Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Voitaisko sopia sellanen päivä vaikkapa kaupunkikohtaisesti, että kaikki sen kaupungin "pakkislaiset" laittas paitaa tai pipoa päälleen (paita ehkä vähän huono näin talviaikaan), jotta sitten vois tunnistella vastaantulijoita? :D Mä oon tulossa vainoharhaseks, kun kuvittelen aina näkeväni pakkislaisia, jos äijä on jotenkin tutunnäkönen ja vielä skrode päälle.. :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ZweCCo sanoi:
Lasketaanko täällä nettibongauksetkin? Yks päivä nimittäin satuin näkemään Hulkin kuvat galleriassa. :D

Se perhana piilottelee siellä jollain muulla nikillä :D

Arvasin että heti joku/jotkut alkaa ihan käet hiessä ettiä sitä. :D

EDIT: Itseasiassa kun nyt vähän tutkin uudestaan ton nickin takana olevia kuvia niin ei tuo hulkki edes ole. :eek: Vähän aikaa sitten tuolla oli kuvana tuolla hulkin kotisivuillakin oleva tuplat edestä poseeraus ja sitten tollanen epämääränen penkkikuva josta ei voi tunnistaa. Nyt olikin toinen penkkikuva missä näkyy tatuointi jota ei kai Hulkilla ole. Mielenkiintoista pistää toisten kuvia omien joukkoon galleriaan.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=kynis

Penuhitteri sanoi:
Jyskälässä reitattu pakkislainen ravinteli Matsissa baaritiskillä jo alkuillasta hakemassa kurasankoa alakerran huontovointiselle, lisäksi muutamia paidattomia takapihalle ramppaavia... :jahas:

No se olin minä ja se oli ihan rehellisesti sanottuna löylyvesikippa saunaan. :D

Etkai se ollut sinä joka sanoi "me voitettiin" ja paiskattiin kättä?

ZweCCo sanoi:
EDIT: Itseasiassa kun nyt vähän tutkin uudestaan ton nickin takana olevia kuvia niin ei tuo hulkki edes ole. :eek: Vähän aikaa sitten tuolla oli kuvana tuolla hulkin kotisivuillakin oleva tuplat edestä poseeraus ja sitten tollanen epämääränen penkkikuva josta ei voi tunnistaa. Nyt olikin toinen penkkikuva missä näkyy tatuointi jota ei kai Hulkilla ole. Mielenkiintoista pistää toisten kuvia omien joukkoon galleriaan.

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=kynis

jep tuolla aiheesta lisää http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=34521&page=21&pp=10

pienipäivänsäde sanoi:
Mullakin 3kk treenitauko kroonisen poskiontelontulehduksen vuoksi..

Komean näköinen uros se oli, reilu 180cm pitkä ja paino varmaan reilu 100kg.. :haart: :whip: hirvee sonni!

Mä olin se epämääräisen näköinen pitkä ja levee tyyppi siinä päivystysluukulla..

6 viikkoa ittellä tällä hetkellä yläkropasta taukoa olkapään takia, maanantaina lisätutkimusta...

nyt alko mielenkiinto lisääntyä, meinaan eka en uskonu sitä kuolaavaa smile-faceiä ittestä, mutta voihan se olla :D ja tarkennukseksi vielä, kai nimimerkin takana on nais-sukupuolen omaava henkilö? :haart:

Bongattu pakkis-pipo päässä nuori mies dallaamassa huopalahden asemalla lauantai-iltana noin 18.15.Katselit selectan välipala-automaattia ykkös raiteella kun ite olin kolmos raiteella venailemassa junaa.

Timba79 sanoi:
No se olin minä ja se oli ihan rehellisesti sanottuna löylyvesikippa saunaan. :D

Etkai se ollut sinä joka sanoi "me voitettiin" ja paiskattiin kättä?

En ollut, tarkkasilmäisenä tyttönä vaan huomasin että jepet täällä tytöt tuolla:)

Pakkislainen bongattu viimeyönä. Nyt en piru saa baarin(/ravintolan?) nimeä päähän, mutta makkaratalossa oli. Portsarilla pakkispipo :rock:

Edit: Niin siinä Helsingissä siis.. :D

Mr.Referee sanoi:
nyt alko mielenkiinto lisääntyä, meinaan eka en uskonu sitä kuolaavaa smile-faceiä ittestä, mutta voihan se olla :D ja tarkennukseksi vielä, kai nimimerkin takana on nais-sukupuolen omaava henkilö? :haart:

Ikävä kyllä ruma mies ja kuolahymiön heitin ihan läpällä... :lol2:

Sori, jos tuotin pahan pettymyksen..

pienipäivänsäde sanoi:

Arvasin. :D Kukaan ei ole vielä tunnistanut olevansa torstailta se kuopion amiskalla näkynyt mies jolla harmaa gaspin paita päällä? :evil:

pienipäivänsäde sanoi:

Elämä on :hyper: noh, se varmaan selittää miksen bongannu sua... :rolleyes:

Ja bongauksia Porin baareista. Kaksi henkilöä tunnustivat olevansa pakkiksen kantiksia. yksi iso mies ja sit joku nainen joka otti kädestä kiinni ja ilmoitti bonganneensa mut... :kippis1:

Mike bongattu Kampin mäkistä tänään puoli neljän aikoihin viehättävän naisihmisen seurasta.

niklas86 sanoi:
Pakkislainen bongattu viimeyönä. Nyt en piru saa baarin(/ravintolan?) nimeä päähän, mutta makkaratalossa oli. Portsarilla pakkispipo :rock:

Edit: Niin siinä Helsingissä siis.. :D

Minähän se. Hyvässä ja pahassa. Hyvä pipo, huono paikka.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom