Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai nyt Kuopion kokoisesta paikasta luulisi pakkislaisia löytyvän ihan kohtuullinen määrä, ehkä ihmiset eivät vain näe tarpeelliseksi mainostaa asuinpaikkaansa.

Juu, olen myös Kuopiosta.

Noniin hyvä nyt alennustakin siis ehkäpä tiedossa jos isompi satsi niitä paitoja saataisi menemään. Kaikki miitistä kiinnostuneet nyt vain kertokaa että olette kiinnostuneet. Tietäisi että kannattaako rueta suunnittelemaan hommaa. Saataisiin vaikka oma threadi sille pystyyn jne. Suotta tässä mitään alkaa miettimään jos sinne ei sitten ketään tuliskaan.

Mitähän se pitäs sitten sisällään? Eli oisko siellä jonkinlaista "ohjelmaa"? Tuo paita tilaus olis ainakin tosi jees!

minä ainakin oisin tulossa jos vaan semmonen miitinki ois tiedossa.niin zwecco olit kysellyt että missä päin liikuskelen niin petosella tullee aika paljon pyörittyä ja lippumäessä salilla.

Kyllähän sinne kai jotain ohjelmata olis keksittävä. Kerta halukkuutta on miittiin niin pitää laittaa threadi pystyyn siitä ja alkaa suunnittelemaan. Eiköhän me jotain keksitä. Nyt on kiire niin ei ehi tehä sitä mut myöhemmin ehkä tänään tai huomenna. :)

Nythän niitä Kuopion Pakkislaisia alkoi löytymään. :) Mimmimiitti meillä on tulevana lauantaina eli 10.9, sitä on suunniteltu tuolla mimmien puolella. Mun mielestä palstalla on enemmänkin Kuopion tyttöjä, miittiin ilmoittautuneita meitä on vain KUUSI! :(

Mun mielestä yleinen miitti on hyvä ajatus ja tässä ketjussa taisin sitä itse jo aiemmin ehdottaakin joitakin sivuja taaksepäin... Mut jos saa toiveen esittää, niin ei nyt ihan heti just muutaman viikon sisään, me järkkäillään tuo mimmihomma eka, eikä tietenkään expo-viikonloppuna. Muita ehtoja nyt ei sitten paljon olekaan.. Itse asiassa olen tosi innokas tapaamaan muita samanhenkisiä Kuopiolaisia ja luulenpa että muitakin mimmejä on lähdössä mukaan. Varmaan meidän pitäisi varailla jostain ruokapaikasta pöytää yms. ohjelmaa kehitellä, meillä on "alkujatkot" syömiselle ja keilaamiselle mimmimiitissä tässä mun asunnolla, mut sit kun porukkaa on enemmän, ei tule kyseeseen sama homma. :lol2:

Mike, saako pakkispaitaa tyttöjen mallisena? Haluaisin ehdottomasti paidan jos ne päällä miitissä mekastettaisiin, mutta noita tavallisia löysänmallisia t-paitoja kun en käytä..

Ja jos tarvitaan puuhamiesnaista miitin järjestelyistä vastaamaan niin täältä löytyy yksi kappale.

ZweCCo sanoi:
Minunkin puolesta tervetuloa akm:lle. Näköjään MerZikin oot melko vähän aikaa täällä asustellut niin tullekin tervetuloa. Samalta sivulta löytyy myös vielä kisskiss joka on kuopiosta. Mites onko teillä kolmella pakkispaitaa tai muuta mistä voi tunnistaa? Sekä missäpäin teidät voi bongata? Kuopiossa tosiaan niin vähän näkee niitä pakkistuotteita. Täytyy myöntää että itselläkään ei vielä sitä pakkispaitaa ole kun senverta kynis on vielä niin ei kehtaa laittaa päällensä kyseistä paitaa. V*ttuilut siitä vaan niskoilleen sais kuitenkin. :D Meni vähän offtopiciks.

Noh mut voi bongata Gym-99:ltä tai esim. Linnanpellon lukiolta. Mullon tavan pakkispaita, huppari ja myös se erikoispaita. Hyviä reenipaitoja ovat! :rock:

Merziä en ole vielä gymillä nähny. :/

Mike sanoi:
Olihan noita mimmipaitoja jo kerran myynnissä. Mimmeille vain pitää tehä aina sitovat tilaukset kun ne on välillä niin nirsoja. ;)

Kyllä mä sen muistan, mutta en tainnut silloin keretä mukaan/ei ollut rahaa tai jotain.. Hmm.. No kai mä joskus sen paitani saan, toivottavasti. Noita tavallisia t-paitoja en tosiaan käytä kuin kotona ilta-asusteenani alkkarien seurana ja sitäkin hyvin harvoin. :D

ZweCCo sanoi:
Passaisi mulle kyllä kyseinen järjestely. Oisko ketään muuta miitistä innostunutta? Voisi vaikka pistää threadin sitä varten pystyyn jos löytyy kiinnostunutta porukkaa. Tietysti siis kaikki muutkin kun kuopiosta olevat pakkislaiset olisivat tervetulleita. Mahtaisko Mike paidoista minkäänlaista pikku alennusta saada jos isompi satsi menis niitä kerralla tuon miitin ansiosta?

