Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Sabin sanoi:
Pakkishuppari bongattu tänä aamuna Kuopion yliopistolla.

Saattoi olla sivullekirjoittanut. Tosin jatkossa bongaa huomattavasti heikommalla todennäköisyydella, koska tuli juuri muutettua Kotkaan. Tuulista on...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hippa sanoi:
Minäkin pidän aina Helsingissä silmiä auki, ja olen ainoastaan yhden henkilön pakkispipo päässä nähnyt viime talvena A-junassa (jäi Valimolla pois).

=> Ehkä minä? ei ole url, se P kirjain vain...

Bongasin Turun body kisoissa jonkun Pakkis-lippis päässä ja keltainen t-paita. Hosui siellä menemään jokin kamera nokalla lähes koko kisan ajan. Kuka tunnustaa?

Lazarus sanoi:
Bongasin Turun body kisoissa jonkun Pakkis-lippis päässä ja keltainen t-paita. Hosui siellä menemään jokin kamera nokalla lähes koko kisan ajan. Kuka tunnustaa?
Se oli kuules Mike se :)

Pantha sanoi:
Pakkis-hupparia käyttänyt nuori mieshenkilö bongattu Mikkelissä Otavankadun amiksen ruokalassa tänään.
sehän olen varmaankin mä... :kippis1:

siellä en ole muilla nähnyt pakkishupparia... :lol2:

vilma-liina sanoi:
Bongattu nuori, Pakkis-lippikseen ja -huppariin sonnustautunut mieshenkilö Mikkelin Prisman edustalla tänään klo 14.05 sullomassa mäyräkoiraa reppuun. :kippis1:

nimim. katseemme eivät yrityksestä huolimatta kohdanneet....
ahaa taas minä asialla :rock:

Jampsu sanoi:
ahaa taas minä asialla :rock:
Alaikäsenä.. ajaj.. :kippis1:

psali sanoi:
=> Ehkä minä? ei ole url, se P kirjain vain...

Liero sanoi:
Paha mennä sanomaan, mutta tulihan sitä A-junalla reissattua Valimoon koko talvi urlipipo päässä... Ainakaan en itse muista nähneeni muilla pakkispipoja niillä seuduin.

Se oli pipo, jossa pelkkä punainen P :)

Hauska tietää, että A-junalla kulkee useampi pakkislainen!

Siel Turussa oli kyllä yks pienempiki Pakkis-piponen jätkä... Miken tunnistaa siitä, et se on leveempi ku pitempi...

Mr.Referee bongattu eilen Porin Bobbylla Pakkispaita päällä.

Lazarus sanoi:
Hmmm....jotenkin olisin kuvitellut Miken paljon körmymmäksi.

Pitää kuitenkin ottaa huomioon pituus, joka on aika tarkkaan sama kuin minulla ja se ei tee oikeutta mihinkän "iso korsto" olemukseen. Ja lisäksi Mike (mitä miestä olen tavannut) pukeutuu aikalailla rentoihin ja väljiin vaatteisiin, joten ei nekään ihan sitä kuntoa esille tuo. :)

Tänään kuopion kopiksella kävi gymin kaveri höpöttelemässä ilmaisista reeneistä? Liekkö täällä kyseinen henkilö?

Tänään joku jannu repeili lukiessaan pakkista TKK:lla Tellus tietokoneluokassa noin klo 14... Tuskin paljastat kuka olet, kun en itsekään halunnut paljastaa itseäni moikkaamalla. ;)

ZweCCo sanoi:
:offtopic: Ilmasia treenejä? Mitä häh täh kerros lisää? :)

En kyllä nyt sano varmaks oliko siinä mitään ilmaisista reeneistä, kun kaveri heitti faktaa pöytään sen minkä ehti.:D Mutta se jäi ainakin mieleen et tutustumiskuukaus olis nyt gymillä 19,90e.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom