Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
mho sanoi:
Mike bongattu uusimmasta Tietokone-lehdestä :D
Piti oikein toiseen kertaan selata että pisti silmään :D Siellähän se mike poseerasi 'Bodarinpeukku' pystyssä :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Kirjoittiko ne ollenkaan sitä mitä sanoin, eli että ne kalorinpoltot yms ovat aika valheellisia niissä mittareissa.
:offtopic: kyllä kait ne suuntaa aika hyvin antaa?

neutraali sanoi:
:offtopic: kyllä kait ne suuntaa aika hyvin antaa?
No eihän ne nyt anna mitään suuntaa mihinkään. Ei pelkästä sykkeestä voi millään kertoa miten paljon kaloreita kulutettiin. Nuo perustuu vain painon ja pituuden antamiin arvoihin, etenkin lihaksikkaammilla noi heittää häränpersettä kun paino lasketaan rasvaksi.

Bongattu kiireinen naisihminen Jyväskylän Forumissa, muuta ei ehtinyt nähdä kuin pipon ja perseen. Siis kello 11.00 26. lokakuuta 2005.

Bongattu Pakkis-pipoinen mieshenkilö polkemassa polkupyörää Oulussa kaukovainiolla, ampuhaukantiellä eilen 26.10 n. klo 16.03.
Rupesin jo huolestuun, etten koskaan bongaa ketään.

JSL_84 sanoi:
Bongattu kiireinen naisihminen Jyväskylän Forumissa, muuta ei ehtinyt nähdä kuin pipon ja perseen. Siis kello 11.00 26. lokakuuta 2005.

Oisko ollu Hippo? Sillä on pakkispipo ja AINA kiire! ;) :D

hash pipe sanoi:
Bongattu Pakkis-pipoinen mieshenkilö polkemassa polkupyörää Oulussa kaukovainiolla, ampuhaukantiellä eilen 26.10 n. klo 16.03.
Rupesin jo huolestuun, etten koskaan bongaa ketään.
Jos sillä oli täysin mustat ulkoilukuteet ja jos se juippi polki kohti etelää niin sitten se olin minä. Tai ainakin luulen niin... :) Sitä kautta poljen koti-työ -väliä.

Tänään Kuopion amiksella bongattu noin kello 17-17.30 paksun (ei läskiä) näkönen mies jolla gaspin paita päällä sekä tummat housut jalassa. Olisiko kenties pakkislainen?

Seppolan messut torstaina. Sälli pakkis hupparissa. Mitä vittua!??? Ostit suklaapatukan??WTF? Olisit edes vetäny fastin heraa sheikkeristä. ;)

Ha haa, bongaus nolla on siis rikki. Vituttaa muuten nykyään kulkea Jyväskylässä kun koko ajan tulee kyylättyä että missähän se Timba79 nyt tulee vastaan. :D

JSL_84 sanoi:

Taas minä!!!! :hyper: Oli muuten kamala kiire!! Tulin aamulla yhestä tentistä ja piti hakea jotain välipalaa supermarketista ja lukea iltapäivän näyttökokeeseen :jahas: Prkl mikä päivä, ja mikä kelikin viel oli!!! :curs:

jambo sanoi:
Seppolan messut torstaina. Sälli pakkis hupparissa. Mitä vittua!??? Ostit suklaapatukan??WTF? Olisit edes vetäny fastin heraa sheikkeristä. ;)

Ha haa, bongaus nolla on siis rikki. Vituttaa muuten nykyään kulkea Jyväskylässä kun koko ajan tulee kyylättyä että missähän se Timba79 nyt tulee vastaan. :D
Busted.
Kukas sinä sitten olit?
En kerennyt aamulla miksaamaan mitään drinkkejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom