Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikka täs threadis puhutaankin irl bongauksista niin meikä teki taikatempun. Oon tuos miettiny, että mikä vitun jätkä roikkuu mun mesen listassa. Tänä iltana sieltä tuli sitten homoeroottiselta vivahtava kysymys: "men vem helveta är du?
". :D Olin ihan WTF? :eek: Pikainen kurkkaus miehen profiiliin... Marchi nikki siel vilahti, mutta mitäs vittua marchi tekee mun mesen listassa? :nolo: Eipä sille löytyny mitään selitystä. PWNED!

jarhu sanoi:
Vaikka täs threadis puhutaankin irl bongauksista niin meikä teki taikatempun. Oon tuos miettiny, että mikä vitun jätkä roikkuu mun mesen listassa. Tänä iltana sieltä tuli sitten homoeroottiselta vivahtava kysymys: "men vem helveta är du?
". :D Olin ihan WTF? :eek: Pikainen kurkkaus miehen profiiliin... Marchi nikki siel vilahti, mutta mitäs vittua marchi tekee mun mesen listassa? :nolo: Eipä sille löytyny mitään selitystä. PWNED!

Ja et _muka_ tienny et miks olisit mut joskus sinne liittänyt.. Äläs nyt kultamussu viitsi ;) *pusi pusi*

Tänään nähty Sotkamon kotipizzassa pakkis-pipoinen mies klo. 17.00 maissa. En oo koskaan ennen täälläpäin kenelläkään nähny pakkotoisto-vermeitä. :eek:

Tää on nyt hieman off-topic, mut jonnekin pitää avautua. Eilen, eräässä Lappeenrantalaisessa yökerhossa satuin näkemään tavallista tutumman näköisen portsarin... Hienoisen mietiskelyn jälkeenhän muistin ko. herran täällä Heikki772:sen kanssa tehneen treenivideoita! No siinä poislähtiessä sitten sanoin herralle, että saanko ihan kätellä, äijä katteli, että mikä fakin svetogorskin katunarkkari siinä seisoo, mutta sanoin sitten että: "Lappeenrannan BODY-LEGENDA" ja Ahti sitten hymyili ja käteltiin siinä. :D

\o/

Helga sanoi:
Tänään bongattu pakkispipoinen tytteli mankeloimassa mammapyörällä JKL:n keskussairaalan mäkeä hikihatussa, kiire kouluun? :) Taisi olla itse Yhtä#hauista!?

Hahaa! Tulehan Heleka jututtamaan kun ensi kerralla bongaat mut:D
On muuten saatananmoinen hiki joka aamu kun joutuu mammapyörällä sotkemaan joka ikinen aamu kouluun sinne sairaalanmäelle!!!! :hyper:

Originally Posted by Yhtä#Hauista
Hahaa! Tulehan Heleka jututtamaan kun ensi kerralla bongaat mut
On muuten saatananmoinen hiki joka aamu kun joutuu mammapyörällä sotkemaan joka ikinen aamu kouluun sinne sairaalanmäelle!!!!

Tää on nyt vähän "toisen käden " bongaus mutta epäilykseni vahvistuivat. Tässä yks aamu näin tytön rääkkäävän mammapyöräänsä ja kovasti oli pakkispipon näköinen päähine päässä.. :) jossain siinä Old Corner´s Pubin liepeillä :)

-Marchi- sanoi:
Tää on nyt hieman off-topic, mut jonnekin pitää avautua. Eilen, eräässä Lappeenrantalaisessa yökerhossa satuin näkemään tavallista tutumman näköisen portsarin... Hienoisen mietiskelyn jälkeenhän muistin ko. herran täällä Heikki772:sen kanssa tehneen treenivideoita! No siinä poislähtiessä sitten sanoin herralle, että saanko ihan kätellä, äijä katteli, että mikä fakin svetogorskin katunarkkari siinä seisoo, mutta sanoin sitten että: "Lappeenrannan BODY-LEGENDA" ja Ahti sitten hymyili ja käteltiin siinä. :D

\o/

Ahti on kunkku. Helvetin mukava äijä.

Taisi olla Pauliina Talus perjantaina samalla lennolla. Eikös Pauliinakin joskus ainakin Pakkikselle kirjoitellut? En ole nyt viimeaikoina niin ehtinyt seurailemaan tilannetta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom