Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Gdane sanoi:
Tää on niin just tätä! Äijä on taas niin perisuomalainen jässikkä ettei mitään rajaa. Kokoa on ja voimaa mutta eheihän sitä voi millään kenellekään myöntää. Ihme juttu.

Ps. Oikeesti. Myönnä jo. Olet sinä iso :D omasta mielestäsikin.

Hmm.. Jos neutris on oikeasti noin vaatimaton, se selittää vähän erilaista näkemystä jässiköistä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osallistutaan nyt bongauskeskusteluun :) Törmäsin lauantaina Ironbuttiin Ison Omenan Satsilla :D

ZannaZ sanoi:
Elä selitä! Kuitenkin olit mua siä varta vasten kuvaamassa :D :lol2: :hyper:
Siinähän kävi näin:Sä näit kameran ja ryntäsit tahallas eteen.Pieni linssilude ;)

Örkki sanoi:
Melko lähelle vähä yli 180 olen. :)

176cm.. :D Yllä valkonen paita jossa vihreät hihat. No niin, kuka prkl tunnustaa sanoneensa sen pienuus-jutuni?! :D

Geratherm sanoi:
176cm.. :D Yllä valkonen paita jossa vihreät hihat. No niin, kuka prkl tunnustaa sanoneensa sen pienuus-jutuni?! :D

Ei sekään tyyppi ollu koolla pilattu joka uhoili mennessään (kuten en minäkään). Varmaan sitä jurppi se kun hällä ei henkilökohtaisesti riitä kantti pitämään pipoa päässä, vaikka haluaisi... Nyt sinä uhoilija nosta vaan päätä pystyyn ja ryhdistäydy ja hanki pakkiksen kaupasta pipo. Jookosta? :D

Wondadog sanoi:
Hmm.. Jos neutris on oikeasti noin vaatimaton, se selittää vähän erilaista näkemystä jässiköistä :D

Joo, negatiiv...eikun neutraali on ihan sairaan herkkä pikku mörökölli. Punastuisi ja hihittelisi tyttömäisen vienosti jos kehuisit sitä noin päin naamaa. :lol2:

Välipäivinä neutraali harrastaa. :)

TI: Satubaletti
TO: Kuviokellunta
LA: Curling
SU: Puudelin ja nenäliinapaketin kanssa menneen viikon salkkarit ja kaun./rohk nauhalta.

Neutraalilla menee tosiaan toi "VAATIMATTOMUUS" koon suhteen vähän jo koomisiin mittasuhteisiin. Natuksi ole vaan tyytyväinen vaikka olis läskit ja nesteet jos ei ton enempää roiku. ;) :D

maximillian sanoi:
Välipäivinä neutraali harrastaa. :)

TI: Satubaletti
TO: Kuviokellunta
LA: Curling
SU: Puudelin ja nenäliinapaketin kanssa menneen viikon salkkarit ja kaun./rohk nauhalta.

Hei mehä ollaan neutriksen kanssa samalla kuviokellunta kurssilla <3

Bongattu pakkislainen kaisaniemessä yliopistonkadulla tänään! Katseemme kohtasivat n.klo 13.00, kun kävelit kohti yliopistoa ja minä sieltä poispäin. Pakkisrekvisiittaa ei ollut kummallakaan, mutta olen nähnyt sinut mm. pakkisristeilyn kuvissa. Pitkä mies, ja tosiaan noissa kuvissa esiintyi varmaan jokaisessa. Ensimmäinen reaktio: Onpa tutun näkönen, kuka, kuka (mulla on niin hyvä naamamuisti) ja sitten: Pakkis! :D TUNNUSTA!

Kuli sanoi:
Mitä helvettiä piekseekö Gillyanne mirriänsä mattopiiskalla?

:Sadomasokisti: :lol2:

vond sanoi:
Eilen nuori, sporttisen näköinen heppu Pakkis-pipo päässä Ison Omenan Stadiumissa. Kuka tunnustaa? :-)
Minähän se olin mikäli bongaus tapahtui joskus 18-20 välillä... epätoivoisesti yritin löytää hyvännäköistä tuulipukua, mutta mahdoton tehtävähän se oli :(

SDM sanoi:
Tänään kuopion kopiksen kahvilassa isokokonen kaveri veteli sheikkeristä jottain(tuskin ainakaan kahvia:D)ni ajattelin, että olis joku pakkislainen ollu...?
Olisinkohan ollu minä? :nolo: Toi "isokokoinen" vähän hämäs, mutta juon kopiksen kahvilas usein drinksuja :kippis1:
Moikkaa seuraavan kerran ku näät? En tunen kuopiosta montaakaan reenaajaa, kun uus olen.

Tänään bongattu pakkispipoinen tytteli mankeloimassa mammapyörällä JKL:n keskussairaalan mäkeä hikihatussa, kiire kouluun? :) Taisi olla itse Yhtä#hauista!?

Pitkä mies pitkässä parrassa pipo päässä city-käytävässä, sut on bongattu!

Heei, nyt ollaan oltu Helgan kanssa bongaamassa samaa yksilöä. Olin lähdössä Ruokavinkin pihasta äsken kun samainen pakkispipotyttö sotki pyörällä Voionmaankatua kohti keskustaa:D

mxm sanoi:
Heei, nyt ollaan oltu Helgan kanssa bongaamassa samaa yksilöä. Olin lähdössä Ruokavinkin pihasta äsken kun samainen pakkispipotyttö sotki pyörällä Voionmaankatua kohti keskustaa:D

Vielä kun bongataan toisemme joku päivä ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom