- Ikä
- 42
Amis sanoi:KUKA tunnustaa, vituttaa toi ketä sanan käyttö.
T. 18v, luku ja kirjotushäiriöinen amis.
Hehee, kerkesit ensin. Meinasin tarttua samaan asiaan. Kuka, hei se opetetaan jo ekalla luokalla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amis sanoi:KUKA tunnustaa, vituttaa toi ketä sanan käyttö.
T. 18v, luku ja kirjotushäiriöinen amis.
Tähtityttö sanoi:Kuka, hei se opetetaan jo ekalla luokalla!
Galileo sanoi:Ketä sanan käyttö on Turun suunnassa jo ihan murteessa, joten jos muutenkin käyttää puhekieltä kirjoituksessaan, ei tuo mun mielestä virhe ole. Toisaalta saatan olla puolueellinen, kun tuo omassa puheessakin esiintyy.
AGR sanoi:Ketä kiinnostaa jos joku käyttää ketä-sanaa. Turhaa nysväystä puuttua toisten kirjotustapaan. Jos on halua nysvätä niin siitä vaan virkkaamaan pitsiliinoja tai jotain.
Galileo sanoi:Ketä sanan käyttö on Turun suunnassa jo ihan murteessa, joten jos muutenkin käyttää puhekieltä kirjoituksessaan, ei tuo mun mielestä virhe ole. Toisaalta saatan olla puolueellinen, kun tuo omassa puheessakin esiintyy.
L0b0 sanoi:...... enään ........ jos puhutaan "Ketä teki sitä?", "Ketä haluaa jäätelöä", VOI LUOJA GRRR :curs:
Kieliopillisestikin vielä niin päin helvettiä ja ruman kuulosta.
Kylläpä nyt helpotti
Siis toi on jo niin päin persettä että ärsyttää varmasti kaikkia, mutta oikein käytettynä :D ketä kuulostaa normaalilta mun korviin. Eipä tolle mitään voi kun ketään ei sano kuka täällä päinTJJ sanoi:Itse Rovaniemeltä kotoisin olevana kans kuuntelin tuota ketä sanaa kun Turkuun ekaa kertaa tulin. Kamalin mitä kuulin oli jonku noin 12-v pojan suusta "Ketä ton opettajan nimi on?" Siis jestas..
No, mutta tapoja on monia, mikäs minä olen niistä valittaan, kun itsekkään en osaa kirjoittaa/puhua "oikein".
neutraali sanoi:vippi puolella on kuvia ja muistaakseni myös reenipäiväkirjakin löytyy. eli ei muuta ku vipit hommaat niin sieltä löytyy, ainakin kuvat siis. ei tässä mikään ihme juniori ole kyseessä.
Hippa sanoi:Kaikki kielioppivitutukset ja iloistukset tänne vaan: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=575776&highlight=kielioppi#post575776
Jullikka sanoi:...ZannaZ pääsi jopa yhteen kuvaan,mutta tarkotus siinä oli kyllä Teresaa kuvata ;)
joo, minähän tein päätelmäni vain kuvasta joita kuva osiolla on. minä en ole jääkaapinkokoinen vaan ihan tavalisen kokoinen ihminen, painoa hieman normaalia ihmistä enemmän ja sekin mahassa ja vyötäröllä suurimmaKsi osaksi.Wondadog sanoi:No avatarin alainen teksti osui jälleen hyvin...
Sitten ihmetellään miksi tälläkin palstalla ihan jonninjoutava ylivaatimattomuus nostaa väliin päätään...
Sen verran nyt uskallan sanoa että vaikka nyt mikään "kisakireäimenverisuonenikintyhjäksi-posettaja" ei kyseessä ollutkaan niin ensimmäinen reaktioni oli että "oho, toi ainakin erottuu poppoosta aika selkeästi".. Kaverinikin kummasteli että "onpa kaverilla hartiaa"...
Ja eikö sitten kuvista päätellen jääkaapin kokoinen ystävämme avaa sanaisen IT-tulensa... "mikään ihmejuniori ole kyseessä..."
:curs: :curs: :curs: