Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu Lauantaina Soilworkin konsertissa Helsingissä BLS-paitainen körmy, Neutraali?

Sekä samaisessa konsertissa joku lyhyempi (mutta leveä) Pakkis-pipossa ja piteli kainalossa jotain tyttöä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nalle2000 sanoi:
Bongattu Lauantaina Soilworkin konsertissa Helsingissä BLS-paitainen körmy, Neutraali?

Sekä samaisessa konsertissa joku lyhyempi (mutta leveä) Pakkis-pipossa ja piteli kainalossa jotain tyttöä.
No meitsi oli varmaan tuo lyhyt ja leveämpi, Inkerin kanssa olin paikalla.

Kuli sanoi:
Mitä helvettiä piekseekö Gillyanne mirriänsä mattopiiskalla?

:reps: :lol2:

Tietämättömille tiedoksi, kissan tamppaaminen EI tarkoita mattopiiskalla mätkimistä, vaan jotain ihan muuta (johon ei siis liity mattopiiskaa eikä mitään muutakaan piiskaa). :D

Nalle2000 sanoi:

.
en oo körmy, enkä käy helsingissä kuin max kerran vuodessa ja kesäisin. joten en ollu minä.

Tähtityttö sanoi:
Bongattu pakkislainen kaisaniemessä yliopistonkadulla tänään! Katseemme kohtasivat n.klo 13.00, kun kävelit kohti yliopistoa ja minä sieltä poispäin. Pakkisrekvisiittaa ei ollut kummallakaan, mutta olen nähnyt sinut mm. pakkisristeilyn kuvissa. Pitkä mies, ja tosiaan noissa kuvissa esiintyi varmaan jokaisessa. Ensimmäinen reaktio: Onpa tutun näkönen, kuka, kuka (mulla on niin hyvä naamamuisti) ja sitten: Pakkis! :D TUNNUSTA!

No, kuka olet?

Tähtityttö sanoi:
No, kuka olet?
"joku" taitaa olla ihastunu.. ;) :love:

hmm joku hyvin isompi henkilö pakkispipo pällä bongattu kampin marketissa n. 19:45 näytti paljon Mikeltä!

Amis sanoi:
"joku" taitaa olla ihastunu.. ;) :love:

Olen, ja paljon vielä enemmänkin, mutta en tähän heeboon. Kiinnostaisi kuitenkin tietää, koska olen varma, että hän on se kuvissa esiintynyt heppu (kuvat kehiin!!!!). Siis pitkä, hiuksia vähän (ei kuitenkaan kalju), normaalin näkönen naama. Ja oikeasti siis PITKÄ, puolet mua pidempi.

Routa sanoi:
Jaahas, BUSTED! Jos oli eilen joskus viiden tienoilla...

juuri silloin! Mutta hymyile mies edes vähän :D

midnightengine sanoi:
Olisinkohan ollu minä? :nolo: Toi "isokokoinen" vähän hämäs, mutta juon kopiksen kahvilas usein drinksuja :kippis1:
Moikkaa seuraavan kerran ku näät? En tunen kuopiosta montaakaan reenaajaa, kun uus olen.

hah, meet kahvilaan juomaan proteiinidrinkkejä? :rock:

En tiedä oliko pakkislainen, mutta mikäli joku punttimimmi oli M&M:llä (åbossa) sininen Valentino Rossi paita päällä, ilmoittaudu! Olemuksesi häiritsi keskittymistäni.. :nolo: ;)

Joku harteikas nuorimies katsoi eilen M-junassa aika pitkään, ihan kuin olisi tunnistanut. Katseemme kohtasivat, oooh. :D

n00kie sanoi:
hah, meet kahvilaan juomaan proteiinidrinkkejä? :rock:
Paras paikka koulussa viettää välituntia, ja samalla voi tyydyttää alati kasvavaa nälkäänsä :rock:

Damn,enpä ole täällä Kouvolassa ketään bongannut,toisaalta pakkispaita on päällä lähinnä duunipaikan salilla. :)

Mutta joskus KKY:llakin jos sinne eksyn...

Tänää hervannassa joku teekkarihaalariin(?) ja pakkispipoon pukeutunu sälli käveli insinöörinkatua "ylä-ärrää" kohti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom