Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
JSL_84 sanoi:
Oon minä ainakin joskus siellä pakkispaita päällä pyöriny, vaikka en siellä asukaan. Ja mitä whiteE sanoi niin kyllä mulle ainakin kaks sellaista 160cm kaljupäätä kävi kyselemään että mikäs paita se tuo on ja kun selitin ystävällisesti niin he kysyivät saman tien että haluaako se botari turpaansa.... :D
Nauratti hyvin tuo tilanne jälkeenpäin....

Joo nuo kaljupäät on paikallinen nähtävyys. Niille voi heitellä pullanmuruja ja katsella kuinka ne parvessa alkavat kinastelemaan kuka saa isoimman palan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuossa noin. 20min sitten bongattu pakkislainen uro, Hervannan ammattioppilaitoksen kaffilassa.
Kuuden hengen porukka istahti pöytään edessämme ja sieltä sitten kuoriutui yksi pakkis paitaa kantava.
Mitään en sanonut, sillä eihän se kuulu tälläisen koulun ilmapiiriin että tuntemattomille päätä auottaisiin. Varsinkaan kun on tälläinen minimaalinen ilmestys.
Tuntomerkit: miespuolinen, parit korvakorut, musta lippalakki ja pakkispaita.

Varo vain sinut on paljastettu :D

Torstaina 08.09.2005 bongattu nuorehko mies Pakkotoiston T-paidassa Oulun yliopiston luentosalissa L1. Suoritit ilmeisesti sähkö- ja magnetismiopin lopputenttiä. Toivottavasti koe meni paremmin kuin minulla.

Supernaut sanoi:
Torstaina 08.09.2005 bongattu nuorehko mies Pakkotoiston T-paidassa Oulun yliopiston luentosalissa L1. Suoritit ilmeisesti sähkö- ja magnetismiopin lopputenttiä. Toivottavasti koe meni paremmin kuin minulla.

Haa, minähän se. Tuntuihan tuo hyvin menevän, tosin pari kaavaa pääsi unohtumaan ja niitä mietinkin siellä pää punaisena.

Drugsta sanoi:
Tänään kello 21 jälkeen melko varmasti MerZi bongattuna salilla.

Nimim. Katseemme kohtasivat :jahas:

Oho? Mut on tunnistettu!! Mulla kyllä kävi mielessä, että voiskohan se olla joku pakkislainen.. Tosin tämä ajatus käy salilla mielessä aika useinkin. :) Mä oon niin uusi täällä paikkakunnalla että ihan ihmeissäni pyörin vielä salillakin..

Drugsta sanoi:
Tänään kello 21 jälkeen melko varmasti MerZi bongattuna salilla.

Nimim. Katseemme kohtasivat :jahas:

Jos drugsta on se kaveri joka reenailee yleensä illalla ja sillon tällön ollu jotain pakkis-sälää päällä kun on sisään tullut niin ollaan treenattu parikin kertaa samaan aikaan :)

Boogie salilla pakkispaidasta tehty tyylikäs "tanktop" päällä. ;)

Minäkin pidän aina Helsingissä silmiä auki, ja olen ainoastaan yhden henkilön pakkispipo päässä nähnyt viime talvena A-junassa (jäi Valimolla pois).

Orid sanoi:
Mike ja Mähösen Aki bongattu Hifi-messuilla.

Hitto, olin varmaan väärään aikaan paikalla. Yritin kovasti Mikea bongailla vaan eipä tullut vastaan.

Hippa sanoi:
Minäkin pidän aina Helsingissä silmiä auki, ja olen ainoastaan yhden henkilön pakkispipo päässä nähnyt viime talvena A-junassa (jäi Valimolla pois).

Paha mennä sanomaan, mutta tulihan sitä A-junalla reissattua Valimoon koko talvi urlipipo päässä... Ainakaan en itse muista nähneeni muilla pakkispipoja niillä seuduin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom