Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Grosskopf sanoi:
Suortti treenaili tänään Vuosaaren Urheilutalolla. Olitko, olitko ??
Hä? Ei mulla ollu ees pakkispaitaa. Jos bongattu kiroili ja hikoili törkeesti, se olin luultavasti minä.

Oon miettiny jo pitkään kuka sä sielä olit, mutta mulla ei ole oikeasti harmaintakaan aavistusta :confused: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
suortti sanoi:
Hä? Ei mulla ollu ees pakkispaitaa. Jos bongattu kiroili ja hikoili törkeesti, se olin luultavasti minä.

Oon miettiny jo pitkään kuka sä sielä olit, mutta mulla ei ole oikeasti harmaintakaan aavistusta :confused: .

Onhan tuolla kuvaosiolla sun ylilevee selkä esillä. Kävin treenin jälkeen vielä tutkimassa sun pohjekuvia, ja aloin olemaan melko varma havainnostani.

Grosskopf sanoi:
Onhan tuolla kuvaosiolla sun ylilevee selkä esillä. Kävin treenin jälkeen vielä tutkimassa sun pohjekuvia, ja aloin olemaan melko varma havainnostani.
:nolo: ...mä en pidä enää koskaan shortseja.

Joku pakkispipoinen sälli tuli vastaan Oulun HTS:ssä, tunnusta! :D

Geratherm sanoi:
Joku pakkispipoinen sälli tuli vastaan Oulun HTS:ssä, tunnusta! :D

Lauantaina ainakin minä kävin siellä pipo päässä... Olitko sinä se tyyppi joka mutisi vastaan tullessa tyttökaverilleen :"kuinka noin pieni tyyppi kehtaa pitää Pakkis pipoa?" tai jotain sen suuntaista, PERKELE... :D

Örkki sanoi:
Lauantaina ainakin minä kävin siellä pipo päässä... Olitko sinä se tyyppi joka mutisi vastaan tullessa tyttökaverilleen :"kuinka noin pieni tyyppi kehtaa pitää Pakkis pipoa?" tai jotain sen suuntaista, PERKELE... :D

:lol2: Joo tahtoo olla kynnys pitää pakkiskamaa täällä päin päällä, mutta onhan tuota silloin tällöin uskaltautunut laittamaan päälle. :evil:

Powerhousu sanoi:
Hämeenlinnassa nuppolan Siwassa bongasin pakkishupparin joku tunti sitten. Olis pitäny tulla repäseen hihasta.

Ei saatana, kattelinkin että olen ihan varmasti tuon naaman nähny ennenkin. Kelailin että Powerhousu asuu hämeenlinnassa kanssa ja näytti kuvissa pikkusen tolta. Tunnustan tulleeni bongatuksi. :)

Örkki sanoi:

REPS... :D En ollu, se on varmaan puhunu musta.. Katseemme kyllä kohtasivat mutta puhuin ite puhelimeen niin en kerinny jäädä jutteleen. ;)

neutraali sanoi:
joo, minähän tein päätelmäni vain kuvasta joita kuva osiolla on. minä en ole jääkaapinkokoinen vaan ihan tavalisen kokoinen ihminen, painoa hieman normaalia ihmistä enemmän ja sekin mahassa ja vyötäröllä suurimmaKsi osaksi.

Hmm, eikö se aiemmin avatarina ollut selkäkuva ollut sun oma...? Kyllä siinä palaa oli moneen suuntaan..

Joops, toi selitää vähän, posekuvasta ei voi verrata samalla tavalla kuin ihmismassassa missä Fux erottui selvästi muista ikäisistään jannuista...kaverinikin tokaisi heti että "ohhoh, aika patukka", niin siksi tuntui hölmöltä puolihuolimaton dissauksesi.

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jatketaan.. :)

Örkki sanoi:
Lauantaina ainakin minä kävin siellä pipo päässä...

mäki taisin nähä sut... tai ainakaa en muista nähneeni ku yhelle pakkiksen pivon pääs. olin kyl vähä kännis et..... tyyppi oli jotai 175-180cm pitkä luulisin :D

Wondadog sanoi:
Hmm, eikö se aiemmin avatarina ollut selkäkuva ollut sun oma...? Kyllä siinä palaa oli moneen suuntaan..
on ja näkyy se tuolla profiilissa vieläkin, mutta normaali olo tilassa selkä on kuin kellä tahansa normaali ihmisellä.

Niin justiin neutris - elä usko itekkään tuohon

Sörkan S-market, maitohylly, viimevkon torstai klo 20 (?). Suht reilun kokonen möllikkö lappasi koriin Ehrmannia lihalaatikoiden (?) päälle. Päällä Davidin paita, vaaleat hiukset. Silmissä liiallisesta Pakkiksen selaamisesta aiheutunut lasittunut katse -> varma tapaus.

(ediit;vai onko se nyt Kallion Smarket, se piritorin ex-valtsu kumminkin!)

neutraali sanoi:
on ja näkyy se tuolla profiilissa vieläkin, mutta normaali olo tilassa selkä on kuin kellä tahansa normaali ihmisellä.

Tää on niin just tätä! Äijä on taas niin perisuomalainen jässikkä ettei mitään rajaa. Kokoa on ja voimaa mutta eheihän sitä voi millään kenellekään myöntää. Ihme juttu.

Ps. Oikeesti. Myönnä jo. Olet sinä iso :D omasta mielestäsikin.

Dynamite88 sanoi:
mäki taisin nähä sut... tai ainakaa en muista nähneeni ku yhelle pakkiksen pivon pääs. olin kyl vähä kännis et..... tyyppi oli jotai 175-180cm pitkä luulisin :D

Melko lähelle vähä yli 180 olen. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom