Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ZweCCo sanoi:Minunkin puolesta tervetuloa akm:lle. Näköjään MerZikin oot melko vähän aikaa täällä asustellut niin tullekin tervetuloa. Samalta sivulta löytyy myös vielä kisskiss joka on kuopiosta. Mites onko teillä kolmella pakkispaitaa tai muuta mistä voi tunnistaa? Sekä missäpäin teidät voi bongata? Kuopiossa tosiaan niin vähän näkee niitä pakkistuotteita. Täytyy myöntää että itselläkään ei vielä sitä pakkispaitaa ole kun senverta kynis on vielä niin ei kehtaa laittaa päällensä kyseistä paitaa. V*ttuilut siitä vaan niskoilleen sais kuitenkin. :D Meni vähän offtopiciks.
Mike sanoi:Olihan noita mimmipaitoja jo kerran myynnissä. Mimmeille vain pitää tehä aina sitovat tilaukset kun ne on välillä niin nirsoja. ;)
ZweCCo sanoi:Passaisi mulle kyllä kyseinen järjestely. Oisko ketään muuta miitistä innostunutta? Voisi vaikka pistää threadin sitä varten pystyyn jos löytyy kiinnostunutta porukkaa. Tietysti siis kaikki muutkin kun kuopiosta olevat pakkislaiset olisivat tervetulleita. Mahtaisko Mike paidoista minkäänlaista pikku alennusta saada jos isompi satsi menis niitä kerralla tuon miitin ansiosta?
EDIT: Siltä kannalta kuopio olisi ihan hyvä paikka miitin pitämiseen että kuopioon kertyy yhtä paljon matkaa pohjoisesta ja etelästä. Tosin kukaan tuskin mistään 400km päästä lähtee johonkin miittiin? Olisi vaan ihan mukava joku isompikin miitti pitää missä olisi porukkaa vähän joka puolelta suomea.
MerZi sanoi:Mun mielestä yleinen miitti on hyvä ajatus ja tässä ketjussa taisin sitä itse jo aiemmin ehdottaakin joitakin sivuja taaksepäin... Mut jos saa toiveen esittää, niin ei nyt ihan heti just muutaman viikon sisään, me järkkäillään tuo mimmihomma eka, eikä tietenkään expo-viikonloppuna. Muita ehtoja nyt ei sitten paljon olekaan.. Itse asiassa olen tosi innokas tapaamaan muita samanhenkisiä Kuopiolaisia ja luulenpa että muitakin mimmejä on lähdössä mukaan. Varmaan meidän pitäisi varailla jostain ruokapaikasta pöytää yms. ohjelmaa kehitellä, meillä on "alkujatkot" syömiselle ja keilaamiselle mimmimiitissä tässä mun asunnolla, mut sit kun porukkaa on enemmän, ei tule kyseeseen sama homma. :lol2:
Ja jos tarvitaan puuhamiesnaista miitin järjestelyistä vastaamaan niin täältä löytyy yksi kappale.
No sehän ei voi olla kukaan muu kuin minä.Rankkuri sanoi:jeps, HAMK:n salilla 5.9.2005 n. klo. 17.00 Hattelmalassa bongattu ensimmäinen noheva taistelija, joka kantoi pakkiksen t-paitaa.
Mike sanoi:Hei järjestäkääs miitti muulla osiolla, ettei tämä tredi mene ihan kalakukoiksi.
Ruhli sanoi:Juuri näin ruokatunnilla tyypin selaamassa pakkotoistoa linux koneella Haminan ammattiopistolla, kauppiksen puolella.