Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu eilen illalla kuuden ja seitsemän välillä Pakkispaitainen mieshenkilö Oulun Urheilutalolla. Taisi olla selkätreeni menossa:whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike bongattu Kampin S-marketissa eilen 21:n aikoihin (jos nyt oikein muistan).

:thumbs: pistin Pakkikselle, mutta mitäpä siinä kassajonossa muuta. Pieneksi mieheksi iso heppu :D

KrisuK sanoi:
Mike bongattu Kampin S-marketissa eilen 21:n aikoihin (jos nyt oikein muistan).

:thumbs: pistin Pakkikselle, mutta mitäpä siinä kassajonossa muuta. Pieneksi mieheksi iso heppu :D
Juu, moikatkaa aina vain kun näätte meitsin. Musta on hauskaa huomata miten paljon pakkislaisia on jokapaikassa. Olen pieni pieni mies.

Bongattu tänään klo. 15-16 Joensuun fittness & aerobic clubilla kaksi pakkislaista. Toinen oli ilmeisesti Jatkuvuus galleriakuvien perusteella, toisesta en tiedä mutta ainakin oli pakkispaita päällä ja treenasi selkää. Veikkaisin että oli siellä muitakin, mutta en ainakaan tunnistanut ketään.

Edit: Niin ja siis itse olin se jalkoja treenaileva kynis :nolo:

Tänään seinäjoen Anttilas DVD-osastolla pakkispipo bongattu klo. 11.00-13.00 :eek: Ekan kerran näin Seinäjoella muita pakkislaisia.

Dragon sanoi:
Bongasin Ma_ria:n Joensuun keskustan sittarissa.

Olet kyllä bongannu jonkun ihan toisen. Mun liikkumiset täällä Joensuussa ollessa rajoittuu välille kämppä-työpaikka-sali. Ikävä tuottaa pettymys :D

Andy- sanoi:
Bongattu tänään klo. 15-16 Joensuun fittness & aerobic clubilla kaksi pakkislaista. Toinen oli ilmeisesti Jatkuvuus galleriakuvien perusteella, toisesta en tiedä mutta ainakin oli pakkispaita päällä ja treenasi selkää. Veikkaisin että oli siellä muitakin, mutta en ainakaan tunnistanut ketään.

Kyllähän se Jatkis oli. Me oltiin Jatkuvuuden kanssa treenailemassa just tuohon aikaan. Että oikeassa olit, olihan siellä muitakin pakkislaisia Jatkuvuuden ja tuon pakkispaitaisen jäbän lisäksi ;)

Muljahtipa mieleen että täällähän voisin udella siitä otaniemen mysteerisestä pakkiksen kävijästä. Olin männä talvena duunissa biologinkujalla ja kävin siinä vieressä syömässä ruokalassa ja siellä kävi harvase päivä pakkispaita päällä syömässä joku tummatukkainen heppu. kerkesin jo veikata sen Tomiksi muta eipä ainakaan tunnustanu olevansa :)

alessi sanoi:
Tänään seinäjoen Anttilas DVD-osastolla pakkispipo bongattu klo. 11.00-13.00 Ekan kerran näin Seinäjoella muita pakkislaisia.
Se olin minä Seinäjoella käymässä :) . Melkein arvasin että mut bongattiin kun joku katsoi mua pitkään tällä ilmeellä: :eek: . Olisit tullut jutuille.

J-2 sanoi:
Se olin minä Seinäjoella käymässä :) . Melkein arvasin että mut bongattiin kun joku katsoi mua pitkään tällä ilmeellä: :eek: . Olisit tullut jutuille.

En mä viittiny oon nii huono juttelemaan vieraille ihmisille :D

La illalla bongattu Porin Huntersissa yks heppu pakkis (t?)paita päällä ja jonkinmoinen tukisukan oloinen pipo päässä. Mä sit vaan nurkkapöydässä keskityin olennaiseen...

pienipäivänsäde sanoi:
Niin, kukas hirmuinen kaljupää oli Porin terveyskeskuksessa? Mulla oli valkoinen gasp huppari ja katseemme kohtasivat päivystysluukun kohdalla, kun tulit ovesta sisään. :kuola:

Oliko rakkautta ensisilmäyksellä? :haart:

ma_ria sanoi:
Olet kyllä bongannu jonkun ihan toisen. Mun liikkumiset täällä Joensuussa ollessa rajoittuu välille kämppä-työpaikka-sali. Ikävä tuottaa pettymys :D
Faak... no aika samannäköinen mimmi kuitenkin.

pienipäivänsäde sanoi:
Niin, kukas hirmuinen kaljupää oli Porin terveyskeskuksessa? Mulla oli valkoinen gasp huppari ja katseemme kohtasivat päivystysluukun kohdalla, kun tulit ovesta sisään. :kuola:

Tuolla on tullut oltua pakkis-hupparin kanssa... Vähän liikaakin on saanut käydä sairaalassa :(

Mut voi se jokin muukin kaljupää olla... tarkempaa kuvausta..

Mellunmäen metroasemalla oli viime sunnuntaina joku Pakkispipolla varustettu nuori kolli kainalosauvojen ja tytön kera, n. klo 18.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom