Läskejä myö ollaan!kisskiss sanoi:Paskat! Se oli minä! :D Tai sitten en :lol2: :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Läskejä myö ollaan!kisskiss sanoi:Paskat! Se oli minä! :D Tai sitten en :lol2: :itku:
JP Fux sanoi:Vai että oikeen jässikkä
r0hmu sanoi:bongasin useita kymmenisä pakkislaisia fitness expossa ja maisatin xtc:tä useille kaikki ilmottautuvat jotka maistoivat xtc:tä? (poika vihreamustassa xtc paidassa)
JP Fux sanoi:Läskejä myö ollaan!
mammoth sanoi:Ajankohdasta riippuen :D
Kyl joo pisti oikein silmään, kun käveli hotellihuoneeseen sisään, että juuri ja juuri mahtui ovestamakew sanoi:JP Fux on kyllä kovassa kunnossa, leveä ja riskin näköinen sälli. Sanoisin, että olin tuossa 4 jannun porukassa.
JH4 sanoi:Nyt pistit aika pahan. Varmaankin päivällä olin joskus ehkä yhden pintaan tai lähelle.
r0hmu sanoi:bongasin useita kymmenisä pakkislaisia fitness expossa ja maisatin xtc:tä useille kaikki ilmottautuvat jotka maistoivat xtc:tä? (poika vihreamustassa xtc paidassa)
vippi puolella on kuvia ja muistaakseni myös reenipäiväkirjakin löytyy. eli ei muuta ku vipit hommaat niin sieltä löytyy, ainakin kuvat siis. ei tässä mikään ihme juniori ole kyseessä.huumor sanoi:nyt JP fuxilta niitä tuloksia/mittoja tuolta jostain vanhasta threadista luin 125kg:n penkkituloksen mutta muita ja pian
edit: ja leukoja joskus 35..mitä sää oikeen syöt ja miten treenaat??!!
sehän se kumma onkin ku tuntuu että aina jää hommaamatta :D ...ainakin toi leukatulos kuulostaa aika uskomattomaltaneutraali sanoi:vippi puolella on kuvia ja muistaakseni myös reenipäiväkirjakin löytyy. eli ei muuta ku vipit hommaat niin sieltä löytyy, ainakin kuvat siis. ei tässä mikään ihme juniori ole kyseessä.
Joo ei tässä mikään ihmepoika olla, ihan perus treenaaja oon, vaikka tosin normaalia läskimpi.neutraali sanoi:vippi puolella on kuvia ja muistaakseni myös reenipäiväkirjakin löytyy. eli ei muuta ku vipit hommaat niin sieltä löytyy, ainakin kuvat siis. ei tässä mikään ihme juniori ole kyseessä.
Hinta on jo niin naurettavan alhainen ettei edes Curly-Mike thredi pysty vajoamaan niin alas. :D 15 euroahan se maksaa. Tänään tuli pakkispaita postissa ja reeneissä heti päällä, tuntui että puolet toistoista menee pelkällä paidan voimallaNakertaja sanoi:Alkuthreadin juttujen mukaan olis hyvä hankinta meikäläisellekki tuo Pakkotoisto paita.. Himo on kyllä kova mutta hintaa en oo käyny kattomassa.
e:typo
KUKA tunnustaa, vituttaa toi ketä sanan käyttö.AGR sanoi:Ketä tunnustaa.