisevaan seuraan.

maki sanoi:
Bongattu tänään Vaasan Euromarketissa nuorehko miesihminen & Pakkis-pipo.
Tunnustan. Mulla ei ole kyllä mitään hajua kuka sä olit :)

Mr.Referee sanoi:
Tuolla on tullut oltua pakkis-hupparin kanssa... Vähän liikaakin on saanut käydä sairaalassa :(

Mut voi se jokin muukin kaljupää olla... tarkempaa kuvausta..

Mullakin 3kk treenitauko kroonisen poskiontelontulehduksen vuoksi..

Komean näköinen uros se oli, reilu 180cm pitkä ja paino varmaan reilu 100kg.. :haart: :whip: hirvee sonni!

Mä olin se epämääräisen näköinen pitkä ja levee tyyppi siinä päivystysluukulla..

Jyskälässä reitattu pakkislainen ravinteli Matsissa baaritiskillä jo alkuillasta hakemassa kurasankoa alakerran huontovointiselle, lisäksi muutamia paidattomia takapihalle ramppaavia... :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom