Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
r0hmu sanoi:
bongasin useita kymmenisä pakkislaisia fitness expossa ja maisatin xtc:tä useille :) kaikki ilmottautuvat jotka maistoivat xtc:tä? (poika vihreamustassa xtc paidassa)

Maistettu on!! Jokaista makua... Oli muuten hyvää! Noita sokerittomia vaihtoehtoja tosin sais olla enemmän...

makew sanoi:
JP Fux on kyllä kovassa kunnossa, leveä ja riskin näköinen sälli. Sanoisin, että olin tuossa 4 jannun porukassa:).
Kyl joo pisti oikein silmään, kun käveli hotellihuoneeseen sisään, että juuri ja juuri mahtui ovesta :hyper:

JH4 sanoi:
Nyt pistit aika pahan. Varmaankin päivällä olin joskus ehkä yhden pintaan tai lähelle.

Enköhän se minä sitten ollut :)

nyt JP fuxilta niitä tuloksia/mittoja :hyper: tuolta jostain vanhasta threadista luin 125kg:n penkkituloksen mutta muita ja pian :hyper:

edit: ja leukoja joskus 35..mitä sää oikeen syöt ja miten treenaat??!! :hyper:

r0hmu sanoi:
bongasin useita kymmenisä pakkislaisia fitness expossa ja maisatin xtc:tä useille :) kaikki ilmottautuvat jotka maistoivat xtc:tä? (poika vihreamustassa xtc paidassa)

Osa litkuista oli ihan kauheita! :D

huumor sanoi:
nyt JP fuxilta niitä tuloksia/mittoja :hyper: tuolta jostain vanhasta threadista luin 125kg:n penkkituloksen mutta muita ja pian :hyper:

edit: ja leukoja joskus 35..mitä sää oikeen syöt ja miten treenaat??!! :hyper:
vippi puolella on kuvia ja muistaakseni myös reenipäiväkirjakin löytyy. eli ei muuta ku vipit hommaat niin sieltä löytyy, ainakin kuvat siis. ei tässä mikään ihme juniori ole kyseessä.

neutraali sanoi:
vippi puolella on kuvia ja muistaakseni myös reenipäiväkirjakin löytyy. eli ei muuta ku vipit hommaat niin sieltä löytyy, ainakin kuvat siis. ei tässä mikään ihme juniori ole kyseessä.
sehän se kumma onkin ku tuntuu että aina jää hommaamatta :D ...ainakin toi leukatulos kuulostaa aika uskomattomalta :eek:

Onneks just ihan pari minuuttia sitten maksoin vippimaksun. Nyt kuumeisesti vaan odotan et mike lisää mut vipiks niin pääsee noita kuvia selaamaan! :evil: :kuola:

Alkuthreadin juttujen mukaan olis hyvä hankinta meikäläisellekki tuo Pakkotoisto paita.. Himo on kyllä kova mutta hintaa en oo käyny kattomassa.

e:typo

neutraali sanoi:
Joo ei tässä mikään ihmepoika olla, ihan perus treenaaja oon, vaikka tosin normaalia läskimpi.

Nakertaja sanoi:
Alkuthreadin juttujen mukaan olis hyvä hankinta meikäläisellekki tuo Pakkotoisto paita.. Himo on kyllä kova mutta hintaa en oo käyny kattomassa.

e:typo
Hinta on jo niin naurettavan alhainen ettei edes Curly-Mike thredi pysty vajoamaan niin alas. :D 15 euroahan se maksaa. Tänään tuli pakkispaita postissa ja reeneissä heti päällä, tuntui että puolet toistoista menee pelkällä paidan voimalla :rock:

Fuxi ja kisskiss burgeri <3 ihania raavaita miehiä hotellihuoneessa <3 mä jc ja juzzi päästiin osingoille. Kisskissin perse lähentelee jumaluutta ja fuxin tissit niin oioi :love:

madmaxi bongattu Finnbodylla, kun treenaili pakkispaita päällä. Jos joku tunnistaa mut siitä tiskin takaa, niin saa tulla heittään juttua. :)

Pongasin ison karpaasin naantalissa mustissa vaatteissa, ulkoilutti pientä söpöä valkoista koiraa. :D Hauskan näköinen yhdistelmä. Ketä tunnustaa.

AGR sanoi:
Ketä tunnustaa.
KUKA tunnustaa, vituttaa toi ketä sanan käyttö.

T. 18v, luku ja kirjotushäiriöinen amis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom