- Ikä
- 47
Torstai 13.10.,porin täyspotissa pelasi vieressäni joku heppu pakkiskollege päällä red dogia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jarhu sanoi:Vaikka täs threadis puhutaankin irl bongauksista niin meikä teki taikatempun. Oon tuos miettiny, että mikä vitun jätkä roikkuu mun mesen listassa. Tänä iltana sieltä tuli sitten homoeroottiselta vivahtava kysymys: "men vem helveta är du?
". :D Olin ihan WTF? Pikainen kurkkaus miehen profiiliin... Marchi nikki siel vilahti, mutta mitäs vittua marchi tekee mun mesen listassa? Eipä sille löytyny mitään selitystä. PWNED!
-Marchi- sanoi:Ja et _muka_ tienny et miks olisit mut joskus sinne liittänyt.. Äläs nyt kultamussu viitsi ;) *pusi pusi*
Helga sanoi:Tänään bongattu pakkispipoinen tytteli mankeloimassa mammapyörällä JKL:n keskussairaalan mäkeä hikihatussa, kiire kouluun? Taisi olla itse Yhtä#hauista!?
Originally Posted by Yhtä#Hauista
Hahaa! Tulehan Heleka jututtamaan kun ensi kerralla bongaat mut
On muuten saatananmoinen hiki joka aamu kun joutuu mammapyörällä sotkemaan joka ikinen aamu kouluun sinne sairaalanmäelle!!!!
Ville1Suuri sanoi:Torstai 13.10.,porin täyspotissa pelasi vieressäni joku heppu pakkiskollege päällä red dogia.
-Marchi- sanoi:Tää on nyt hieman off-topic, mut jonnekin pitää avautua. Eilen, eräässä Lappeenrantalaisessa yökerhossa satuin näkemään tavallista tutumman näköisen portsarin... Hienoisen mietiskelyn jälkeenhän muistin ko. herran täällä Heikki772:sen kanssa tehneen treenivideoita! No siinä poislähtiessä sitten sanoin herralle, että saanko ihan kätellä, äijä katteli, että mikä fakin svetogorskin katunarkkari siinä seisoo, mutta sanoin sitten että: "Lappeenrannan BODY-LEGENDA" ja Ahti sitten hymyili ja käteltiin siinä. :D
\o/