Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, moikatkaa aina vain kun näätte meitsin. Musta on hauskaa huomata miten paljon pakkislaisia on jokapaikassa. Olen pieni pieni mies.KrisuK sanoi:Mike bongattu Kampin S-marketissa eilen 21:n aikoihin (jos nyt oikein muistan).
:thumbs: pistin Pakkikselle, mutta mitäpä siinä kassajonossa muuta. Pieneksi mieheksi iso heppu :D
Dragon sanoi:Bongasin Ma_ria:n Joensuun keskustan sittarissa.
Andy- sanoi:Bongattu tänään klo. 15-16 Joensuun fittness & aerobic clubilla kaksi pakkislaista. Toinen oli ilmeisesti Jatkuvuus galleriakuvien perusteella, toisesta en tiedä mutta ainakin oli pakkispaita päällä ja treenasi selkää. Veikkaisin että oli siellä muitakin, mutta en ainakaan tunnistanut ketään.
Se olin minä Seinäjoella käymässä . Melkein arvasin että mut bongattiin kun joku katsoi mua pitkään tällä ilmeellä: . Olisit tullut jutuille.alessi sanoi:Tänään seinäjoen Anttilas DVD-osastolla pakkispipo bongattu klo. 11.00-13.00 Ekan kerran näin Seinäjoella muita pakkislaisia.
J-2 sanoi:Se olin minä Seinäjoella käymässä . Melkein arvasin että mut bongattiin kun joku katsoi mua pitkään tällä ilmeellä: . Olisit tullut jutuille.
pienipäivänsäde sanoi:Niin, kukas hirmuinen kaljupää oli Porin terveyskeskuksessa? Mulla oli valkoinen gasp huppari ja katseemme kohtasivat päivystysluukun kohdalla, kun tulit ovesta sisään.
Faak... no aika samannäköinen mimmi kuitenkin.ma_ria sanoi:Olet kyllä bongannu jonkun ihan toisen. Mun liikkumiset täällä Joensuussa ollessa rajoittuu välille kämppä-työpaikka-sali. Ikävä tuottaa pettymys :D
pienipäivänsäde sanoi:Niin, kukas hirmuinen kaljupää oli Porin terveyskeskuksessa? Mulla oli valkoinen gasp huppari ja katseemme kohtasivat päivystysluukun kohdalla, kun tulit ovesta sisään.
mho sanoi:Mike bongattu uusimmasta Tietokone-lehdestä :D