Saattoi olla sivullekirjoittanut. Tosin jatkossa bongaa huomattavasti heikommalla todennäköisyydella, koska tuli juuri muutettua Kotkaan. Tuulista on...
Bongasin Turun body kisoissa jonkun Pakkis-lippis päässä ja keltainen t-paita. Hosui siellä menemään jokin kamera nokalla lähes koko kisan ajan. Kuka tunnustaa?
Bongasin Turun body kisoissa jonkun Pakkis-lippis päässä ja keltainen t-paita. Hosui siellä menemään jokin kamera nokalla lähes koko kisan ajan. Kuka tunnustaa?
Bongattu nuori, Pakkis-lippikseen ja -huppariin sonnustautunut mieshenkilö Mikkelin Prisman edustalla tänään klo 14.05 sullomassa mäyräkoiraa reppuun. :kippis1:
nimim. katseemme eivät yrityksestä huolimatta kohdanneet....
Paha mennä sanomaan, mutta tulihan sitä A-junalla reissattua Valimoon koko talvi urlipipo päässä... Ainakaan en itse muista nähneeni muilla pakkispipoja niillä seuduin.
Pitää kuitenkin ottaa huomioon pituus, joka on aika tarkkaan sama kuin minulla ja se ei tee oikeutta mihinkän "iso korsto" olemukseen. Ja lisäksi Mike (mitä miestä olen tavannut) pukeutuu aikalailla rentoihin ja väljiin vaatteisiin, joten ei nekään ihan sitä kuntoa esille tuo.
Tänään joku jannu repeili lukiessaan pakkista TKK:lla Tellus tietokoneluokassa noin klo 14... Tuskin paljastat kuka olet, kun en itsekään halunnut paljastaa itseäni moikkaamalla. ;)
En kyllä nyt sano varmaks oliko siinä mitään ilmaisista reeneistä, kun kaveri heitti faktaa pöytään sen minkä ehti.:D Mutta se jäi ainakin mieleen et tutustumiskuukaus olis nyt gymillä 19,90e.