EDIT: Siltä kannalta kuopio olisi ihan hyvä paikka miitin pitämiseen että kuopioon kertyy yhtä paljon matkaa pohjoisesta ja etelästä. Tosin kukaan tuskin mistään 400km päästä lähtee johonkin miittiin? :david: Olisi vaan ihan mukava joku isompikin miitti pitää missä olisi porukkaa vähän joka puolelta suomea.

Niin. Onhan siitä miitistä ollut puhetta tässäkin threadissa jonkun verran. Hyvä ideahan se on. Nyt ei lähiviikonloput oikein käy, kun tässä on expoja yms.

Millä salilla muuten käyt?

MerZi sanoi:
Mun mielestä yleinen miitti on hyvä ajatus ja tässä ketjussa taisin sitä itse jo aiemmin ehdottaakin joitakin sivuja taaksepäin... Mut jos saa toiveen esittää, niin ei nyt ihan heti just muutaman viikon sisään, me järkkäillään tuo mimmihomma eka, eikä tietenkään expo-viikonloppuna. Muita ehtoja nyt ei sitten paljon olekaan.. Itse asiassa olen tosi innokas tapaamaan muita samanhenkisiä Kuopiolaisia ja luulenpa että muitakin mimmejä on lähdössä mukaan. Varmaan meidän pitäisi varailla jostain ruokapaikasta pöytää yms. ohjelmaa kehitellä, meillä on "alkujatkot" syömiselle ja keilaamiselle mimmimiitissä tässä mun asunnolla, mut sit kun porukkaa on enemmän, ei tule kyseeseen sama homma. :lol2:

Ja jos tarvitaan puuhamiesnaista miitin järjestelyistä vastaamaan niin täältä löytyy yksi kappale.

Samaa mieltä olen kyllä. Järjestelyidenkin takia minun mielestä saa vierähtää useampikin viikko tässä. Hiljaa hyvä tulee (eikös?). Oikein hienoa että susta olis puuhamiesnaiseksi. Parempi oliskin järjestää miitti semmosella pikku porukalla niin ei jää yhden harteille suunnittelu. Iskenpä tässä samantien threadin tuota miittiä varten tänän yleiseen keskusteluun niin voisi rueta suunnittelee. Ehtii saada semmosia "ahaa elämyksiä" paremmin kun on aikaa suunnitteluun.

Kisskiss mä treenaan ihan vaan tos kuopion amiksen salilla kun siellä satun opiskelemaan. Syy on se kun on ilmanen se sali. Ihan kohtuu hyvä sali kuitenkin mun mielestä on muuten mutta pikkusen turhan vähän painoja. Prässiin kun haalii niitä romuja niin jää muille se valinnan vara vähän pieneks (kyse siis ei ole siitä että mulla ois isot painot vaan siitä että salilla on vähän painoja) painoissa ja se ehkä närästää heitä.

Täällä Joensuussa päin ei taida hirveesti pakkislaisia olla tai en ainakaan pakkis tuotteita ole päällä nähnyt. ainoo bongaus on ollut prismassa parisen viikkoo sitten, kun joku mies käveli pakkis huppari päällä. Jutskaamaan ei päässyt kun juuri kassalla olin.

Miut voi bongata kaupungilta tai fitnesiltä pakkispipo päässä..tulkaa vaan läppää heittää ihan reilusti jos näätte.. ;)

Mike sanoi:
Hei järjestäkääs miitti muulla osiolla, ettei tämä tredi mene ihan kalakukoiksi.

Selevä, pahoittelut kaikkien meidän kalakukkojen puolesta.. :lol2:

Juuri näin ruokatunnilla tyypin selaamassa pakkotoistoa linux koneella Haminan ammattiopistolla, kauppiksen puolella. :)

Porin Bobbyllä bongattu pari pakkis-tyttöä... saivat vielä käännytettyä vip-jäseneksi.. eli seuraavaksi se... :rock:

Niin.. ja nehän oli MillaMagia ja toisen nimi meni kovan treenin keskellä ohi...

Ruhli sanoi:
Juuri näin ruokatunnilla tyypin selaamassa pakkotoistoa linux koneella Haminan ammattiopistolla, kauppiksen puolella. :)

Haminan amiksella? Oliko minkänäkönen jannu? :D En ollu minä, mut todennäkösest tiedän, opiskelen viereisessä lukiossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom