Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
bongasin useita kymmenisä pakkislaisia fitness expossa ja maisatin xtc:tä useille :) kaikki ilmottautuvat jotka maistoivat xtc:tä? (poika vihreamustassa xtc paidassa)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ogrsh sanoi:
Edullinen (110e/vuosi) ja kohtuullisen pieni sali. Kuitenkin omasta mielestäni kaikki tarvittava löytyy. Smithvehje, penkki, kyykkyteline (kyykkyhäkkiä ei), säädettäviä penkkejä, käsipainoja 45kg (?) asti. Lisäksi reilu valikoima laitteita: prässi, reiden ojennus - ja koukistuslaitteet, alatalja, ylätalja, ristikkäistalja, reiden lähennys- ja loitonnuslaitteet, pecdekki, 2 kpl vatsapenkkejä, sitten sellanen selänojennuspenkki ja laite kiertäville vatsoille. Muutamat kuntopyörät ja stepperit päälle. Ilmastointi toimii. sitten erikseen sellasia taljoja missä voi vemputtaa esim. push downia ojentajille tai mitä tahansa keksiikään. Siisti sali ja siistit suihkut. Erittäin hyvä sauna löytyy myös.
No katohan vain, kuulostaa kyllä tosi hyvältä!
Pitääpä käydä testaamassa joku päivä.

Wondadog sanoi:
....öh... Tämänpäiväisiä ei kai lasketa :D

Mutta fitness expossa kun pyöri sellainen 4 jannun porukka, niin pipopäinen kaveri oli (mikäli ikäarvioni yhtään paikkaansa pitää) ikäisekseen todella jässikkä :worship:

Timban näin siellä lavan edessä mutta ehdit hukkumaan kai SM-kisoja seuraan kun en enää löytänyt tullakseni vaihtaan pari sanaa...

Heh, taisin kuulua tuohon porukkaan. Porukassa siis minä, JustinCre, Makew ja JP Fux. JP Fux oli juuri tuo hirveä köriläs. :D

Lappeenrannan platinumin pukkarissa bongattu pakkislainen tänään. Vähän jotain juteltiin, mutta olin niin saatanan jumissa että en oikein osannut sanoa mitään

Jos tunnistit sheikkeristä ni sit se taisin olla minä.
Pakkiksen sheikkeri on muuten aika hiano :thumbs: mielestäni.

EDit: miten muuten tohon quoteen saa ton "originally posted by..." homman vai pitääks se vaa ite kirjottaa siihen?

r0hmu sanoi:
bongasin useita kymmenisä pakkislaisia fitness expossa ja maisatin xtc:tä useille :) kaikki ilmottautuvat jotka maistoivat xtc:tä? (poika vihreamustassa xtc paidassa)
Mä ainakin muistan sinut :)) ja maistoin nimenomaan sitä sun paidan väristä drinkkiä.

myös määä

r0hmu sanoi:

Hip hip! Tunnistettu :D. Tuli juu maistettua ja hyvää oli :kuola:

PerseLihas sanoi:
EDit: miten muuten tohon quoteen saa ton "originally posted by..." homman vai pitääks se vaa ite kirjottaa siihen?
Ei tarvi kirjottaa, kun painat "reply" tulee näkymiin tuo quotattu pätkä.. Sitä voit siinä muokata, esim. lyhentää, mutta älä poista tekstistä nimeä, kenen postia quottaat... Vaikeeta, todella huono selitys.

Muuten se näkyy näin:

Hyvät vastaukset tuli nopsaan. Kiitän ja kumarran :worship:

j2p sanoi:
Olen kyllä mikkelissä pakkis paita päällä pyörähtäny, käyn itse siellä noin sen pari kertaa viikossa, yleensä kyllä nykyään kelien viiletessä pukeudun hienoon metallin farkkutakkiin :D
ja lähinnä naurattaa nuo ''mikkelissä saa turpaan jos on kynis'' viestit...paskapuhetta

Yksi viesti ja älä ota sitä vakavasti ;)

Eilen eli 4.10. tuli JKL:n Kauppakadun yläpäässä vähän Makuunista yliopistolle päin vastaan pakkispipoinen körmy :) Vaatetus oli tumma, pituutta about 170+ ja ulkonäöstä tuli vähän Mike mieleen :D Ainakin kaukaa... Ja pipossa oli punainen P. Ilmianna itsesi!

PS. Voin lähteä myös treffeille ;)

Wondadog sanoi:
Timban näin siellä lavan edessä mutta ehdit hukkumaan kai SM-kisoja seuraan kun en enää löytänyt tullakseni vaihtaan pari sanaa...

Ilmeisesti katsomassa Lendaa vai mitä lavaa tarkoitit? Siellä mä olin ihan eturivissä ja sieltä singahdettiin salamana jonoon odottamaan eturivin paikkoja itse kisoihin.

Tuli bongattua kymmeniä pakkislaisia Expossa, osan kanssa juteltiin enemmän ja osan kanssa vähemmän. Seuraavalla kerralla toivottavasti taas tulee uusia tuttavuuksia.

Tänään salilla bongattu mies hörppimässä pakkis-sheikkeristä ilmeisestikin palautusjuomaa. Tunnustaako kukaan? Paikkana Keravan Powercenter

Wondadog sanoi:

Mutta fitness expossa kun pyöri sellainen 4 jannun porukka, niin pipopäinen kaveri oli (mikäli ikäarvioni yhtään paikkaansa pitää) ikäisekseen todella jässikkä :worship:
Vai että oikeen jässikkä :)

Wondadog sanoi:

JP Fux on kyllä kovassa kunnossa, leveä ja riskin näköinen sälli. Sanoisin, että olin tuossa 4 jannun porukassa:).

JP Fux sanoi:
Vai että oikeen jässikkä :)

Paskat! Se oli minä! :D Tai sitten en :lol2: :itku:

Hmm on käynyt muutamaan otteeseen mieles et ois cool kun pakkiskamoissa ois viä oma nikki jotenkin kirjailtu näkyviin... siinhä jengi oppis tunteen paremmin... kaikki jannut ja mimmit vaan ompeleen :)

JH4 sanoi:
Tänään salilla bongattu mies hörppimässä pakkis-sheikkeristä ilmeisestikin palautusjuomaa. Tunnustaako kukaan? Paikkana Keravan Powercenter

Ajankohdasta riippuen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom