Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
masa00 sanoi:
Bongattu pakkis-pipo päässä nuori mies dallaamassa huopalahden asemalla lauantai-iltana noin 18.15.Katselit selectan välipala-automaattia ykkös raiteella kun ite olin kolmos raiteella venailemassa junaa.

Meikäläinenhän se siellä vissiin kuolannut suklaapatukoiden perään :D

mihinkäs se "isokokoinen" tai "massiivinen" unohtu? ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helga sanoi:
Eilen eli 4.10. tuli JKL:n Kauppakadun yläpäässä vähän Makuunista yliopistolle päin vastaan pakkispipoinen körmy :) Vaatetus oli tumma, pituutta about 170+ ja ulkonäöstä tuli vähän Mike mieleen :D Ainakin kaukaa... Ja pipossa oli punainen P. Ilmianna itsesi

Samainen körmy bongattu tänäänkin melkein samaan aikaan eli siinä klo 16-16.30. Nyt on jo aika itsensäpaljastautua ;)

Dreamer sanoi:
Viime perjantaina noin 16-17 Tampereen Turtolan Citymarketissa saapasteli joku nuorehko mies pakkispaita päällä.

En tullut juttelemaan, oli kiire. Syyllinen ilmoittautukoon!

Pienellä viiveellä tulee mutta se olin minä...

31.10.2005 maanantaina noin. klo 13.30 bongattu nuori kaunis nainen sotkemassa mammapyörällä punainen P otsassa Jyväskylässä Pitkäkatu 18-22 Ammattikorkeakoulun Musiikin laitoksen pääoven edustan kohdalla keula kohti koillista. :arvi:

edit. eiosatakayttaapilkkua.com mut ei jaksa korjata

Tänään 21-22 aikaan Tapiolan essolla iss:n kamoissa p-lippiksellä varustettu leveäharteinen kaveri. Kuka tunnustaa?

Kaira sanoi:
31.10.2005 maanantaina noin. klo 13.30 bongattu nuori kaunis nainen sotkemassa mammapyörällä punainen P otsassa Jyväskylässä Pitkäkatu 18-22 Ammattikorkeakoulun Musiikin laitoksen pääoven edustan kohdalla keula kohti koillista. :arvi:

edit. eiosatakayttaapilkkua.com mut ei jaksa korjata

Jos lukaset vähän taakseppäin tätä ketjua niin huomaat että sama bongaus tehty myös muina päivinä. Eli 99% varmuudella oli Yhtä#Hauista.

WastingTime sanoi:
Meikäläinenhän se siellä vissiin kuolannut suklaapatukoiden perään :D

mihinkäs se "isokokoinen" tai "massiivinen" unohtu? ;)
ai niin joo,sori.Se oli vain ohi menevä hetki, jäin tuijottamaan isoa punaista p-logoa pipossasi ja sitten olit jo poissa....:hyper:

Ps.Ite kattelen kans välillä niitä automaatteja himoiten suolapähkinöitä ja suklaapatukoita aamuisin ku tuun duunista.

Turussa 28.10 eli perjantaina Hansakorttelissa nähty abaut klo 18.00 joku pakkispipoinen tyyppi! Kävelit H&M:än ohi, ja näin vilaukselta.

Studia messujen edessä seisoskeli joku äijä napit korvilla ja pakkispipo päässä. Käänty just ku oltas menty juttelee, ei sit.

Weak bongattu pakkiksen kaupassa ja Mike, sekä Weismuuulller! Voitin ton Weakin NHL:ssä, vaikken oo koskaan ennen X-Boxin ohjaimiin ees tarttunu. Ylänurkka soi.

Homo! Mää tasotin just ku lopetin. 1-1. Ja mää en oo pelannu koko paskaa ku 15min ennenku tulit sinne :)

Bongattu Heinosen Tommi vähän vajaa kahdeksan Rautatietorin metroasemalla metroa Ruoholahteen venailemassa. Tais siinä muutama katse vaihtua :D. (olettaen että Tommi on pakkislainen)

-Marchi- sanoi:
Studia messujen edessä seisoskeli joku äijä napit korvilla ja pakkispipo päässä. Käänty just ku oltas menty juttelee, ei sit.

Weak bongattu pakkiksen kaupassa ja Mike, sekä Weismuuulller! Voitin ton Weakin NHL:ssä, vaikken oo koskaan ennen X-Boxin ohjaimiin ees tarttunu. Ylänurkka soi.
samat + kaupassa oli miken kanssa joku tyyppi istuskelee sohvalla

Luulen bonganneeni Hulkin Mayor'silla äskettäin. Mä oon onneton tunnistamaan ketään kuvien perusteella ja ei sitten tullut kysyttyä. Oli kuka hyvänsä, treenasi ainakin kovaa ja tämän perusteella epäilinkin Hulkiksi. :D .

Patteri_ sanoi:
Savonlinnan ammattikoulun ruokalas näky hirmunen äijän gorilla :D
Murikka tais olla nickiltään :D

Taidat tarkoittaa Jp Fuxia.

emex sanoi:
Luulen bonganneeni Hulkin Mayor'silla äskettäin. Mä oon onneton tunnistamaan ketään kuvien perusteella ja ei sitten tullut kysyttyä. Oli kuka hyvänsä, treenasi ainakin kovaa ja tämän perusteella epäilinkin Hulkiksi.
LOL! :lol2:

Vedin juuri äsken uuden ohjelman ensimmäisen vetävien lihasten treenin aivan kokeilupainoilla. En edes jaksanut pahemmin psyykata itseäni sarjoja varten, ja jätin sarjat melko vajaiksi. Pohdiskelin sitten treenin jälkeen endorfiinihuuruissa kuinka mukavaa onkaan kun ensimmäistä kertaa todella pitkään aikaan ei tarvitse tehdä sarjoja kuolemaan saakka (kuten Doggcrappissa 13 kuukauden ajan tein). Ymmärtänet siis että putosin aika totaalisesti, kun avasin sitten kotiin tultuani Pakkiksen ja täällä joku kuvailee treeniäni kovaksi. :D

-Marchi- sanoi:
Jos äijällä oli vihreä takki päällä, niin se oli varmaankin minä. OMG! mut on bongattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom