Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tanssiva Rosvo sanoi:Pitkä mies pitkässä parrassa pipo päässä city-käytävässä, sut on bongattu!
No meitsi oli varmaan tuo lyhyt ja leveämpi, Inkerin kanssa olin paikalla.Nalle2000 sanoi:Bongattu Lauantaina Soilworkin konsertissa Helsingissä BLS-paitainen körmy, Neutraali?
Sekä samaisessa konsertissa joku lyhyempi (mutta leveä) Pakkis-pipossa ja piteli kainalossa jotain tyttöä.
Kuli sanoi:Mitä helvettiä piekseekö Gillyanne mirriänsä mattopiiskalla?
en oo körmy, enkä käy helsingissä kuin max kerran vuodessa ja kesäisin. joten en ollu minä.Nalle2000 sanoi:Bongattu Lauantaina Soilworkin konsertissa Helsingissä BLS-paitainen körmy, Neutraali?
.
Tähtityttö sanoi:Bongattu pakkislainen kaisaniemessä yliopistonkadulla tänään! Katseemme kohtasivat n.klo 13.00, kun kävelit kohti yliopistoa ja minä sieltä poispäin. Pakkisrekvisiittaa ei ollut kummallakaan, mutta olen nähnyt sinut mm. pakkisristeilyn kuvissa. Pitkä mies, ja tosiaan noissa kuvissa esiintyi varmaan jokaisessa. Ensimmäinen reaktio: Onpa tutun näkönen, kuka, kuka (mulla on niin hyvä naamamuisti) ja sitten: Pakkis! :D TUNNUSTA!
"joku" taitaa olla ihastunu.. ;)Tähtityttö sanoi:No, kuka olet?
Amis sanoi:"joku" taitaa olla ihastunu.. ;)
Routa sanoi:Jaahas, BUSTED! Jos oli eilen joskus viiden tienoilla...
midnightengine sanoi:Olisinkohan ollu minä? Toi "isokokoinen" vähän hämäs, mutta juon kopiksen kahvilas usein drinksuja :kippis1:
Moikkaa seuraavan kerran ku näät? En tunen kuopiosta montaakaan reenaajaa, kun uus olen.
Tanssiva Rosvo sanoi:juuri silloin! Mutta hymyile mies edes vähän :D
n00kie sanoi:hah, meet kahvilaan juomaan proteiinidrinkkejä?
Tähtityttö sanoi:normaalin näkönen naama
fish sanoi:"Olen kolmekymppinen, sopusuhtainen, ja minulla on normaalin näköinen naama... loistava määritelmä :D
Paras paikka koulussa viettää välituntia, ja samalla voi tyydyttää alati kasvavaa nälkäänsän00kie sanoi:hah, meet kahvilaan juomaan proteiinidrinkkejä?